Fitness Seller

Kabinet-Balkenende II gevallen

RubenSossa zei:
Effe heel snel tussendoor:

Wie van de Tweede Kamer-leden zouden jullie nken, als het echt moest?

(ja sorry, maar ik zat hier al een tijdje mee..)
Balkende, zonder twijfel. Ik zie die kuif op zijn voorhoofd al olijk op en neer wippen als hij me keihard deepthroath.... harrrrr balkie.....:cool:

Yep het zij altijd die alloch's die de boel weer verstieren.., al hebben die linkse rakkers dat natuurlijk weer niet door....

Had het al gezegd Geert gaat profiteren en wordt minister president, Rita zit op het tweede plan bij de VVD omdat ze verloren had bij de partijverkiezing, dus gaan zij ook onderuit.
Het gaat waarschijnlijk een coalitie worden met CDA-VVD en de Groep Wilders,
genoeg voor een meerderheid om dat de linkse partijen al flink aan het verliezen waren.

Je moet er toch niet aan denken dat na 4 jaar Wouter Bos ons land weer in een economisch dal raakt omdat hij absoluut geen kijk heeft
op de zakelijke kant en dat we dus weer een jaar of 8 moeten boeten voor alle financiele fouten (denk nog maar eens aad puinhopen die Kok heeft achtergelaten en waar we nu aan het uitkruipen zijn door het goede werk van Zalm), dat de criminaliteit weer is toegenomen omdat het zal barsten van de criminele Alloch's die niet aangepakt worden.
DIT MAG NEVER NOOIT GEBEUREN !!!!!!!

Grolmus zei:
Yep het zij altijd die alloch's die de boel weer verstieren.., al hebben die linkse rakkers dat natuurlijk weer niet door....

Had het al gezegd Geert gaat profiteren en wordt minister president, Rita zit op het tweede plan bij de VVD omdat ze verloren had bij de partijverkiezing, dus gaan zij ook onderuit.
Het gaat waarschijnlijk een coalitie worden met CDA-VVD en de Groep Wilders,
genoeg voor een meerderheid om dat de linkse partijen al flink aan het verliezen waren.

Je moet er toch niet aan denken dat na 4 jaar Wouter Bos ons land weer in een economisch dal raakt omdat hij absoluut geen kijk heeft
op de zakelijke kant en dat we dus weer een jaar of 8 moeten boeten voor alle financiele fouten (denk nog maar eens aad puinhopen die Kok heeft achtergelaten en waar we nu aan het uitkruipen zijn door het goede werk van Zalm),
dat de criminaliteit weer is toegenomen omdat het zal barsten van de criminele Alloch's die niet aangepakt worden.
DIT MAG NEVER NOOIT GEBEUREN !!!!!!!

Amen:D

Hahhaaaaa Grolmus, economisch licht. Er was geen puinhoop na Paars, anders was de schuldquote nooit zo hard teruggelopen. Onder Kok is de meest voorspoedige periode ooit geweest.

RubenSossa zei:
En leuk voor mensen die hard werken en oprecht hun centjes verdienen.
Maar die hebben er eerst voor gestudeert.

Maar ja de eerlijk hard werkende mens krijgt te hardste klappen.

EricR zei:
Verdonk moet onder Somalisch recht gestenigd worden.
dat hoeft niet onder Somalisch recht , heb toevallig van de week een interview gezien waarbij ze in Somailie vroegen wat ze van haar vonden , allemaal wilden ze haar dood hebben 1 kerel zei ik zou haar met haar kop in het zand begraven en haar eens effe een lesje leren

jordy zei:

Waarschijnlijk niet... Komt denk ik een gedoogd minderheidskabinet... Dus we zitten nog ff met Balkie....

Verder moet ik niets van GroenLinks, en de PvdA hebben.... SP daarentegen vind ik niet zo heel erg... tenminste die komen op mij redelijk oprecht over in tegenstelling tot die andere linkse kliek....

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren....

* hautain modus aan *
heeeel soms ben ik bang dat Nietzsche gelijk had: schaf de democratie af want het volk is dom, laat een natie regeren door een elite met verstand van zaken.

Lauw zei:
* hautain modus aan *
heeeel soms ben ik bang dat Nietzsche gelijk had: schaf de democratie af want het volk is dom, laat een natie regeren door een elite met verstand van zaken.

Yup! Het 'plebs' is eigenlijk ook te dom. Lang leve het Romeinse Rijk.. :D

Leve de grafieken :

staatsschuld.jpg

Kijk eens hoe hard die schuldquote terugliep onder Paars. Diezelfde quote liep onder Balkenende dus gewoon weer terug omhoog. Schuld in % van het BNP is 1 van de belangrijkste zaken als je kijkt naar de staatsschuld, ook al zijn natuurlijk andere indicatoren ook belangrijk. Maar bijvoorbeeld ook de werkloosheid was onder Paars historisch laag.

Dat nou Pimmetje lulde over de puinhopen van Paars wil dat nog niet zeggen dat het een feit is. Die man marchandeerde wel meer met feiten, hij claimde ook 2 miljoen moslims in Nederland. Minimaal 1 miljoen teveel geteld door Pim.

Yup! Het 'plebs' is eigenlijk ook te dom. Lang leve het Romeinse Rijk..
nee echt, als je af en toe het gebral hoort van mensen.....
echt helemaal nergens op gebasseerd. feitenkennis 0,0. en dat gaat dan stemmen.

EricR zei:
Hahhaaaaa Grolmus, economisch licht. Er was geen puinhoop na Paars, anders was de schuldquote nooit zo hard teruggelopen. Onder Kok is de meest voorspoedige periode ooit geweest.

Hmm paars was ook niet erg zuinig Eric.
En iedereen weet dat woutertje vooral wilt investeren in de mensen dus best nog wel wat minder staatschuld wil aflossen.

We zijn gedoemd.

@ Lauw:
in die Elite zouden maar weinig linkse rakkers zitten. Zelf denken is te moeilijk voor hen. Die Quoten alleen anderen:D

EricR zei:
Leve de grafieken :

staatsschuld.jpg

Kijk eens hoe hard die schuldquote terugliep onder Paars. Diezelfde quote liep onder Balkenende dus gewoon weer terug omhoog. Schuld in % van het BNP is 1 van de belangrijkste zaken als je kijkt naar de staatsschuld, ook al zijn natuurlijk andere indicatoren ook belangrijk. Maar bijvoorbeeld ook de werkloosheid was onder Paars historisch laag.

Dat nou Pimmetje lulde over de puinhopen van Paars wil dat nog niet zeggen dat het een feit is. Die man marchandeerde wel meer met feiten, hij claimde ook 2 miljoen moslims in Nederland. Minimaal 1 miljoen teveel geteld door Pim.

Tijdens het beleid niet Eric dat klopt, maar daarna kwamen we wel in de problemen door die periode. We komen nu uit het slijk en nu is het al weer over!:D

Terug
Naar boven