- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had ze in iemand anders zijn log gezien gisterenavond en dacht dat het misschien wel een goede oefening kon zijn, maar het enigste dat ik er atm over weet is dat ik die twee uiteindes van het touw naar achter moet trekken, langs beide kanten van men gezicht. Stand van men ellebogen, schouders of lichaam ... geen idee
Zag dat de andere het deed met 80kg, maar toen ik er 20kg aan hing, moest ik al achteruit gaan hangen omdat ik anders tegen het toestel aanvloog
Zal ze straks eens opzoeken.Ok thanks! Hetgeen ik deed wijkt er dan toch niet zoveel vanaf, wist alleen niet goed wat ik met mijn ellebogen moest doen. Begrijp ook niet hoe iemand dit met 80kg kan?
Mwah, als je veel cheat moet het wel lukken, maar daar zie ik het nut niet van in. IMO is zo zwaar cheaten met een isolatie oefening nogal stom. (begrijp me niet verkeerd, ik ben wel een voorstander van cheaten op sommige oefeningen).
Blijft een cablepully hè, kan verschillen qua katrollen e.d. En dan nog blijft t isolatie, daarbij boeit gewicht niet.
Toch lekkere militairy press hoor!

hoezo je kan niet deadliften? Pak gewoon de stang van de benchpress, leg hem op de grond en ga deadliften. Dat doe ik ook. Voor de rest deadlift er zo goed als niemand, boeie.
Voor de rest, succes!
Thanks!
Mannen! Goed nieuws! Ik ben nog maar amper een maand aan het bulken (waarvan 2 weken vakantie), maar toch ben ik er al ingeslaagd een halve kilo ... af te vallen! Op dit tempo haal ik mijn doel van 60kg begin maart 2011 en mijn doel van 65kg begin mei 2010! Wooptidoodel!
Eens zien wat dat vanavond geeft in de gym!
Nog nooit 17,5 aan beide kanten kunnen hangen en nu zelfs bijna 8 volledige reps! Incline ging nadien wel iets minder, maar toch, yeah! 
Thanks!
Mannen! Goed nieuws! Ik ben nog maar amper een maand aan het bulken (waarvan 2 weken vakantie), maar toch ben ik er al ingeslaagd een halve kilo ... af te vallen! Op dit tempo haal ik mijn doel van 60kg begin maart 2011 en mijn doel van 65kg begin mei 2010! Wooptidoodel!

Zonder begeleiding? Vind ik persoonlijk toch een beetje te riskant :s
Kan je t niet een keer filmen, dan kijkt deze deadliftbaas dr wel even naar.
VOor de rest dikke training ouwe. Lekker simpel maar wel hard!

Noem je me simpel?
Jij zou zo niet trainen bedoel je?
Whatsup met die squat?