XXL Nutrition

kaas...

• Topic Starter Topic Starter
dank jullie voor de tips...

maar ja... tonijn op brood, kip bij lidl/aldi... dat zijn dus de tips die ik wel al ken...

maar ja tonijn op brood te betalen als student dan? en mocht het niet te duur zijn... heb ook nog medestudenten :) en een collegezaal met 1000man ...

kipfilet bij de aldi is idd goedkoop maar ook ranzig ook, beter fix je gewoon een tasje bij alberthein en prop je 100 pakke kipfilet erin en dan rennen voor et leven :D

Ik zou trouwens gewoon zakjes pinda's meenemen naar college

Kaas :meal:

Een kilo goede lekkere kaas is 2 keer zo duur als een kilo kip, dus ik snap je niet helemaal.

kaas is per kilo vaak nog duurder dan vlees.

Ok.

Ik drink nooit volle/halfvolle melk dus ik weet het niet precies maar ik dacht dat volle melk zo'n 3% vet bevatte...?

Ach, nevermind.

pindakaas...lekker en goedkoop :)

Kaas? Dan cottage cheese (huttenkase).

huttenkase 100 gr. 93 11.6 1.9 4.3

En dan natuurlijk de goedkope varianten. Overal te koop. (relatief) veel eiwit, (relatief) weinig vet. Goed voor op brood. Of om leeg te lepelen.

Kaas? Dan cottage cheese (huttenkase).

huttenkase 100 gr. 93 11.6 1.9 4.3

En dan natuurlijk de goedkope varianten. Overal te koop. (relatief) veel eiwit, (relatief) weinig vet. Goed voor op brood. Of om leeg te lepelen.

is dat niet gewoon magere kwark ???

Eieren en kwark zijn denk ik de goedkoopste eiwitbronnen.
10 eieren voor 1 euro (70 gr eiwit) en kwark 500 gr voor 59 cent(50 gram eiwit).
Tonijn v/d de plus schijnt goedkoop te zijn en de eerder genoemde kalkoenfilet van de aldi.
Bereid je alleen wel voor op klachten van je medestudenten als je tonijn of ei eet in de collegezaal, het schijnt nogal te stinken (al dan niet verteerd) :p

op mijn werk ook elke dag klachten over tonijn kabeljauw koolvis enz haha. het blijft bij een geintje maar anders bleef ik het ook zoiezo eten. moet de rest ook maar wat ""gezonder""eten

Terug
Naar boven