MuscleMeat

Jw doetookmee met de fotocontest

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer hele dag rondjes lopen in de winkel, verkapt cardio dagje dus.
Zit nu aan mn ontbijt:
banaan
2 tomaten
60 gram fine oats
40 gram whey
halve liter volle melk
175 gram chocolade rotsjes

kcal: 1600-1700, eiwit: 45 gr uit melk en whey, rest tel ik niet mee.
uwotm8
 
Zowel jouw gezicht als dat van Mark vind ik lang niet zo droog lijken als de rest van je lichaam, was dat altijd al zo, en is je gezicht echt huge op een hoog BF%(mocht je dat ooit gehad hebben)?

Verder erg mooi droog fysiek en goede trainingen!
 
Zowel jouw gezicht als dat van Mark vind ik lang niet zo droog lijken als de rest van je lichaam, was dat altijd al zo, en is je gezicht echt huge op een hoog BF%(mocht je dat ooit gehad hebben)?

Verder erg mooi droog fysiek en goede trainingen!

Haha, toen ik op 13% stond had ik echt een kop als een voetbal. Maar voor ik begon met trainen (en onder de 50kg woog) had ik wel echt een ingevallen gezicht. Misschien heeft gezichtsmassa meer met lichaamsgewicht als met vetpercentage te maken?
 
Zowel jouw gezicht als dat van Mark vind ik lang niet zo droog lijken als de rest van je lichaam, was dat altijd al zo, en is je gezicht echt huge op een hoog BF%(mocht je dat ooit gehad hebben)?

Verder erg mooi droog fysiek en goede trainingen!

Haha thanks. Ben blij dat mn wangen niet meer zo ingevallen zijn. Op laag bf is dat wel heel erg
 
Haha thanks. Ben blij dat mn wangen niet meer zo ingevallen zijn. Op laag bf is dat wel heel erg

Sinds ik gain last van ingedaalde...... Laat ook maar.

Srs benieuwd naar hoe ver je gaat komen, ik plaats je hoog iig.

Idem peanut. Ga me zodadelijk eens verdiepen in wat nog meer meedoet.

Speelt er eigenlijk ook nog zoiets mee als hoelang je traint, complicaties, omstandigheden etc. Of is het enkel: best fysiek wins ?
 
Sinds ik gain last van ingedaalde...... Laat ook maar.

Srs benieuwd naar hoe ver je gaat komen, ik plaats je hoog iig.

Idem peanut. Ga me zodadelijk eens verdiepen in wat nog meer meedoet.

Speelt er eigenlijk ook nog zoiets mee als hoelang je traint, complicaties, omstandigheden etc. Of is het enkel: best fysiek wins ?

Volgens mij gewoon stemmen op fotos.. en er hoeft geen beargumentatie bij.
 
Ik zelf beoordeel je fysiek :
1. Hoeveel massa je hebt
2. Bodyfat en hoe goed je de spiermassa ziet
3. Of alle spieren met elkaar vloeien (dat je borst niet 4x groter en dat je bijv geen kuiten hebt.

op je foto zou ik je wel een 7 geven, wel een goed fysiek, traps kan groter om bij te benen btw en kuiten kan ik niet zien aan je pic
 
Ik zelf beoordeel je fysiek :
1. Hoeveel massa je hebt
2. Bodyfat en hoe goed je de spiermassa ziet
3. Of alle spieren met elkaar vloeien (dat je borst niet 4x groter en dat je bijv geen kuiten hebt.

op je foto zou ik je wel een 7 geven, wel een goed fysiek, traps kan groter om bij te benen btw en kuiten kan ik niet zien aan je pic

Is ook pre foto, alles ontspannen behalve buik half flexed. Je kent me beter toch? :D
 
Ik zelf beoordeel je fysiek :
1. Hoeveel massa je hebt
2. Bodyfat en hoe goed je de spiermassa ziet
3. Of alle spieren met elkaar vloeien (dat je borst niet 4x groter en dat je bijv geen kuiten hebt.

op je foto zou ik je wel een 7 geven, wel een goed fysiek, traps kan groter om bij te benen btw en kuiten kan ik niet zien aan je pic
Hoe precies wou je dit doen bij iemand die een been mist :roflol:
 
Back
Naar boven