Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:nee echt, als je af en toe het gebral hoort van mensen.....
echt helemaal nergens op gebasseerd. feitenkennis 0,0. en dat gaat dan stemmen.
Lauw zei:beter goed gejat dan slecht verzonnen, je moet het wiel niet opnieuw uitvinden, men kan leren van het verleden etc.![]()
Heerlij kzo'n inkopper
Niet op de fiets of met OV
RichardV zei:Tijdens het beleid niet Eric dat klopt, maar daarna kwamen we wel in de problemen door die periode. We komen nu uit het slijk en nu is het al weer over!![]()
RichardV zei:BTW: dit wordtr het grootste topic ooit, mark my words!
volens mij was dat di van Mikki tochRichardV zei:BTW: dit wordtr het grootste topic ooit, mark my words!

EricR zei:Problemen die niet waren veroorzaakt door Paars, als je geld overhoudt doe je het gewoon goed. De immigratie liep onder Paars ook al hard terug. De wachtlijsten in de zorg is niet alleen veroorzaakt door de regering, maar ook door rigide houding van zorgverzekeraars.
Zo kan ik nog wel een uur doorgaan, maar onder Paars was het veel minder een puinhoop dan de teringzooi die Balkenende achterlaat. Twee kabinetten gevallen, dat is een aanfluiting.
Kijk jij snap hemJAXX zei:
jordy zei:Ja en op wat voor manier zijn ze gevallen.
Dat eerste kabinet was gewoon een opzetje om zonder lpf verder te gaan zodat CDA en VVD samen de macht konden grijpen
EricR zei:Een kabinet dat valt is nooit een sterk signaal. Nu vallen ze door D66 op het einde, maar daar zat al veel langer wat scheef. Het is geen eenheid.
JAXX zei:
RubenSossa zei:Effe heel snel tussendoor:
Wie van de Tweede Kamer-leden zouden jullie nken, als het echt moest?
(ja sorry, maar ik zat hier al een tijdje mee..)

Sinlath zei:ik hoop het wel maar ben bang van niet.
overigens economische groei tijdens paars natuurlijk niet alleen toeschrijven aan paars.
in de commercie werd flink geinvesteerd in nederlandse bedrijven, waar geld word omgezet wordt belasting opgehaald
Sinlath zei:ik hoop het wel maar ben bang van niet.
overigens economische groei tijdens paars natuurlijk niet alleen toeschrijven aan paars.
in de commercie werd flink geinvesteerd in nederlandse bedrijven, waar geld word omgezet wordt belasting opgehaald