MuscleMeat

Junipero's fotoalbum

Basis ziet er ok uit.
Kan ni anders dan de anderen gelijk geven...
Nu is de tijd aangebroken om MASSA te pakken, vreten dus.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit bro :D

Rug en traps gaan lekker zo te zien, armen mogen in verhouding groter.. Erg netjes keep up the good work bro :D :thumbup:

Ja men armen weet ik niet hoe het komt, ze meten opgespannen 35-36 cm en toch tonen ze hier extreem klein. Niet dat het zo groot is, maar zelf zou ik toch meer verwachten aangezien iedereen zegt dat enkel men armen groot zijn???

Rug en traps gaan idd goed, rug zelf is nog wel beter geworden, traps ongeveer hetzelfde aangezien ik even geen shrugs heb gedaan, maar ben sinds vorige week er terug mee bezig

@Pro wat is "mm"??
@Santino Jij weet dat ik bezig ben met men clean bulk... Door jou ben ik zelfs men mass gainer gaan halen.

Ja men armen weet ik niet hoe het komt, ze meten opgespannen 35-36 cm en toch tonen ze hier extreem klein. Niet dat het zo groot is, maar zelf zou ik toch meer verwachten aangezien iedereen zegt dat enkel men armen groot zijn???

Rug en traps gaan idd goed, rug zelf is nog wel beter geworden, traps ongeveer hetzelfde aangezien ik even geen shrugs heb gedaan, maar ben sinds vorige week er terug mee bezig

@Pro wat is "mm"??
@Santino Jij weet dat ik bezig ben met men clean bulk... Door jou ben ik zelfs men mass gainer gaan halen.

MM = Most Muscular, je 2de pose dus..

ziet er erg goed uit . imo een hele mooie fysiek met 10kg massa erop

Ziet er niet slecht bro.

Mooie basis om flink te vreten en massa te pakken. Alvast succes bro :)

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu bezig met bulk, woog op 30/8 67.5 (drie weken ziek geweest) en nu zittek op een goede 71 kg nuchtere maag

Terug
Naar boven