XXL Nutrition

||Jonko's|| Road to Redemption

goed bezig jonki

• Topic Starter Topic Starter

Is dat ff pech hebben:p

Kan jij als personalsupahdupahbreezahbattiebegeleider niet zorgen voor een extra stang in dat healthclubje waar je werkt???

Anyhow....Zo te zien verlopen de trainingen alweer iets beter:thumb:Trouwens...heb je geen last meer van je hand gehad?

ik pak ze ook normaal met 24 hoor!

maar in Sanca-modus ben ik denk ik wel in staat om 40'ers te pakken!!
:eek::D

Hehe :D

Zo, terug van bedrijfsuitje :D flink lopen bunkeren. Een steak/sparerib restaurantje geweest. Had alleen na het hoofdgerecht [flinke spareribs op een plank, en pofaardappelen] nog steeds honger, dus 2 kleine porties er nog bij besteld en opgepeuzeld, toen zat ik vol :D :meal: was heerlijk.

Vanmiddag:

Deadlift day!:

Deadlift
10 x 60 [warm up]
3 x 80
3 x 110
3 x 120
3 x 130

SLDL
10 x 60
10 x 70
10 x 80

Rear Delts:

Rear Delt Raise
12 x 14
2 x 10 x 14
10 x 12

Lekker getraint, volgende week weer 10 kg bij elke deadlift, same reps :D

Toch al een behoorlijke training voor een superdude :D

Blijven knallen nu!!! :wl:

p*ssy!
Next week ga ik na de 220:D
**** you met je COC!
voor jou is dat nog steeds een BW DL :roflol:
Is dat ff pech hebben:p

Kan jij als personalsupahdupahbreezahbattiebegeleider niet zorgen voor een extra stang in dat healthclubje waar je werkt???

Anyhow....Zo te zien verlopen de trainingen alweer iets beter:thumb:Trouwens...heb je geen last meer van je hand gehad?
hehe nope, gaat niet zo snel lukken ^^

Van de pezen nog niks, rechterpoot vorige week een keer, maar heb zoalss gezegt rustig aan gedaan en naar mn lichaam geluisterd. En niks meer gevoelt sindsdien. Mn linkerhand voel ik nog wel de verkalking, niet fijn... echt voorzichtig mee zijn denk ik. Benieuwd hoe ik dat weg ga krijgen...
Hehe :D

Toch al een behoorlijke training voor een superdude :D

Blijven knallen nu!!! :wl:

toch wel he :D

vandaag:

Tussendoor mn werk ff lopen trainen en uitproberen met Kettlebells vandaag, seconde of 20/30 een KB swing met de 45 kg!!!! gvd wat is dat vermoeiend. Een 32 kg 1 hand OH KB press gedaan een paar keer :D. Windmills en Turkish get ups met 20 kg KB. En een Pistol op een bosu met rechts tot 2 keer toe! :D links lukt nog niet.

Lekker bezig Jonko, ga zo door :thumbs:

Vanochtend:

Benen:

Fullsquat
10 x 50
10 x 80

Squat
2 x 120
1 x 140

Leg Press
10 x 165
10 x 202,5 [full stack]

Tja... klote training ^^. gister teveel gedaan denk ik. Dus maar zonnenbankie gepakt en gerelaxt :p

Vanochtend:

Benen:

Fullsquat
10 x 50
10 x 80

Squat
2 x 120
1 x 140

Leg Press
10 x 165
10 x 202,5 [full stack]

Tja... klote training ^^. gister teveel gedaan denk ik. Dus maar zonnenbankie gepakt en gerelaxt :p

muaa op zich aardig jonko

maar wel erg weinig man 2 oefeningen

je kon beter nog wat extensions toevoegen en wat hack squats

Vanochtend:

Benen:

Fullsquat
10 x 50
10 x 80

Squat
2 x 120
1 x 140

Leg Press
10 x 165
10 x 202,5 [full stack]

dat relaxen had je tijdens je training toch al gedaan?

ik verwacht wel wat betere prestaties de komende tijd kerel!
:D

beter iets dan niks toch ?:P

Das waar :p

ff kijken of ik vanaaf nog kuiten doe of niet, moet hard werken, heb al hard gewerkt, en mot ook nog boodschappen doen denk ik.

Ik stem voor, je bent niet voor niets vice-president van de Superdude squad!

/edit: Wat stom van me trouwens, superdudes trainen alleen borst en biceps, dus doe maar niet ;)

Ik stem voor, je bent niet voor niets vice-president van de Superdude squad!

/edit: Wat stom van me trouwens, superdudes trainen alleen borst en biceps, dus doe maar niet ;)

heb et niet gedaan ^^

had na mn werk dan ook nog maar 10 minuten om te trainen, 11 uur gaat de club dicht.

Vandaag:

25 minuten crosstrainer
15 minuten fiets

Mn rechterpoot voelde ik de laatste 2 dagen beetje te goed, verkeerd op gelegen ofzo. Aan et squaten kan et niet liggen iig. Dus denk dat ik volgende week pas weer krachttraining doe.
Ik denk dat ik de reden achter de slechte benentraining weet nu ^^ had de dag ervoor chinees gegeten, maat die meeat is er goed ziek van geweest. Ik alleen diaree en vermoeidheid. Futloos dus ^^

Terug
Naar boven