Fitness Seller

K1 azië

patkrachtser

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
De K1 van azië begint danig op de lachspieren te werken. In het kickboxen is lengte toch blijkbaar een onmiskenbaar voordeel.

Gisteren kwamen tot twee keer reuzen uit tegen dwergen, de reuzen wonnen.

Heb die laatse wedstrijd ook stuk gezien. Man was dat een grote kerel. Maar die kleine ging er toch stevig tegenaan.

K-1 ging de verkeerde kant op toen ze Bob Sapp aantrokken het werd erger met Francois Botha en lachwekkend met Akebono!

K-1 is:

Ernesto Hoost
Remy Bonjasky
Peter Aerts
Mark Hunt ( nou vooruit!! )
Mirko Filipovic
Jerome Le Banner
Stefan Leko
en de rest uit de goeie ouwe tijd!

K-1 is te commercieel geworden en ik kijk het al helemaal niet meer!
De mensen die nu meedoen halen de echt goeie onderuit en het is meer "slugfest" aan het worden!

Deze kerel was al lachen:

http://www.fcfighter.com/PICTURES/OTHERPIX/pfc-giant-nortje.jpg

die tjernobyl idoot met dat blauwe haar wat een freak :eek:

en dat hoofd buiten alle proporties

• Topic Starter Topic Starter
ja, dat vond ik ook bijzonder komisch, waarschijnlijk is die gast normaal, maar dat gekleurd kapsel en dat gezicht, ik dacht aan iemand (met alle respect) van een instelling voor mentaal anders validen, niet te begrijpen dat die gast razend populair is in korea.

kan iemand verduidelijken wat K1 nu eigenlijk is, is dat kickboxen maar waar ook alle anderen (boksen) eens mogen proberen, ongeacht gewichtklasse.

De uitzendingen van vorig jaar vond ik ook beter, dat waren rasechte atleten, Stefan Leko bvb en verder die overwinning van die russian elite vechter tegen die amerikaanse bodybuilding zwarte kolos, die werd geveld met een geplaatste slag op de lever. Hier overwon de ervaren vechter tegen de brute kracht.

De K in K-1 staat voor alle vechtsporten beginnend met een k ( dus knikkeren hoort er niet bij :D ) Kickboksen,karate,kenpo,taekwondo enz,enz!

ReyMysterio zei:
`
Jan "The Giant" Nortje :p

Maar inderdaad; de K1 gaat de verkeerde kant op. 1 zo'n freak zoals Bob Sap is wel genoeg. maar nu worden het er steeds meer... :( :mad:

Francois Botha vind ik nog wel kunnen hoor. Die kan flink boksen en valt niet gelijk om na 2 lowkicks.

Maar ik kijk tegenwoordig veel liever naar de K1-Max (tot 75 kg ofzo is dat). Daar kunnen ze tenminste nog kickboksen.

bur zei:

Nee :finger:

Ik kan hier gemakkelijk tegen inbrengen dat hij dan Kwondo had moeten opschrijven, omdat taekwondo een vorm van kwondo is.
Dus kwondo is de verzamelnaam.

Maar dat wou ik eigenlijk niet doen, want dat vond ik flauw.
Maar mij laten ownen op het internet dat is mijn eer te na :D

Welke vechtsporten behoren dan nog tot de Kwondo groep?? ???

blubber

kem gelukkig die opmerking niet gemaakt, kwist het nie van kwondo.
Ik heb toch nog twee bedenkingen op het K1 dat ik gisteren gezien heb.

1. ok, je kan misschien een goeie vechter zijn als je een blubberzak bent maar afgetraind ben je dan toch niet, gisteren waren daar zo'n kleine dikkertjes bij.
2. eigenlijk zie ik bijna niks anders kan kickboxen. Veredelde hoge gesprongen trappen heb ik daar nog niet veel gezien. Eigenlijk is het puur kickboxen of boksen (voor een Botha).

kweet er nog wel wat met een K...kung fu, kajukenbo, Hakoko, Kakalaau, Kalari Payat, Khutu Varasai, Kuk Sool Woon, Kong Soo Doo, Kun Gek Do, Kwonbop, Kobudo (das alleen met wapens..denk nie dattet mag in de ring:D), Krabi-Krabong (oude voorloper van het Muey Thai), Kwan Ki Do (vietnamese vorm die sterk op karate en taekwondo lijkt)

Al met al..ik zie het nie gebeuren dattet ooit in de K1 verschijnt:D

Ik vind het juist wel bruut dat een type als Bob Sap meedoet.

Heeeeerlijk om te zien hoe deze grote krachtpatser de ring wordt uitgeslagen.

Jerommeke is toch wel een van m,n favo,s.
Al moet hij wel een stalen plaat in z,n kaak stoppen. :D
En Remy is helemaal top.
Mushashi wordt trouwens wel beter he?
Het wordt nooit echt een topper maar heb toch wel respect voor hem.

Haha die choi, deed me aan lurch van de adams family denken. Echt een brute gast, 2,18 en 157kg :eek: en dan die haartjes lijp blauw geverfd en het plaatje is compleet.

Vind het trouwens juist een van de leukere dingen in de k-1 dat mensen als Sapp en in mindere mate akebono in de ring komen. Anders zou het min of meer hetzelfde zijn als kickboksen.

Wanneer gaat weer zo'n wedstrijd komen met van die huge mofo's? :D Dat wil ik wel eens zien. Gisteren zo'n wedstrijd tussen 2 van die kleine mannetjes gezien, maar dat was niet veel :P

Terug
Naar boven