caer muerto
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En wat zijn jouw doelen Caer muerto, naast het opsluiten van je broer?![]()
Snap dat je een beetje in de war bent na al deze commotie maar dit begon allemaal met een roep om hulp van jou broer. Blijkbaar heeft hij er geen vertrouwen in dat jullie hem nog willen helpen en werd hij gedwongen om advies te vragen bij zijn "brothers of steel". Vind het allemaal een beetje overdreven met je aangeven bij de politie etc. Als ik die polsjes van jou zo zie op die foto's heeft dat niet echt bijzonder veel kracht gekost om te kneuzen.. Volgens mij stel je je gewoon een beetje aan.
Jaa maar ik heb er nooit mee ingestemd on dit verhaal te plaatsen.. en was ook nooit van plan me ermee te bemoeien tot ik er wel bijna toe gedwongen werd. Weet jij veel wat er van te voren zich allemaal heeft afgespeeld.. en ik stel me niet aan hoor, want ik heb nooit gevraagd om jullie aandacht
>what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
dat iedereen zich kennelijk toch keihard voor zichzelf schaamt hier, en daarom met de meest belachelijke namen te komen, is niet mijn probleem.
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continue op refresh te blijven klikken of er nog een giller reactie bij is gekomen... come on...
cleo heeft hier echt last van, dus het minste dat je kunt doen, ik haar hyves en foto's in ieder geval met rust te laten. Geef die ''brother of steel' maar mooi je tips en advies en laat het daarbij.

what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
dat iedereen zich kennelijk toch keihard voor zichzelf schaamt hier, en daarom met de meest belachelijke namen te komen, is niet mijn probleem.
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continu op refresh te blijven klikken of er nog een leuke giller reactie bij is gekomen... come on...
cleo heeft hier echt last van, dus het minste dat je kunt doen, ik haar hyves en foto's in ieder geval met rust te laten. Geef die ''brother of steel' maar mooi je tips en advies en laat het daarbij.
what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continue op refresh te blijven klikken of er nog een giller reactie bij is gekomen... come on...
blijkbaar niet de enige die niks beters te doen hebben dus

risico van je hyves openstellen voor iedereen. dan kan dit gebeuren.
privacy heb je tegenwoordig niet zo veel meer, aangezien je het er zelf naar maakt. had je je hyves prive gehad, had dit niet zo uit de hand gelopen.
eigen schuld...
(en dit laat ook maar weer zien waarom ik er zo blij mee ben geen hyves te hebben)