- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan je toch moeilijk een cijfer op plakken, iedereen is toch verschillend?spiertje16 zei:nu ben ik pas 4 maand sirieus aan het trainen en eten
maar meer als 12 kg is niet haalbaar 12 kg was de max als ik me vergis

Waar komen dit soort ideeen toch vandaan, hoe kun je nu zeggen dat 12kg of wat voor getal dan ook de max in het algemeen, alsof dat echt voor iedereen telt op de gram precies ofzospiertje16 zei:12 kg vvm aangezien het de maximale winst is die je kan gainen in een jaar(naturel)
Er wordt hier op dbb veels te veel naar getallen gekeken, waarom pre se streven naar een bepaald gewicht? Ga gewoon door tot je vind dat je genoeg massa gewonnen heb. Waarom een bepaald vet% als doel hebben? Cut gewoon tot je jezelf droog genoeg vindGorilla-Man zei:Waar komen dit soort ideeen toch vandaan, hoe kun je nu zeggen dat 12kg of wat voor getal dan ook de max in het algemeen, alsof dat echt voor iedereen telt op de gram precies ofzoEr wordt hier op dbb veels te veel naar getallen gekeken, waarom pre se streven naar een bepaald gewicht? Ga gewoon door tot je vind dat je genoeg massa gewonnen heb. Waarom een bepaald vet% als doel hebben? Cut gewoon tot je jezelf droog genoeg vind
Getallen zeggen nix
Gorilla-Man zei:Waar komen dit soort ideeen toch vandaan, hoe kun je nu zeggen dat 12kg of wat voor getal dan ook de max in het algemeen, alsof dat echt voor iedereen telt op de gram precies ofzoEr wordt hier op dbb veels te veel naar getallen gekeken, waarom pre se streven naar een bepaald gewicht? Ga gewoon door tot je vind dat je genoeg massa gewonnen heb. Waarom een bepaald vet% als doel hebben? Cut gewoon tot je jezelf droog genoeg vind
Getallen zeggen nix

Man-Mountain zei:als iemand nog een keer de term 'aantikken' gebruikt dan zal ik diegene zn aars eens aantikken met een heipaal

Niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het fijn als iemand zichzelf een doel stelt dat dat ook meetbaar is maar stel dat iemand zegt ''ik wil op 10% bf eindigen'', hij gaat cutten en na een poosje laat is zijn vet% eens meten en wat blijkt hij zit op 9,8%, hoera zou je denken, vervolgens kijkt diegene in de spiegel en denkt ''ik vind het nog niet droog genoeg, 10% vind ik eigenlijk nog net iets teveel'' (iedereen ziet er nou eenmaal anders uit bij percentages) en vervolgens gaat ie door tot ie wel droog is naar tevredenheid. Wat wil ik hiermee zeggen? Dat zijn doel eigenlijk niet op 10% komen was maar zo droog als hij nodig acht worden dus waarom aankomen met die stomme 10%? Of die stomme 10kg erbij? Je stelt je doelen toch wel weer bij aangezien je met getallen het werkelijk resultaat niet kan voorspellen, beter bekijk je gewoon om de 2 weken ofzo hoe het verloopt en kijk dan hoe je verder wiltlionel zei:Niet helemaal mee eens. Een doelstelling moet wel meetbaar zijn, anders weet je ook niet dat je hem hebt behaald. Dat 12 kg verhaal geef ik je gelijk in. Maar wanneer jezelf een doelstelling oplegt, is 'genoeg massa' of 'droog genoeg' niet specifiek genoeg. Anders blijf je bezig. Als ik moet bulken totdat ik genoeg massa heb, weet ik zeker dat ik 5 jaar lang doorga. Daarom baken je zo'n doelstelling af: een uitdagend en meetbaar doel dat je binnen een bepaald tijdsbestek wilt halen.
Testo zei:Ik heb een jaar de tijd.....we zullen iig een aardig eind in de richting komen..![]()
Welke nick had je in gedachte voor me?![]()
RubenSossa zei:Mn doel is om rond maart 2006 97 kg te wegen met een bf niet hoger dan 16%.
Momenteel weeg ik 89 kg met bf 13% dus het wordt een behoorlijke uitdaging.
8 kg aankomen, waarvan 5 a 6 kg pure spiermassa in 4 maanden lijkt me behoorlijk lastig om natural te behalen, maar wie weet, miss kom ik in de buurt.
Ben nu met een nieuwe trainingssT bezig, UB-LB schema, wat tevens meer op kracht gericht is dan op massa. Misschien dat ik juist hieruit toch mn voordeel kan halen.
dream warrior zei:

Speciaal voor jou dan: Ik wil komend jaar behoorlijk wat massa winen, zodat ik mezelf wat groter vind lijken met een vetpercentage, dat voor mij redelijk oogt. Oftewel, dat mijn fysiek wat dichter bij mijn streven komt of misschien mijn streven wel haalt, afhankelijk van hoe mijn lijfje oogt in de spiegel.Gorilla-Man zei:Waar komen dit soort ideeen toch vandaan, hoe kun je nu zeggen dat 12kg of wat voor getal dan ook de max in het algemeen, alsof dat echt voor iedereen telt op de gram precies ofzoEr wordt hier op dbb veels te veel naar getallen gekeken, waarom pre se streven naar een bepaald gewicht? Ga gewoon door tot je vind dat je genoeg massa gewonnen heb. Waarom een bepaald vet% als doel hebben? Cut gewoon tot je jezelf droog genoeg vind
Getallen zeggen nix

lionel zei:Schuif je de door jou besproken turinabol-kuur nog een tijdje op?