XXL Nutrition

Jouw BB doelen voor 2006

In maart echt es serieus cutten naar een leuk vetperc. en dan natuurlijk
weer bulken en zien waar we uitkomen.

Mijn enigste doel is om eens een heel jaar blessure vrij kunnen trainen. Dan heb ik mijn doel wel gehaald, en het resultaat zal dan ook goed zijn :D

Globaal gezien nog een 10tal kilo's bijkomen, vanaf dat doel behaald is ga ik cutten en dat doe ik tot de spiegel tevreden is.

Zit nu zo op ongeveer 90 kilo met een vet percentage van 11, even flink doorbulken tot de 97 ongeveer, dit hoop ik in april/mei ongeveer aan te tikken.
Hierna probeer ik weer richting de 4,5 procent vet te gaan en tevens niet onder de 93 94 te komen met gewicht... Ik kan die massa gewoon niet meer missen :D Zal wel moeilijk worden, maar het gaat gewoon lukken, punt.

Hoop 106kg te halen in mei en dan cutten.

Heb geen getallen in m'n hoofd, wil er gewoon nog zoveel mogelijk vetvrije massa aan plakken en spierkwaliteit en vasculariteit verbeteren. En voor de zomer droog worden, %tje of 9/10 lijkt me wel wat.

eerst cutten tot 100 kilo, met 8% vet. Dan een paar maandjes zo houden (zomer). Daarna trainen voor 95 kilo vvm. En weer lekker gruwelijk squatten, eindelijk eens setjes draaien met 200 kilo lijkt me mooi. Een paar maanden snoeihard schuin dumbbell drukken. Wil setjes kunnen draaien met die dingen van 50 kilo. En ga zo maar door...

blessure vrij trainen

Alles is beter dan nu

IK hoop 2006 ook eens van blessures af te raken. Eind januari staat (weer) een operatie op het programma. Ben nu al weer een maand of 9 aan het kwakkelen en hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden zodat ik ook weer eens een shape kan proberen te bereiken waar ik zelf tevreden mee ben.

Mijn doel was 120 kilo, dus die wil ik eerst halen. Misschien red ik dat dit jaar nog, dus dan wordt het 125 kilo met een vet% van rond de 12%. We zullen zien!:D

Mmm vanaf maart weer rustig aan zakken in bf. Rond de 14% de zomer door.

hoofdzakelijk betere benen. verder lekker hardcore trainen

Eerst nog even de 100 aantikken, daarna cutting mode d.m.v. veel intensief cardiowerk. Geen extreme cut in ieder geval, calorisch tekort mag niet te groot worden voor mijn herstel aangaande andere sporten.

Ik hoop de 85 te halen met iets van 8%, zou moeten lukken want zit nu rond de 80-81 met 12%....

En heel misschien wel ergens een wedstrijde meedraaien, gewoon om mee te maken hoe het is. Dat plan is alleen nog lang niet zeker.

ehm in mei?? eerst kijken hoe deze kuur verloopt en dan kijk ik wel verder

Ik wil alles een beetje op een rijtje krijgen en hopenlijk wat goede vooruitgang boeken

zowiezo wil ik in 2006 nou eens mijn buik strak hebben en daar ben ik nu al aan begonnen! ( nee geen beachboy ;-) )

wat ideaal zou ziun max 85kg en dat bij ongeveer 10%

Weeg nu 97.2kg en wil tegen het einde van het jaar de 100kg aantikken, bedoeling is om in de zomer een beetje droog te zetten, beetje vasthouden en dat terug stevig bulken, ben 1m80 dus moet nog veel massa pakken om er een beetje massief uit te zien.

Greetzzzzz.

als iemand nog een keer de term 'aantikken' gebruikt dan zal ik diegene zn aars eens aantikken met een heipaal

Terug
Naar boven