Fitness Seller

Contest Log Jw doetookmee met de fotocontest

1700 kcal is wel ziek laag, hnng pindarotsjes moet ik ook eten

• Topic Starter Topic Starter
4000 kc en pindarotsjes als ontbijt met zo'n shape :fuu:

Haha, toen ik op 13% stond had ik echt een kop als een voetbal. Maar voor ik begon met trainen (en onder de 50kg woog) had ik wel echt een ingevallen gezicht. Misschien heeft gezichtsmassa meer met lichaamsgewicht als met vetpercentage te maken?

Ik dacht altijd dat het zich een beetje aanpast op het BF% wat je hebt. Stel, je staat 5 jaar op 15% en hebt een normaal gezicht en cut dan naar 7%, dan zou het heel smal zijn. Stel je staat 5 jaar op 7% en hebt een normaal gezicht en bulkt dan naar 15%, dan zou je gezicht flink rond zijn. Zo ging het bij mij iig, ik heb ook op 14% een even smal gezicht gehad als op 7%, 14% was na een cut van 18%, 7% was iets waar ik lange tijd op stond, na een korte bulk van circa 5%(laagste wat ik ooit was).
Vraag me af hoe dat werkt, maar ik heb haast het idee dat het bij iedereen zo is.

Goed bezig! Denk overigens dat je vetpercentage lager dan 11 is. Eerder richting de 8 a 9.

4000 kc en pindarotsjes als ontbijt met zo'n shape :fuu:

Hoe je je kcal eiwitten en vetten binnenkrijgt boeit niet zo zeer, als je ze maar binnenkrijgt. Er van uitgaande natuurlijk dat je je vitamines en mineralen ed ook allemaal voldoende binnenkrijgt natuurlijk

Toch denk ik dat IIFYM niet voor iedereen werkt..ik hoef het volgens mij niet te proberen!

Als ecto/meso kun je je het IMO prima permitteren wat macro's aan te vullen met junk..

Toch denk ik dat IIFYM niet voor iedereen werkt..ik hoef het volgens mij niet te proberen!

Als ecto/meso kun je je het IMO prima permitteren wat macro's aan te vullen met junk..

Waarom zou een endo meer aankomen van 500 kcal uit chocola dan 500 kcal uit vlees en brinta?

Heb je geen last van je schouders bij die dumbbell flyes?

Hier kan ik kilo's van op!

Hoeveel maanden duurt de contest?

pindarotsjes_rt.gif

Heb je geen last van je schouders bij die dumbbell flyes?

nee, juist een van de weinige oefeningen waarbij mn schouders redelijk meekomen. Ene keer beter dan de andere, maar voelt stuk relaxter dan welke pressoefening dan ook

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 21:39 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom zou een endo meer aankomen van 500 kcal uit chocola dan 500 kcal uit vlees en brinta?
Persoonlijk denk ik dat er niet enkel gekeken kan worden naar macro's, maar dat is puur een gevoel. Verder ligt als endo het onderhoud een stuk lager dan bij ecto's en meso's. Je kunt je dan wel voorstellen dat je je het als endo minder goed kunt permiteren om bijvoorbeeld pinda rotsjes of een pizza in je macro's te fitten. Het is niet onmogelijk, maar het maakt wel verschil of je onderhoud op 2800kcals of op 5000kcals ligt. In het 2e geval kun je IMO meer junk permiteren. Ik ken genoeg mensen die niet sporten en ontzettend slecht eten die niet dik zijn (misschien wel visceraal vet)..

nee, juist een van de weinige oefeningen waarbij mn schouders redelijk meekomen. Ene keer beter dan de andere, maar voelt stuk relaxter dan welke pressoefening dan ook

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 21:39 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Flinke lat spread! Alles goed in verhouding:thumbs:

mooie rug inderdaad!

Hoppa. 215 getrokken vandaag. Zal straks even loggen en filmpje komt er ook aan

Terug
Naar boven