XXL Nutrition

Kabinet-Balkenende II gevallen

jordy zei:
Daardoor wordt toch nou ook weer de kassa van de staat gevuld. Zie hoge olie prijs.

Hoge olieprijs drukt het BNP, dat is een negatieve factor. Compenseer je niet met hogere belasting opbrengsten of opbrengsten uit aardgas.

jordy zei:
Leuk voor mensen die hard studeren.

indd je leert je de pl**ris en na hard je best doen krijg je een goed betaalde baan en dan kun je lekker NOG meer belasting betalen dan t nu al is zodat er minder verschil is tussen arme en rijke mensen.

zwaar oneerlijk. Hoe is het allemaal geregeld in belgië?

EricR zei:
Een kabinet schept wel het milieu waardoor er geinvesteerd gaat worden. Beter dan bangmakerij van dit kabinet dat veel belooft maar weinig geeft.

****ing losers met het 'zoet' en 'zuur'. Mogen ze allebei in hun kanaal steken, politici moeten burgers niet aanspreken met infantiele kreten.

welk milieu dan ? het feit dat lease auto's relatief goedkoop waren ? dat er vlak na de (zwaar gehypte) IT-Boom veel lease auto's kwamen ? (dit is slechts een voorbeeld, uiteraard is de IT niet verantwoordelijk voor alle lease auto's etc. etc.) rond die periode is het lease rijden duurder gemaakt, ja als je in enen in 3 jaar tijd 500.000 lease rijders erbij krijgt is dat wel even de kas spekken ja (en dan zwijg ik nog even over het kwartje van Kok)

In tegenstelling tot veel mensen vond ik juist niets mis met dit Kabinet. Het was wel duidelijk dat er wat onprettige hervormingen moesten plaats gaan vinden. Balkenende heeft dan ook die koers gewoon aangehouden en zich niet uit het veld laten slaan door makkelijke populaire politiek.

Als het nu weer eens LInks kabinet zou worden, vrees ik dat alles weer teniet wordt gedaan wat de laatste jaren is berijkt.

Frenkpie zei:
indd je leert je de pl**ris en na hard je best doen krijg je een goed betaalde baan en dan kun je lekker NOG meer belasting betalen dan t nu al is zodat er minder verschil is tussen arme en rijke mensen.

:roflol:

dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik het topic zag

Frenkpie zei:

Precies bro! Heb je al eens in dat topic van 'je hebt iets nieuwe gekocht en je MOET het showen' gekeken wat die EricR allemaal koopt van onze belastingcenten?! :eek:

Frenkpie zei:

Denk dat ik stop met werken en dan van een uitkering ga leven.:rolleyes:

Rob G zei:
Precies bro! Heb je al eens in dat topic van 'je hebt iets nieuwe gekocht en je MOET het showen' gekeken wat die EricR allemaal koopt van onze belastingcenten?! :eek:

Ja en dat doet hij dan nog allemaal kopen onder zo gezegt "werktijd"

Ocharme al die studentjes die nog moeten gaan werken en veel meer gaan verdienen als ze beginnen dan de meeste generaties voor hun. Ja ook relatief gezien. Wat een zwaar leven hebben ze toch.

Ik heb nog touw, haak en kruk in de aanbieding, voor de liefhebber.

EricR zei:
Ocharme al die studentjes die nog moeten gaan werken en veel meer gaan verdienen als ze beginnen dan de meeste generaties voor hun. Ja ook relatief gezien. Wat een zwaar leven hebben ze toch.

Ik heb nog touw, haak en kruk in de aanbieding, voor de liefhebber.

die generaties voor de studenten hebben ook niet 4,5,6 of 7 jaar gestudeert om aan de bak te kunnen.

nieuwe tijden vraagt om nieuwe sT van rijden, dat doortrekken op de maatschappij merk je dat de arbeid ook verandert.

nee we hoeven niet meer vanaf ons 14de schepen te laden met koffiebonen of de kolenmijnen te legen.

we zijn verschoven van een manueel arbeidslandd naar een zakelijk gestuurd land.
het komt tegenwoordig steeds minder aan op zware materie sjouwen, het komt steeds meer aan op de handel, logistiek en coordinatie technieken.

De meesten van mijn generatie hebben ook gewoon gestudeerd en kwamen niet in een gespreid bedje met opgelopen lonen door jarenlange hoogconjunctuur. Nederland is al zeker 30 jaar geen arbeidersland meer, dus die vergelijking snijd geen hout.

Alleen is er ooit in de wereld gebracht dat Nederland een puinhoop is en zijn velen vergeten hun zegeningen te tellen.

Ja wij nederlanders kunnen nou niet zeggen dat we het slecht hebben. althans de meesten.

ik ga op guus hiddink stemmen..

Ik stem PNVD.

EricR blijft gewoon volhouden dat links goed is. Alle kritiek op links wuift hij toch van de hand, maar van het kabinet Balkenende is niks goed.

Nu met PVDA dadelijk misschien wel aan het roer, en ik mijn hypotheekje niet meer kan opbrengen (omdat ik 350 euro meer moet betalen) en half nederland dadelijk weer gehuurd gaat zitten hou je geen rekening? Alleen die regel is genoeg voor een revolutie in dit land.

En dat ali met hulp van links straks naast mij komt wonen. 'Om te mengen'.

Ik wuif niks weg en over je hypotheek hoef je je geen zorgen te maken. Aftoppen misschien, maar geen volledige afschaffing.

Als iedereen gaat huren vind ik het best overigens, ik werk bij een woningbouwvereniging.

EricR zei:
Ik wuif niks weg en over je hypotheek hoef je je geen zorgen te maken. Aftoppen misschien, maar geen volledige afschaffing.

Als iedereen gaat huren vind ik het best overigens, ik werk bij een woningbouwvereniging.

Wat zie jij nu eigenlijk voor voordelen in een linkse coalitie?

Ik voorzie geen linkse coalitie, dus denk ik daar niet eens over na. Met Bos weet je al dat het nooit gebeurt.

Gaap, wordt er onderhand is t*fus ziek van, alle gebrabbel en er komt geen ene **** voor elkaar.

Waar zou jij op stemmen?

Terug
Naar boven