Ik zou hutekase zeggen maarja dat is helemaal duur. Maar bij de lidle ofzo is kipfile echt niet duur. Gewoon laaien, kaas staat voor vet. Net zoiets als halfvolle melk halfvol is half vet.
wat is dit voor onzin

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou hutekase zeggen maarja dat is helemaal duur. Maar bij de lidle ofzo is kipfile echt niet duur. Gewoon laaien, kaas staat voor vet. Net zoiets als halfvolle melk halfvol is half vet.

kipfilet bij de aldi is idd goedkoop maar ook ranzig ook, beter fix je gewoon een tasje bij alberthein en prop je 100 pakke kipfilet erin en dan rennen voor et leven![]()
"Gewoon laaien, kaas staat voor vet. Net zoiets als halfvolle melk halfvol is half vet ."
Halfvolle melk is toch ook half vet? En kaas is toch vet?
Ik zie de onzin niet... of ligt dat weer aan mij?
Kaas? Dan cottage cheese (huttenkase).
huttenkase 100 gr. 93 11.6 1.9 4.3
En dan natuurlijk de goedkope varianten. Overal te koop. (relatief) veel eiwit, (relatief) weinig vet. Goed voor op brood. Of om leeg te lepelen.

Eieren en kwark zijn denk ik de goedkoopste eiwitbronnen.
10 eieren voor 1 euro (70 gr eiwit) en kwark 500 gr voor 59 cent(50 gram eiwit).
Tonijn v/d de plus schijnt goedkoop te zijn en de eerder genoemde kalkoenfilet van de aldi.
Bereid je alleen wel voor op klachten van je medestudenten als je tonijn of ei eet in de collegezaal, het schijnt nogal te stinken (al dan niet verteerd)![]()