Fitness Seller

K1 azië

Die gozer is gewoon een van de beste vechters die er tot 70 kilo rondloopt..

Hij trapt gewoon dwars door iedereen heen, met of zonder blokkering ( net als Ramon dekker )

• Topic Starter Topic Starter
toch spelen lengte en gewicht blijvend een rol, tegen een goede vechter van 40 Kilo meer moest hij noodgedwongen gas terugnemen.

patkrachtser zei:
toch spelen lengte en gewicht blijvend een rol, tegen een goede vechter van 40 Kilo meer moest hij noodgedwongen gas terugnemen.

Daarvoor bestaat er ook zoiets als gewichtsklasse

En bij de zwaargewichten hoeft dat geen rol te spelen kijk maar hoevaak Sapp en Akebono al met hun bek tegen het canvas hebben gelegen

Nou zijn dat eigenlijk gewoon prutsers..

Hoe zwaarder ze zijn hoe harder ze vallen ! !

rtodeep zei:
Die gozer is gewoon een van de beste vechters die er tot 70 kilo rondloopt..

Hij trapt gewoon dwars door iedereen heen, met of zonder blokkering ( net als Ramon dekker )
idd!! hebbie 'm tegen Masato gezien ? hij trapte die jap de hele ring door,
ik vond alleen tegen Kraus wat tegenvallen het leek wel oftie onder de indruk van hem(Kraus) was.

newbie2 zei:
idd!! hebbie 'm tegen Masato gezien ? hij trapte die jap de hele ring door,
ik vond alleen tegen Kraus wat tegenvallen het leek wel oftie onder de indruk van hem(Kraus) was.

En die masato kreeg ook echt nog gewoon 2x een xtra ronde he
terwijl tie echt helemaal de t*fus werd getrap..

Maarja die buakaw komt er wel ( echt een genot om naar te kijken als tie dr zin in heeft ) Klassiek Thai-Boksen :coolnana: :coolnana:

Voor de Buakaw fans hier een aantal recente pics van tijdens de training in Thailand, Por Pramuk Gym, ter voorbereiding op de K-1 Max finals.

Over ruim een maand zit ik er ook weer en hoop em dan te kunnen feliciteren met z'n 2e titel.

Ik geef Albert Kraus toch ook nog een goeie kans, als het allemaal goed verloopt komen die 2 erkaar tegen in de halve finales, en de winaar maakt volgens ,mij een hele goeie kans te winnen
maar je weet t maar nooit met die rare jappaners en hun beslissingen..

Het zou me niets verbazen als Souwer voor een verrassing gaat zorgen, die gozer is momenteel in topvorm. Zou mooi zijn natuurlijk, weer een andere Nederlander die de finals wint.

TongPo zei:
Het zou me niets verbazen als Souwer voor een verrassing gaat zorgen, die gozer is momenteel in topvorm. Zou mooi zijn natuurlijk, weer een andere Nederlander die de finals wint.

We zullen zien ! !

K-1 is the bomb! echt super vooral als het lekker tactisch en lekker hard gaat. Die akebono is echt een vetz*k, hij hoort daar niet, kerel is naar 4 klappen al uitgeput. Bob sapp is me toch eens een figuur, maar kerel is wel gespierd. Lang leve alle echte k1-ers zoals le banner en ernesto hoost! super! en de rest natuurlijk die bij de ECHTE k1 horen

TongPo zei:
Voor de Buakaw fans hier een aantal recente pics van tijdens de training in Thailand, Por Pramuk Gym, ter voorbereiding op de K-1 Max finals.

Over ruim een maand zit ik er ook weer en hoop em dan te kunnen feliciteren met z'n 2e titel.
Bedankt voor de link !! :thumb:

TongPo zei:

*schopje*

Hè shit, had ik nou maar veel geld ingezet :cool:

QUARTER FINALS
masato beat zambidis via ud (30-28, 30-28, 29-28 ) (masato injured- pulls out of next round)

souwer beat kohi via md (30-28, 30-29, 30-30)

kraus beat jwp via ud (30-29, 30-29, 30-29)

buakaw beat jambada via md (30-28, 30-30, 30-27)

SEMI FINALS
souwer beats yasuhiro via doctor stoppage in the 2nd

buakaw beats kraus via ud (30-28, 30-28, 30-28 )

FINAL
souwer beats buakaw by decision(2xr)

SUPERFIGHT
dekkers beat bang via ud (knocked him down in every round)

virgil beats sato via decision

Souwer da man en natuurlijk dikke props voor Ramon! :thumb:

Hey cool!

goed gedaan van Souwer!

en Kraus gewonnen van JWP, niet slecht. maar weer jammer dat hij dan verliest tegen Buakaw...

Ben wel benieuwd weer naar filmpjes. :)

en klasse van Dekkers.

Terug
Naar boven