XXL Nutrition

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Inmiddels aan m’n laatste maaltijd en bedacht me ook maar eens te delen hoe z’n 4700 calorieën dagje eruit ziet!

MAALTIJD 1
120gr havermout
220gr appel
45gr whey
25gr rozijnen
20gr pindakaas

MAALTIJD 2
100gr ongekookte basmati rijst (extra voor @BB afgewogen, maar liefst 270gr gekookte rijst!! :p)
125gr gekookte kipfilet
50gr avocado
150gr sperziebonen
sriracha

MAALTIJD 3
Zelfde als 2

MAALTIJD 4 (pre-workout)
500gr aardappelpartjes
200gr flat iron steak
150gr bloemkool
ketchup

half uurtje voor het trainen nog een Laugenbroodje met 50gr aarbeienjam.

MAALTIJD 5
125gr coco pops
45gr whey
250gr amandelmelk
1 Laugenbroodje
50gr aarbeienjam

MAALTIJD 6
100gr ongekookte basmati rijst
125gr zalmfilet
150gr komkommer
sojasaus

Flink schema, ik zit bijna op dezelfde kcal maar heb maar 1 rijst - vlees - groentenmaaltijd, haha. Wel dedicated.

Flink schema, ik zit bijna op dezelfde kcal maar heb maar 1 rijst - vlees - groentenmaaltijd, haha. Wel dedicated.
Dan heb je wel behoorlijke porties! Gezien je uit een diepe cut komt zal dat nog wel makkelijk verteren he? Ik moet nu wel echt een goede verdeling van m’n maaltijden maken en maximaal om de 3 uur eten anders kom ik niet uit met m’n maaltijden anders wordt het proppen :p

• Like
Waarderingen: BB_
Strive4muscle zei:
Nog even om terug te komen op de fotocontest....

Ik heb vernomen dat ik op het laatste moment negatief ben beoordeeld door @LM @RFFNCK en @Galen ik wil jullie dan ook vragen om uitleg. De reden die ik kreeg te horen waarom mij 1 ster is gegeven met als reden dat ik gevraagd heb voor stemmen. Wat overigens klopt! Iedereen die reageerde op mijn log of actief mee las en niet zelf meedeed met de contest heb ik een bericht gestuurd met de vraag of ze al gestemd
Jammer dat het gisteren zo uit de hand moest lopen. Nu zijn er alleen maar verliezers. Zowel voor de deelnemers (wat is de winst in zo'n contest nog waard?) en ook voor sommige moderators (hoe geloofwaardig ben je nog?). In mijn ogen is er niks mis mee om de volgers van je log er op te attenderen dat er gestemd kan worden.

Jammer dat het gisteren zo uit de hand moest lopen. Nu zijn er alleen maar verliezers. Zowel voor de deelnemers (wat is de winst in zo'n contest nog waard?) en ook voor sommige moderators (hoe geloofwaardig ben je nog?). In mijn ogen is er niks mis mee om de volgers van je log er op te attenderen dat er gestemd kan worden.
De vraag om te stemmen was niet neutraal; er werd gevraagd om 5 sterren te geven. Als jij een Trustpilot-uitnodiging krijgt van een bedrijf met de vraag of je een 5-sterrenbeoordeling wilt achterlaten, word je ook binnen no-time van Trustpilot geflikkerd met je bedrijf.

We hadden er ook voor kunnen kiezen om te diskwalificeren, maar hebben daarvan afgezien. Een paar lage beoordelingen als signaal is dan niets meer dan een ludieke actie vanuit onze kant.

De vraag om te stemmen was niet neutraal; er werd gevraagd om 5 sterren te geven. Als jij een Trustpilot-uitnodiging krijgt van een bedrijf met de vraag of je een 5-sterrenbeoordeling wilt achterlaten, word je ook binnen no-time van Trustpilot geflikkerd met je bedrijf.

We hadden er ook voor kunnen kiezen om te diskwalificeren, maar hebben daarvan afgezien. Een paar lage beoordelingen als signaal is dan niets meer dan een ludieke actie vanuit onze kant.

Volgens mijn is iedereen vrij om te vragen wat hij/zei wilt.
Iedereen beslist zelf wat hij/zei er mee doet.
Om als mod dan 1 ster te geven is gewoon flauw.
Hij vroeg niet om Bert 1 ster te geven namelijk;)

zie ook nergens in de regels staan dat vragen om stemmen verboden is

Volgens mijn is iedereen vrij om te vragen wat hij/zei wilt.
Iedereen beslist zelf wat hij/zei er mee doet.
Om als mod dan 1 ster te geven is gewoon flauw.
Hij vroeg niet om Bert 1 ster te geven namelijk;)

zie ook nergens in de regels staan dat vragen om stemmen verboden is
Klopt, het staat er niet expliciet en hij is ook niet gediskwalificeerd. Bijgevolg is dit dus ook wel in lijn met jouw standpunt; iedereen beslist wat hij/zij er zelf mee doet. Ik heb besloten als gevolg daarvan een lage beoordeling te geven.

ik begrijp jou visie ook @Galen, maar om te spreken van stemmen ronselen? Mensen die actief mijn log volgde en reageerde heb ik aangesproken met de vraag of ze al gestemd hadden en dat ik het tof zou vinden als ze mij die 5 sterren zouden gunnen.

Ronselen is in mijn ogen iemand onvrijwillig overhalen iets te doen. Tenminste dat is mijn visie.

We laten het hierbij ik kan m’n in elk geval vinden in het resultaat, al ben ik wel voor een ander soort stemsysteem voor komende jaren om praktijken als wat we op de laatste dag hebben gezien te voorkomen. Voor jullie niet leuk en al helemaal niet leuk voor de deelnemers.

ik begrijp jou visie ook @Galen, maar om te spreken van stemmen ronselen? Mensen die actief mijn log volgde en reageerde heb ik aangesproken met de vraag of ze al gestemd hadden en dat ik het tof zou vinden als ze mij die 5 sterren zouden gunnen.

Ronselen is in mijn ogen iemand onvrijwillig overhalen iets te doen. Tenminste dat is mijn visie.

We laten het hierbij ik kan m’n in elk geval vinden in het resultaat, al ben ik wel voor een ander soort stemsysteem voor komende jaren om praktijken als wat we op de laatste dag hebben gezien te voorkomen. Voor jullie niet leuk en al helemaal niet leuk voor de deelnemers.
Het lijkt me denk ik ook goed dat we volgend jaar dit soort zaken expliciet in de voorwaarden vermelden. (En bij twijfel kan het altijd aan een mod gevraagd worden.)

Na alle drama rondom de wedstrijd inhoudelijke vraag. Jij pakt de BB row bovenhands, ivm je biceps. Ik pak BB row onderhands, dit omdat ik snel last krijg van tenniselleboog en brachialis(en sindsdien pak ik hem onderhands) . In hoeverre is dit belangrijk? (ik zit nog lang niet op enorme gewichten, maar een bicep tear wil ik niet).

Waarom zou je ee BB row onderhands of bovenhands willen/moeten pakken?

• Like
Na alle drama rondom de wedstrijd inhoudelijke vraag. Jij pakt de BB row bovenhands, ivm je biceps. Ik pak BB row onderhands, dit omdat ik snel last krijg van tenniselleboog en brachialis(en sindsdien pak ik hem onderhands) . In hoeverre is dit belangrijk? (ik zit nog lang niet op enorme gewichten, maar een bicep tear wil ik niet).

Waarom zou je ee BB row onderhands of bovenhands willen/moeten pakken?

Ik doe ook altijd onderhands. Kwestie van wat goed aanvoelt. Als je geen 5 plates rowt ga je niet snel je biceps scheuren.

Slap gelul om je vriend bert te laten winnen. Je brengt t wel mooi.

Slap gelul om je vriend bert te laten winnen. Je brengt t wel mooi.
Als jij dat denkt, prima. Het maakte me echt geen reet uit wie eerste zou worden. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan als het om hem ging i.p.v. Strive4muscle.

• Like
Aangezien de fotocontest ten einde is kan op deze log een slotje. @wovano weet jij hoe dit moet?

Mensen die mij graag verder willen volgen:

Zal vnv weer m’n training loggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven