AndroidHealthClinic

Juist ericr tegengekomen in het lokale bos

Welke cocktail neem jij elke dag in dat je met dit soort topics afkomt :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
@MeDieViL ,ik ben wel benieuwd naar het feit of je nog traint, Wat zijn je stats, wat is je VP% ?

No offense hoor, maar wie is de man achte MeDieVil ?
Hoe oud is u ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik train al jaren niet meer sinds ik in de uk woon de laatste jaren en drugsverslaving had, juist achter een test cycle ging alles naar shit.

Ik ben 28 jaar,ik wil terug trainen nadit ik uit deze mess ben gekomen.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik train al jaren niet meer sinds ik in de uk woon de laatste jaren en drugsverslaving had, juist achter een test cycle ging alles naar shit.

Naturel of ga je terug kuren?

Naturel of ga je terug kuren?
Ik wil terug kuren, maar ben ff van de scene geweest, ik weet nix over sarms en dergelijke en alle opties die er nu zijn, ik begon mn cycle in het verleden ook stukken vroeger dan voordat ik mn max bereiken wat sommige hier zwak vinden maar ben daar niet mee eens als je altijd plande aan een cycle te gaan, dus zie niet echt een verschil.

Maar dat is gepland, ik ben momenteel verslaafd aan rc stims en ik kan niet zeggen hoe lang het duurt mn leven terug normaal te krijgen.

Ericr heeft me iig nooit een kansloze ban gegeven voor niks. In tegenstelling tot andere

Edit. Nou kraakte ik ericr zn bron van inkomsten ook niet af.

Respect.

Wat zijn rc stims ?

Legale research chemicals of legal highs, analogen van standaard drugs, de eerste die enorm populair was, was mephedrone, daarna kwamen er analogen van ketamine, weed, rilatine, amphetamine, lsd, 2cb etc uit maar het gebruik hier werd te populair dat de regering een blanket ban invoert vanaf volgende maand zodat alles psychoactief illegaal is.

Is zoals amphetamine legaal bestellen voor next day delivery.

Legale research chemicals of legal highs, analogen van standaard drugs, de eerste die enorm populair was, was mephedrone, daarna kwamen er analogen van ketamine, weed, rilatine, amphetamine, lsd, 2cb etc uit maar het gebruik hier werd te populair dat de regering een blanket ban invoert vanaf volgende maand zodat alles psychoactief illegaal is.

Is zoals amphetamine legaal bestellen voor next day delivery.

Ik zat jaren in detentie dat was voor mij de beste remedie om van de shit af te komen (srs)
:o

Detentie? wat bedoel je daarmee? en jaren?

Ik heb dexamphetamine therapeutisch nodig maar in de uk namen ze mn script af en begon ik rcs te gebruiken wat lijdde tot verslaving, daarvoor was ik altijd een recreationele gebruiker, en zelfs nu als ik dex heb kan ik het in lage dosissen nemen door de week, dat samen met trainen en je bent alpha, dit is geen leven dit, en heb enorm veel kennis over bepaalde dingen en wil dat graag gebruiken om iets van mn leven te maken.

Detentie = vastgezeten (bajes)

Dus je bent eigenlijk ervaringsdeskundige. Tja daar kun je wel wat mee doen lijkt me.
Beter als iemand die "het" alleen vanuit de boekjes weet

Stukje omscholing ?

Lees mn post rond het forum en je zal weten waar ik veel over weet em wat mn intressies zijn, voor het meeste de hersenen, verslaving, mentale aandoeningen, enhancing brainfunction, zoek mn nootropics thread etc.

Ik zat zelf 3 keer vast in belgie voor in totaal een jaar, 2 keer opgepakt met verkoop xtc, vald geld en aanmaken ghb, maar dat is 10 jaar geleden ofzo haha, ben zo idioot niet meer.

Jij zat toch vast wegens een zedendelict?

Ja idd. Ken je de zaak Lopez nog ?
Dat was ik :o, ik kwam hem tegen op een avond en kon mijn opwinding / lust niet onder controle houden.

Tja hij heeft wel aangifte gedaan, vandaar ook mijn strafrechtelijke vervolging.
Ik vond het wel heel dubbel destijds om dat de persoon in kwestie (Lopez) duidelijk ook genoot van de :hornyna:
Maar ja that's life.

Ik heb mijn straf uitgezeten

Wat doe je eigelijk in het dagelijkse leven medieval?

De laatste jaren was dat drugs nemen met mn vriendin en zowat een klote leven, maar wel gecombineerd met constant onderzoek te doen naar de onderwerpen die me intresseren en mezelf te edukeren, ben enorm ocd op stims en lees wetenschappelijkpapier een achter het ander :roflol: iig een activiteit die me later in het leven kan helpen.

Voordat ik engeland woonde ging ik naar school, deed ik een jon als ik er een kon vinden, hing ik rond met mn maten maar dan begon ik onderzoek te doen naar mn mentale problemen en hoe ik die volledig kon genezen, ik kwam met enorme novel interventions op en had tal van fans online, zoals mn vriendin, waardoor ik een jaar later naar de uk verhuisde, either way een van mn interventies voor avpd was lage dosis amphetamine met memantine voor tolerantie waar enorm veel mensen in remissie gingen op de lange termijn, maar in de uk is het een ramp met de healthcare en kreeg ik mn belgische voorschriften niet.

Was daarvoor bekend voor mn doorbraak ivm met tolerantie,
https://www.google.co.uk/url?sa=t&r...RHMtAHiqAZ5rTUYhw&sig2=UcxHty_qDVsTVUefeNsK1g

Sterkte met je verslaving, je lijkt met verder een aardige kerel!

Bedankt, het zal moeilijk zijn maar beseffen dat een junkie alles behalve alpha is, en een goed lichaam en veel bitches hebben om te neuken en het maken in het leven, dat is wat een alphamale doet.

Verder heb ik geen werk of ben ik niet van plan naar werk te zoeken maar dat is niet omdat ik een idiote uitkeringstrekker ben maar omdat ik mn eigen business wil starten met mn kennis.

Wie wil er een zoentje?

Terug
Naar boven