- Waardering
- 1
newbie2 zei:
Hij heeft op die foto okselhaar tot aan zijn ellebogen hangen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
newbie2 zei:

patkrachtser zei:toch spelen lengte en gewicht blijvend een rol, tegen een goede vechter van 40 Kilo meer moest hij noodgedwongen gas terugnemen.
idd!! hebbie 'm tegen Masato gezien ? hij trapte die jap de hele ring door,rtodeep zei:Die gozer is gewoon een van de beste vechters die er tot 70 kilo rondloopt..
Hij trapt gewoon dwars door iedereen heen, met of zonder blokkering ( net als Ramon dekker )
newbie2 zei:idd!! hebbie 'm tegen Masato gezien ? hij trapte die jap de hele ring door,
ik vond alleen tegen Kraus wat tegenvallen het leek wel oftie onder de indruk van hem(Kraus) was.
TongPo zei:Het zou me niets verbazen als Souwer voor een verrassing gaat zorgen, die gozer is momenteel in topvorm. Zou mooi zijn natuurlijk, weer een andere Nederlander die de finals wint.
Bedankt voor de link !!TongPo zei:Voor de Buakaw fans hier een aantal recente pics van tijdens de training in Thailand, Por Pramuk Gym, ter voorbereiding op de K-1 Max finals.
Over ruim een maand zit ik er ook weer en hoop em dan te kunnen feliciteren met z'n 2e titel.
TongPo zei:Het zou me niets verbazen als Souwer voor een verrassing gaat zorgen, die gozer is momenteel in topvorm. Zou mooi zijn natuurlijk, weer een andere Nederlander die de finals wint.