- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Was niemand bij om te spotten, dus na de 90 toch lichter gegaan. Voelde vrij licht, dus een keer een repout geprobeert. Kon er denk ik nog 1-2 reps bij doen, maarja, geen spotter
. Laatste set crossover ff wat lichter gedaan en stukje geconcentreerder. Ff kijken of ik vanavond nog ga trainen. Zal dan waarschijnlijk traps/rear delt/biceps worden of misschien schouders of triceps ^^nette bench Jonko!
suc6 alvast met de volgende 16!
hier nog een nieuwe foto van me, in oud shirt!
( om te plagen!!)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

topicvervuiler met je vitesse! zie je wel, je woont gewoon nog in Arnhem!!!!!

Was licht, te licht voor me traps ^^. Heb alles in een rap tempo gedaan, maar voelde wel lekker. Zweten als een ter***lijer
.Heb je elke press gecleand of alleen de 1ste reps?
Lekker bezig verder maar morgen wel die benen aanpakken!
. Squat in smith rek is om een of andere reden toch zwaarder imo, volgens mij is de stang toch 20 kg ofzo
tel em nu als 10 kg. Of et komt omdat et gewoon niet fijn is om te doen, kan ook nog.I know, mn squat en DL moeten beiden hoger. Maar mn benen waren tot een maand terug helemaal terug bij af. Ik ben een aantal maanden geleden op mn knie gevallen en heb 2 maanden niet of nauwelijks kunnen traplopen en fietsen [soms niet eens lopen]. Dus ben rustig aan weer begonnen. Merkte alleen dat ik na de vorige training [met de 140] toch iets teveel heb belast. Naast dat zijn mn benen nooit echt heel sterk geweest, maar klein ook niet, tis niet dat ze qua grootte achterlopen. [zie benenfilmpje]hoi jonko
goede training al kan je squat drastisch omhoog aangezien je 120 bencht
over die smit squats heb ik ook gemerkt dat squatten in de smith zwaarder is weet zelf ook niet hoe dit komt
greets
cikootje
I know, mn squat en DL moeten beiden hoger. Maar mn benen waren tot een maand terug helemaal terug bij af. Ik ben een aantal maanden geleden op mn knie gevallen en heb 2 maanden niet of nauwelijks kunnen traplopen en fietsen [soms niet eens lopen]. Dus ben rustig aan weer begonnen. Merkte alleen dat ik na de vorige training [met de 140] toch iets teveel heb belast. Naast dat zijn mn benen nooit echt heel sterk geweest, maar klein ook niet, tis niet dat ze qua grootte achterlopen. [zie benenfilmpje]
Vanavond:
Benen:
Squat:
10 x 50
3 x 10 x 90
Boxsquat [paralel hoogte]
10 x 50
10 x 90
8 x 110
Fullsquat
10 x 50
Leg Press
10 x 165
5 x 202,5
Kon mezelf moeilijk motiveren voor benentraining, net als de laatste paar keer. Het is wel leuk om weer te doen, vind het ook heerlijk om te squaten. Maar zonder een squatrek....... Naast dat voel ik me niet lekker in mn vel [door prive omstandigheden] traint toch wat minder lekker.
Voor de eerste keer een boxsquat gedaan, helaas hebben we geen lage bankjes, dus een gewone gepakt. Stond op ongeveer paralel hoogte. Ook dit is minder fijn in een smith rek.... na de langzame fullsquats had ik nog weinig puf over en de 2e set leg press ging dan ook voor geen meter. Squat in smith rek is om een of andere reden toch zwaarder imo, volgens mij is de stang toch 20 kg ofzo
tel em nu als 10 kg. Of et komt omdat et gewoon niet fijn is om te doen, kan ook nog.
al met al niet al te slecht getraint

Zou je juist harder door moeten gaan trainen!
p*ssy!!!
Was ist loss?

. Raar dat ik niet eerder op dat idee ben gekomen. Weinig sets, maar voel et toch wel allemaal. Opzich lekker getraint dus.