MuscleMeat

Kaars gegooid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus... wat een stel no lifers zijn jullie bij elkaar. (met een enkele uitzondering)
Echt om vreselijk ziek van te worden...
Laat haar gewoon rust zeg. Voel je je nou echt goed over jezelf, als je dit soort dikke onzin op zo'n site zet? Je tijd steekt in het bewerken van een foto? Kom op zeg...
Ga gewoon real life vrienden zoeken, raap al je spaarcentjes bij elkaar, en ga al die coïtusuele frustraties even uiten op iemand anders.

:roflol:
Je kunt bijna niet geloven dat het waar is hé
Welcome to Hell!!!

Hej Tess leuke foto van jou en Drag's zusje
wilicp.jpg - 182140

Goed dat je je eigen naam gebruikt, het photoshop materiaal raakte op.

:barf:

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

t*ring, als ik die tess zo zie, moet zij wel overlopen van de coïtusuele frustraties:D

Dat kindje wil gewoon aandacht.
Anders had ze niet haar eigen naam gebruikt.

Ga me toch maar enkel houden bij het PSen van Drag.

Attention whoring is bad mkay?

Aaaaah Tess, kun je het niet hebben dat je vriendinnetje alle aandacht krijgt?:aai:

Rustig mensen straks krijg je problemen met Drag en zen homies :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus... wat een stel no lifers zijn jullie bij elkaar. (met een enkele uitzondering)
Echt om vreselijk ziek van te worden...
Laat haar gewoon rust zeg. Voel je je nou echt goed over jezelf, als je dit soort dikke onzin op zo'n site zet? Je tijd steekt in het bewerken van een foto? Kom op zeg...
Ga gewoon real life vrienden zoeken, raap al je spaarcentjes bij elkaar, en ga al die coïtusuele frustraties even uiten op iemand anders.

dankjewel voor de erkenning <3

Oehhh Tess! The plot thickens :D

[Link niet meer beschikbaar] :kiss:

p.s. gewoon ook de moeite nemen om je leeftijd hoogte etc in te vullen.. geweldig dit!

Heb hoge verwachtingen wanneer moeders zich nou eindelijk gaat melden

Dat kindje wil gewoon aandacht.
Anders had ze niet haar eigen naam gebruikt.

Ga me toch maar enkel houden bij het PSen van Drag.

Aaaaah Tess, kun je het niet hebben dat je vriendinnetje alle aandacht krijgt?:aai:

Oehhh Tess! The plot thickens :D

[Link niet meer beschikbaar] :kiss:

p.s. gewoon ook de moeite nemen om je leeftijd hoogte etc in te vullen.. geweldig dit!

Heb hoge verwachtingen wanneer moeders zich nou eindelijk gaat melden

Netlog:
Op zoek naar
  • Relatie(s)
Dat was wel duidelijk...:D

Laatst bewerkt:
Damn waar is die lekkere chick gebleven :( :(

dit kan gewoon niet meer serieus zijn!

volgens mij worden we betrokken bij een een of andere ranzige coïtusfantasie van drag en deze 2 meiden (en eventueel zijn moeder) !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven