AndroidHealthClinic

Kabinet-Balkenende II gevallen

BTW: dit wordtr het grootste topic ooit, mark my words!

Lauw zei:
beter goed gejat dan slecht verzonnen, je moet het wiel niet opnieuw uitvinden, men kan leren van het verleden etc. :cool:

Idd vandaar geen links:D Heerlij kzo'n inkopper;)
O nee, dat is eigenlijk meer iets voor Wouter!

Of Jan Marijnissen. Ik sta wel wat geld af hoor, ja toe maar hoor. Hoef niet zo veel. Moet je eens vragen hoe hij naar Den Haag komt!:D Niet op de fiets of met OV;)

RichardV zei:
Tijdens het beleid niet Eric dat klopt, maar daarna kwamen we wel in de problemen door die periode. We komen nu uit het slijk en nu is het al weer over!:D

Problemen die niet waren veroorzaakt door Paars, als je geld overhoudt doe je het gewoon goed. De immigratie liep onder Paars ook al hard terug. De wachtlijsten in de zorg is niet alleen veroorzaakt door de regering, maar ook door rigide houding van zorgverzekeraars.

Zo kan ik nog wel een uur doorgaan, maar onder Paars was het veel minder een puinhoop dan de teringzooi die Balkenende achterlaat. Twee kabinetten gevallen, dat is een aanfluiting.

EricR zei:
Problemen die niet waren veroorzaakt door Paars, als je geld overhoudt doe je het gewoon goed. De immigratie liep onder Paars ook al hard terug. De wachtlijsten in de zorg is niet alleen veroorzaakt door de regering, maar ook door rigide houding van zorgverzekeraars.

Zo kan ik nog wel een uur doorgaan, maar onder Paars was het veel minder een puinhoop dan de teringzooi die Balkenende achterlaat. Twee kabinetten gevallen, dat is een aanfluiting.

Ja en op wat voor manier zijn ze gevallen.

Dat eerste kabinet was gewoon een opzetje om zonder lpf verder te gaan zodat CDA en VVD samen de macht konden grijpen

Wij gaan Mikki hiermee voorbij
Al moet ik het in mijn eentje doen;)

jordy zei:
Ja en op wat voor manier zijn ze gevallen.

Dat eerste kabinet was gewoon een opzetje om zonder lpf verder te gaan zodat CDA en VVD samen de macht konden grijpen

Een kabinet dat valt is nooit een sterk signaal. Nu vallen ze door D66 op het einde, maar daar zat al veel langer wat scheef. Het is geen eenheid.

wordt er in ieder geval niet beter op

Ik zag het al aankomen ( zie vorige topic ), maar nu is het dan toch gebeurd.
De hele Nederlandse politiek wordt op deze wijze een grote farce.

Wanneer gaan we de volgende keer nieuwe verkiezingen houden, als Louise van der Laan een Scheet laat in de kamer.

Offtopic: Ik heb femke Halsema persoonlijk gezien en ik zou dr wel doen. Ze heeft wel lekkere memmen.

EricR zei:
Een kabinet dat valt is nooit een sterk signaal. Nu vallen ze door D66 op het einde, maar daar zat al veel langer wat scheef. Het is geen eenheid.

Tuurlijk dit kabinet had al lang kunnen vallen, als ze niet ALLES wat krom was steeds weer recht lulde.

Net als met Oranje het is geen groep maar allemaal voor zich.

JAXX zei:
wordt er in ieder geval niet beter op

ik hoop het wel maar ben bang van niet.

overigens economische groei tijdens paars natuurlijk niet alleen toeschrijven aan paars.

in de commercie werd flink geinvesteerd in nederlandse bedrijven, waar geld word omgezet wordt belasting opgehaald

SP naar 17 volgens de laatste peiling. PVDA geen winst meer.

RubenSossa zei:
Effe heel snel tussendoor:

Wie van de Tweede Kamer-leden zouden jullie nken, als het echt moest?

(ja sorry, maar ik zat hier al een tijdje mee..)

Zeker wel die chick van de SP die regelrecht uit een pirates of the Carribbean film getrokken komt. Whaha compleet met ooglap en goude oorbel en al! :roflol:

ik ga eten ben er morgen weer ga effe nieuws checke nog laterzz

Sinlath zei:

overigens economische groei tijdens paars natuurlijk niet alleen toeschrijven aan paars.

in de commercie werd flink geinvesteerd in nederlandse bedrijven, waar geld word omgezet wordt belasting opgehaald

Een kabinet schept wel het milieu waardoor er geinvesteerd gaat worden. Beter dan bangmakerij van dit kabinet dat veel belooft maar weinig geeft.

****ing losers met het 'zoet' en 'zuur'. Mogen ze allebei in hun kanaal steken, politici moeten burgers niet aanspreken met infantiele kreten.

Sinlath zei:

Daardoor wordt toch nou ook weer de kassa van de staat gevuld. Zie hoge olie prijs.

Als Bakkelende zover doorgaat als de Harry Potter reeks, dan zijn we er nog lang niet vanaf...

Terug
Naar boven