JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat betreft scenario's aan vrouwen, wat mij nog wel eens stoort is dat er niet (overal) keihard met de realiteit gewerkt wordt. Zelfs bij Krav, wat hier feitelijk juist voor gemaakt is, wordt nog wel eens (vooral op die seminars ja) gedaan alsof een vrouw gelijk kan zijn aan een man in zo'n situatie. Dat is echt zeer zelden (ik wil eigenlijk NOOIT zeggen) het geval. Een vrouw krijgt doorgaans écht maar één kans en als ze die verknalt is het afgelopen met de pret.
Dit verhaal is niet bedoeld als verkapt "kijk mij eens sterk zijn" verhaal, maar ter illustratie van hoe ****ED je bent als je als klein meisje gegrepen wordt door een grote vent. Je maakt per definitie al HEEL weinig kans om uberhaupt te reageren, laat staan succesvol te zijn. Ik snap dus zeker waarom Snorlax die dreiging voelt en er iets aan wil doen. Krav Maga is, bij mijn weten, de enige zelfverdedigingssport die actief traint op dit soort scenario's, dus raad ik haar die aan. Dat wil niet zeggen dat krav heilig is. Maar iets beters voor dit werk heb ik nog niet gezien.
ah, die zocht ik iddmag niet. Plus je moet te dichtbij komen...
http://www.keepschoolssafe.org/wp-content/uploads/2008/08/taser_stinger.jpg

LOL het helpt best wel... dan hoop (nou ja niet echt maar bij wijze van spreken) ik dat je is iemand tegen komt, waar je dat bij gebruikt (sleutels etc) ,moet je nu echt op een sport om iemand in de ballen te kunnen slaan? ... als je echt bedreigd word: sleutels tussen je vingers en meppen (nee je mept iemand niet de sleutels naar binnen want die klappen om maar je hebt wel vieze krassen in je gezicht die pijn doen) en daarna rennen voor je leven... beste optie: ga op hardlopen

moet je nu echt op een sport om iemand in de ballen te kunnen slaan? ... als je echt bedreigd word: sleutels tussen je vingers en meppen (nee je mept iemand niet de sleutels naar binnen want die klappen om maar je hebt wel vieze krassen in je gezicht die pijn doen) en daarna rennen voor je leven... beste optie: ga op hardlopen
ja maar ik denk dat dat voor bijna elke verdediging zo werkt toch? ik bedoel als iemand mij tazert of in mn kloten trapt is em ook nie jarig
Onthoud gewoon dat elke gevecht waar je van weg wandelt een gewonnen gevecht is, als je de fysieke confrontatie aangaat heb je (hoe goed je ook getraind bent ) altijd de kans (die niet altijd zo klein is ) dat jij er slecht uitkomt.
moet je nu echt op een sport om iemand in de ballen te kunnen slaan? ... als je echt bedreigd word: sleutels tussen je vingers en meppen (nee je mept iemand niet de sleutels naar binnen want die klappen om maar je hebt wel vieze krassen in je gezicht die pijn doen) en daarna rennen voor je leven... beste optie: ga op hardlopen
Heel leuk hoor krav maga, maar als je er niet voor de volle 100% in gaat, gaat ook dit niet helpen..
Het moet in je zitten om agressief te reageren. Dat kan je niet 'leren'
Krav maga gasten trainen vaak zat met onze MT training mee, en snappen er geen klote meer van als er een combi uit komt van een stoot of 3 met een mooie los kick er achter aan.
Ik train zelf wel is met de mannen van krav maga mee, en ook dan weten ze niet hoe ze moeten reageren.. Je weet wat ze gaan doen, gaan voor zak dus makkelijk op in te spelen.
bjj is de slechtste zelfverdedigings sport ever, je gaat met iemand naar de grond en ondertussen word je door de rest van de groep ineen gebutst![]()
De eerste die me probeert te raken met een sleutel in zn vuist kan maar beter maken dat hij mij goed heeft, anders slaag ik hem helemaal verrot, en ik heb het (wettelijk) recht want het is de intentie om dat als wapen te gebruiken.
Als je mij probeert te verminken ga je betalen, bloedprijs of geldprijs.
Ik weet dat een groot deel ergere lui als mij hetzelfde denken, dus als je oogje probeert uit te duwen als vrouw zou de
rape wel eens rapemoord kunnen worden.
Ik heb alleen niet altijd die zelfbeheersing 
ik zou je toch ook Krav Maga aanraden, heb het zelf een tijd gedaan en in onze club waren ook veel vrouwen. Onze trainer gaf les aan o.a. speciale interventie eenheden en deed ook veel seminaries met politie machten in verschillende landen (waaronder ook VS). Hij was ook actief in female anti rape, dit waren seminaries specifiek gericht voor en enkel met vrouwen (misschien is dit wel iets voor je?). Ik heb ook andere vechtsporten beoefend en ik denk dat niets zo effectief is als KM.
Onthoud gewoon dat elke gevecht waar je van weg wandelt een gewonnen gevecht is, als je de fysieke confrontatie aangaat heb je (hoe goed je ook getraind bent ) altijd de kans (die niet altijd zo klein is ) dat jij er slecht uitkomt.
Maar goed, de sport zelf probeert het goed te doen en dat is het belangrijkste natuurlijk. De rest ligt aan jezelf.