XXL Nutrition

Juridisch advies...

• Topic Starter Topic Starter
Ze hebben een claim ingediend bij verzekeraar, dus ik moet de verzekeraar betalen en niet hun zelf.
Vroeg ze toen op de dag van behandeling om rekening, wou gelijk betalen, nooit iets gehad

kan jij ergens aantonen dat het bedrag eerst lager was? zo niet ben je wel fucked denk ik

Op hun site staan prijzen voor behandelingen.
Ze probeerden eerst te zeggen dat ik zogenaamd bij dermatoloog geweest ben op intake en behandeling.
Op de site staat dat intake gratis is en daarnaast wist ik waarvoor ik kwam en hebben zij het aangepast ter plekke en mij verder niet geinformeerd over niks.
Ik ga naar juridisch loket, kijken wat zij zeggen.

Is dit niet gewoon dwaling?

1.Causaal verband
2.Onrechtmatig
3.Schade
4.Toerekenbaarheid

Als zij aan alle 4 punten voldoen dan kun je een beroep hierop doen.

Jij studeert zeker MER?

@ts: geef eens serieuze feiten (eventueel in pm) over wat je hebt overeengekomen met de kliniek en wat je uiteindelijk hebt gehad. Van belang zijn al hun inlichtingen en verdraai het niet naar je eigen voordeel. Misschien kan ik je beetje op weg helpen

Is dit niet gewoon dwaling?

1.Causaal verband
2.Onrechtmatig
3.Schade
4.Toerekenbaarheid

Als zij aan alle 4 punten voldoen dan kun je een beroep hierop doen.

Jij studeert zeker MER?

@ts: geef eens serieuze feiten (eventueel in pm) over wat je hebt overeengekomen met de kliniek en wat je uiteindelijk hebt gehad. Van belang zijn al hun inlichtingen en verdraai het niet naar je eigen voordeel. Misschien kan ik je beetje op weg helpen

Gaat erom wat vooraf is afgesproken en wat jij daarvan kan aantonen, heb jij een (schriftelijke!) offerte en op basis daarvan het aanbod aanvaard, dan mag je erop vertrouwen dat de behandeling ook tegen die prijs plaatsvind. Heb je een mondelinge afspraak gemaakt en verder niets, of hebben ze een schatting onder voorbehoud gegeven (mondeling) dan ben je de sjaak (tijd, moeite en energie niet waard, op basis van wat je hier hebt verteld een zeer onzekere uitkomst).

Ze hebben geen schatting gegeven, de prijzen staan op hun site.
https://www.polikliniekdeblaak.nl/prijslijst-vaatbehandeling
Intake is gratis, die ik niet gehad heb.
Enkele behandeling is 35 en meerdere is 50.
Ik verdraai niks Eddine, ze komen steeds met rare lulverhalen.
Ik kwam met verwijsbrief, ik vroeg om laserbehandeling ervoor, die vrouw zei dat ze het niet doen met laser maar wel me mes en dat er verder niks verandert behalve litteken.
Het is alweer halfjaar geleden, maar ALS ik me goed herinner vroeg ik ook nog of de prijs zelfde blijft.
Achteraf heb ik gebeld om rekening te ontvangen omdat ik daar niet mocht betalen, ze zeiden tegen mij "U hoeft niks te betalen, het wordt volledig vergoed"
Als ik toen destijds wist dat de prijs 4x zo hoog was, zou ik ergens anders gaan. Plus het zijn op papier 2 verschillende bedragen.

Wil je nou geholpen worden of niet? Zo ja, geef dan de gegevens die ik zei en zo nee stop met zeuren en betaal je rekening.

Terug
Naar boven