Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet niet, 150 of 160 ofzo. Maar ik ga geen 1 RM's doen komende tijd, een 3 x 150/160 zit er misschien wel in. Grip was een beperkende factor voorheen
die is een stukkie beter al.
weet niet, 150 of 160 ofzo. Maar ik ga geen 1 RM's doen komende tijd, een 3 x 150/160 zit er misschien wel in. Grip was een beperkende factor voorheendie is een stukkie beter al.
thanks![]()

ik pak ze ook normaal met 24 hoor!
maar in Sanca-modus ben ik denk ik wel in staat om 40'ers te pakken!!
![]()

Zo, terug van bedrijfsuitjeflink lopen bunkeren. Een steak/sparerib restaurantje geweest. Had alleen na het hoofdgerecht [flinke spareribs op een plank, en pofaardappelen] nog steeds honger, dus 2 kleine porties er nog bij besteld en opgepeuzeld, toen zat ik vol
![]()
was heerlijk.
Vanmiddag:
Deadlift day!:
Deadlift
10 x 60 [warm up]
3 x 80
3 x 110
3 x 120
3 x 130
SLDL
10 x 60
10 x 70
10 x 80
Rear Delts:
Rear Delt Raise
12 x 14
2 x 10 x 14
10 x 12
Lekker getraint, volgende week weer 10 kg bij elke deadlift, same reps![]()

voor jou is dat nog steeds een BW DLp*ssy!
Next week ga ik na de 220
**** you met je COC!

hehe nope, gaat niet zo snel lukken ^^Is dat ff pech hebben
Kan jij als personalsupahdupahbreezahbattiebegeleider niet zorgen voor een extra stang in dat healthclubje waar je werkt
Anyhow....Zo te zien verlopen de trainingen alweer iets beterTrouwens...heb je geen last meer van je hand gehad?
Hehe
Toch al een behoorlijke training voor een superdude
Blijven knallen nu!!!![]()

. Windmills en Turkish get ups met 20 kg KB. En een Pistol op een bosu met rechts tot 2 keer toe!
links lukt nog niet.Vanochtend:
Benen:
Fullsquat
10 x 50
10 x 80
Squat
2 x 120
1 x 140
Leg Press
10 x 165
10 x 202,5 [full stack]
Tja... klote training ^^. gister teveel gedaan denk ik. Dus maar zonnenbankie gepakt en gerelaxt![]()
je kon beter nog wat extensions toevoegen en wat hack squats
Hack squat heb ik daar niet staan, extensions heb ik op een andere dag ^^
Vanochtend:
Benen:
Fullsquat
10 x 50
10 x 80
Squat
2 x 120
1 x 140
Leg Press
10 x 165
10 x 202,5 [full stack]
Tja... klote training ^^. gister teveel gedaan denk ik. Dus maar zonnenbankie gepakt en gerelaxt![]()

dat relaxen had je tijdens je training toch al gedaan?
ik verwacht wel wat betere prestaties de komende tijd kerel!
![]()

Das waar
ff kijken of ik vanaaf nog kuiten doe of niet, moet hard werken, heb al hard gewerkt, en mot ook nog boodschappen doen denk ik.

Ik stem voor, je bent niet voor niets vice-president van de Superdude squad!
/edit: Wat stom van me trouwens, superdudes trainen alleen borst en biceps, dus doe maar niet![]()
heb et niet gedaan ^^
had na mn werk dan ook nog maar 10 minuten om te trainen, 11 uur gaat de club dicht.