Fitness Seller

juiste sups?

hator

Novice
Waardering
0
Als nieuweling heb ik waarschijnlijk een vraag die hier al vaker heeft gestaan,..

Een half jaar geleden ben ik begonnen met trainen, eerst om af te vallen, dus voornamelijk 4 x wk anderhalf uur cardio training.
Nu wil ik met wat gewichten beginnen, in combinatie met een half uur cardio ( 4 x wk).

Doordat ik onregelmatig werk heb ik bij xxl wat sups besteld die ik wil gebruiken als aanvulling op mijn voeding.
Ik heb CLA, Stacker 3 en Profi Whey Mass ( 45-45_5)

Is dit volgens jullie een goede combinatie? (achteraf gezien had ik misschien beter Whey Isolate gekozen..???

Graag jullie tips en adviezen.

cla en stacker 3 is om af te vallen en of vet te verliezen
profi whey mass, kun je beter gebruiken in de bulk periode
dus ik zou ze zeker niet allemaal tegelijk innemen.
ik zou in jou geval eerst gaan trainen met profi whey mass.....
en dan om droog te worden dus over 2 maanden bijvoorbeeld
de stacker en cla te gebruiken.

maar vertel eerst eens wat je stats zijn:
gewicht
vet %

streef gewicht / vet %

wil je vet verliezen ???
of wil je massa bouwen ???

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, hier heb ik wat gegevens:

leeftijd 25 jr
lengte 1.80 m

TANITA test gegevens oktober 2004
gewicht 90,5
vet, % 24,50
vet, kg 22,17
vet vrij, kg 68,33

BMI 27,93
Berekend metabolisme Kcal 2391

TANITA test gegevens januari 2005
gewicht 84,8 kg
vet, % 20,90
vet, kg 17,72
vet vrij, kg 67,08

BMI 26,17
Berekend metabolisme Kcal 2348

Ik wil nog wat gewicht verliezen, maar mijn gezicht wordt opvallend smal
nu zou ik wat meer spiermassa willen kweken.
Ik werk onregelmatig (ook snachts)

Geeft dit wat meer informatie?

• Topic Starter Topic Starter
aan de reacties te merken - of het ontbreken daarvan... val ik blijkbaar buiten de doelgroep van dit forum..?

nee maar is iedereen gewoon beetje druk :D

Maar je moet gaan kiezen of je massa wil kweken of vet wil verliezen.

Als naturel is het namelijk bijna onmogelijk om beide te doen.

qls je nu besluit te bulken kqn je de profi whey mass weer goed gebruiken, maar als je BF nu nog op 20 zit zou je toch beter nog iets droger worden en kan je beter de whey isolate bestellen woals je zelf al zei, of je moet je dieet wo bereken dat je met de whey mass niet over je kcall totaal gaatm maar ik zou zelf liefst het meeste halen uit vaste voeding, en aanvullen met de isolate.
Als je besluit om verder te cuttenm zou ik je weker de glutamine aanraden van XXL en eventueel amino`s als nog extra aanvulling

succes

hator zei:
Als nieuweling heb ik waarschijnlijk een vraag die hier al vaker heeft gestaan,..

Een half jaar geleden ben ik begonnen met trainen, eerst om af te vallen, dus voornamelijk 4 x wk anderhalf uur cardio training.
Nu wil ik met wat gewichten beginnen, in combinatie met een half uur cardio ( 4 x wk).

Doordat ik onregelmatig werk heb ik bij xxl wat sups besteld die ik wil gebruiken als aanvulling op mijn voeding.
Ik heb CLA, Stacker 3 en Profi Whey Mass ( 45-45_5)

Is dit volgens jullie een goede combinatie? (achteraf gezien had ik misschien beter Whey Isolate gekozen..???

Graag jullie tips en adviezen.

Wil je wel wat met gewichten gaan trainen??!! Of wil je keihard beesten?? In het eerste geval zijn die supps dikke onzin. In het tweede geval kunnen supps, naast een goed voedingsschema, voordelen hebben.

Terug
Naar boven