AndroidHealthClinic

Jouw BB doelen voor 2006

Ik wil met de wedstrijden in april zo goed komen te staan dat iedereen van me schrikt. Ik hoop met zo'n 8% BF en rond de 68-70kg. Wie weet zit er dan een top 3 notering bij het NK voor me in, want de concurrentie wordt loodzwaar. Maar al zit dat er niet in, dan ga ik gewoon lekker door. Ben zobeetje de jongste van het hele veld, dus mijn tijd komt dan nog wel.

Verder wil ik het komende jaar m'n benen (vooral achterkant) verbeteren, m'n buik, en meer ronding op m'n schouders. :)

Ik hoop voor maart nog de 85 kg te bereiken en dan gaan we cutten voor de zomer, liefst tot een 10% om vervolgens weer te gaan bulken en dan richting 90-95kg :)

Grtz
DiS

eduardjanssen zei:
Ik wel. Ik wil ook voor mijn 30-ste binnen zijn. Binnen op zo'n manier dat ik nog wel ga werken maar me niet druk hoef te maken.

Ik kan alleen zeggen dat ik voor mijn 30ste 100kg ga wegen. Dat geld moet dan maar ff op de tweede plaats worden gezet.

Gauw maar weer es gaan kuren. Ik mis het zo :sob:

Een kuur neerzetten die wederom iets vooruitstrevender is dan de vorige, en de ervaringen delen met u allen hier op het board, in begrijpelijke, non-wetenschappelijke taal zodat iedereen er van kan genieten. :)

Doelen? Hetzelfde als in 2005. Kijken of ik toch weer es die +110 kan vasthouden. Gaat lekker momenteel na een verhuizing-dip dus ik mag niet klagen :thumb:

90 kilo wegen met 10%vet om weer verder te bulken naar de 96-97...desnoods met wat "lekkers"

grotere poten inclusief kuiten

DBC01 zei:
Gauw maar weer es gaan kuren. Ik mis het zo :sob:

Een kuur neerzetten die wederom iets vooruitstrevender is dan de vorige, en de ervaringen delen met u allen hier op het board, in begrijpelijke, non-wetenschappelijke taal zodat iedereen er van kan genieten. :)

Doelen? Hetzelfde als in 2005. Kijken of ik toch weer es die +110 kan vasthouden. Gaat lekker momenteel na een verhuizing-dip dus ik mag niet klagen :thumb:

Niet persoonlijk gerelateerd doel: DBC01 aan het groeihormoon praten. Neem toch ook igf opa probéér het nou gewoon je kunt altijd stoppen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker he? Gáááán ouwe!

Remco - 1977 zei:
Ik kan alleen zeggen dat ik voor mijn 30ste 100kg ga wegen. Dat geld moet dan maar ff op de tweede plaats worden gezet.

Ja maar die 100KG red ik al in 2006, dus dat vindt ik niet echt een doel. Dat gaat vanzelf, ik stel me geen doelen meer dat levert alleen maar blessures op.

Maar geld moet ik hebben en veel ook :D.

Mijn doel is volgend jaar en juni, juli en augustus terug keihard te gaan trainen, vanaf september zal ik het dan weer met wat minder moeten doen...:(

in januari beginnen met cutten en dan in 3 maanden tijd naar 100 kg bij 10% BF

daarna iets boven onderhouds niveau gaan zitten t/m zomer

oorspronkelijk was het de bedoeling om de juniors IFBB te gaan draaien maar door een hoop shit in men omgeving heb ik teweinig focus gehad om deftige resultaten te halen, ik ga dus een gans jaar massa pakken, voorlopig gaan we voor 105kg met 8% dan ben ik BIJNA 2 keer zo zwaar als de dag dat ik begon met BB (dat zal dan 3 jaar zijn :D)(ben nu 90kg :D)

Ik hoop dat ik op de wedstrijden in april kan gaan knallen met goede resultaten!

@ Testo

No offence maar 13 kilo vvm gaat je natuurlijk NOOIT lukken! Met 5 kilo moet je blij zijn bro!!!

de 100kg behalen en dan cutten tot een % of 6

Uhm ik wil 95 KG, met een iets lager vetpercentage als dat ik nu heb...Ik zit nou op iets minder dan 90 KG.

Maart ga ik weer een poging wagen om terug te gaan trainen.
Ik weeg nu 73kg met 7% vet.
Ik hoop de eerste 3 maanden rustig weer op mijn 85kg met 10%vet te komen
en in de overige 7 maanden nog iets van 10kg VVM te pakken.

in april 90 kilo aan te tikken en dan in de zomer 80 kilo met 5 a 6% ;)

12 kg vvm aangezien het de maximale winst is die je kan gainen in een jaar(naturel)

Terug
Naar boven