- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die squatpr, maar je moet wel ff meer gaan squatten dan je benched heEn die DB Lunges zijn idd zwaarder dan je zou verwachten! Burn baby burn!

ja als je 14reppers begint te maken... Dan begint het meer op cardio te lijken dan spier/krachtwinst![]()

ja als je 14reppers begint te maken... Dan begint het meer op cardio te lijken dan spier/krachtwinst![]()
I could use some cardio ... zit al bijna op 60kg met me BW!![]()
Ben gaan trainen na een zware ruzie met de "misses". Weinig concentratie, dus echt zwaar zijn de gewichten niet, maar overall ben ik toch nog tevreden. Had ook geen drinken bij, was ook best klote :/
Goed bezig met die squats, volgende keer 65! En ff flesje meenemenEn misses thuislaten
![]()
Haha precies, zoals: "ja ik kan 30 keer opdrukken!". Buffels gaan voor de zware gewichten!
Heb je doelen Jorgy? 65kg voor 2012? Kun je wel hebben denk ik, of iets voor de zomervakantie van 2012?
Even iets anders doen is goed om je gedachten op iets anders te richten, negatieve energie eruit enzo!
Duuuuude, gefeliciteerd. Ga je weer eens trainen om t te vieren?

No offence maar je squat kan wel wat PR's gebruiken. Zit echt geen vooruitgang in manWat zijn die dips, assisted oid? Squat en MP volume had wel wat omhoog gemogen imo.