AndroidHealthClinic

Jouw BB doelen voor 2006

Ik hoop minimaal 5 droge kilo's te kunnen pakken.
of dat gaat lukken zal ik niet te weten komen in 2006 omdat ik niet terug ga cutten naar de 7-8%. ik sla dus een jaartje over wat cutten betreft en ga in 2007 weer eens kijken wat het opgeleverd heeft.
als mijn BF wat te hoog wordt naar mijn zin, wel even cutten naar een acceptabel vetpercentage.

ben nu 95 kg ... zou graag rond april volgend jaar de 100 kg eens aan willen tikken, en veel beter vreten als nu ...

2006 moet het jaar zijn dat ik wat meer massa op mn benen pak en de puntjes op de i zet 2007 wordt het dan wedstrijd draaien :)

Testo zei:
Ik wil de 140 kilo wel weer eens aantikken....

Hoe ik dat ga doen?

Wat dacht je zelf?:D

Ik wil Testo nadoen. Alleen met wat minder gewicht en wat minder middelen. Het moet er eens van komen, eerst wil ik tot 105/106kg komen, dan cutten tot zo'n 96/97 en dan wil ik ook speldenkussen worden en weer lekker opblazen tot rond de 110. Dan hoop ik eind 2006 zo'n 106/107 over te houden met een vrij laag bf% Ben IK even blij dat ik eindelijk werk heb, het zal nl. wat mogen kosten :D

Laatst bewerkt:
ik hoop ook de 100 aan te tikken en dan naar 8 % cutten en proberen te behouden. Maar goed er moet ongeveer 6 kilo bij.

MightyDuck zei:
Ik wil Testo nadoen. Alleen met wat minder gewicht en wat minder middelen. Het moet er eens van komen, eerst wil ik tot 105/106kg komen, dan cutten tot zo'n 96/97 en dan wil ik ook speldenkussen worden en weer lekker opblazen tot rond de 110. Dan hoop ik eind 2006 zo'n 106/107 over te houden met een vrij laag bf% Ben IK even blij dat ik eindelijk werk heb :D
Feli met je nieuwe job!

Mighty zei:
Ik? Nooit!:D (thanx btw)
Serieus; Wat voor job?

t*ring gaat dat zo makkelijk

<----HAHAH kijk een aap met een bril

KArMa?? :Roflol: ( mooi is tie he :D net nieuw , of is die al weer 100 jaar oud, he bench?? )

laat maar ik weet het het is al laat en k ga raar praten :D nog 2 uur en een kwartier en dan mag k naar huis lekkaa paapie doen :zzz:

rtodeep zei:
t*ring gaat dat zo makkelijk

<----HAHAH kijk een aap met een bril

KArMa?? :Roflol: ( mooi is tie he :D net nieuw , of is die al weer 100 jaar oud, he bench?? )

laat maar ik weet het het is al laat en k ga raar praten :D nog 2 uur en een kwartier en dan mag k naar huis lekkaa paapie doen :zzz:
Ik nog 3 uur!:mad:

Me doel voor 2006...

In shape te blijven, hopelijk zoveel mogelijk gainen als ik kan, als het goed gaat met me schouders (waar ik nogal last van heb.. Blessures).

2006:
Blessurevrij.
Sterke man wedstrijdje pakken.
BF onder 15% zetten bij een gewicht van 140-145 kg.

Geen blesures krijgen!

Purple zei:
Ik hoop eind volgend jaar ook wel wat meer spiertjes te hebben en wat droger en leuke resultaten op wedstrijden te halen.. Maar ja eens kijken of dat gaat lukken.

Je formuleerd het verkeerd paars...... ik GA eind volgend jaar......natuurlijk kun je dat ,steek het in je hoofd en het lukt !!!!:lifter:

Ik wil tegen eind volgend jaar 7 kg zwaarder staan (103kg) en het WK winnen !!!! :evil2:

Terug
Naar boven