- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naturel of ga je terug kuren?Ik train al jaren niet meer sinds ik in de uk woon de laatste jaren en drugsverslaving had, juist achter een test cycle ging alles naar shit.
Ik ben 28 jaar,ik wil terug trainen nadit ik uit deze mess ben gekomen.
Ik wil terug kuren, maar ben ff van de scene geweest, ik weet nix over sarms en dergelijke en alle opties die er nu zijn, ik begon mn cycle in het verleden ook stukken vroeger dan voordat ik mn max bereiken wat sommige hier zwak vinden maar ben daar niet mee eens als je altijd plande aan een cycle te gaan, dus zie niet echt een verschil.
Ericr heeft me iig nooit een kansloze ban gegeven voor niks. In tegenstelling tot andere
Edit. Nou kraakte ik ericr zn bron van inkomsten ook niet af.

Ik train al jaren niet meer sinds ik in de uk woon de laatste jaren en drugsverslaving had, juist achter een test cycle ging alles naar shit.
Ik ben 28 jaar,ik wil terug trainen nadit ik uit deze mess ben gekomen.
Legale research chemicals of legal highs, analogen van standaard drugs, de eerste die enorm populair was, was mephedrone, daarna kwamen er analogen van ketamine, weed, rilatine, amphetamine, lsd, 2cb etc uit maar het gebruik hier werd te populair dat de regering een blanket ban invoert vanaf volgende maand zodat alles psychoactief illegaal is.
Is zoals amphetamine legaal bestellen voor next day delivery.

Ik zat jaren in detentie dat was voor mij de beste remedie om van de shit af te komen (srs)
![]()
, ik kwam hem tegen op een avond en kon mijn opwinding / lust niet onder controle houden.
iig een activiteit die me later in het leven kan helpen.