Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Leve de grafieken :
![]()
Kijk eens hoe hard die schuldquote terugliep onder Paars. Diezelfde quote liep onder Balkenende dus gewoon weer terug omhoog. Schuld in % van het BNP is 1 van de belangrijkste zaken als je kijkt naar de staatsschuld, ook al zijn natuurlijk andere indicatoren ook belangrijk. Maar bijvoorbeeld ook de werkloosheid was onder Paars historisch laag.
Dat nou Pimmetje lulde over de puinhopen van Paars wil dat nog niet zeggen dat het een feit is. Die man marchandeerde wel meer met feiten, hij claimde ook 2 miljoen moslims in Nederland. Minimaal 1 miljoen teveel geteld door Pim.
.
, we zijn nog bezig om eruit te klimmen.
, daar is Rita nog steeds druk mee
.
), maar ik wist nog niet dat het kabinet gevallen was...
) builderB zei:hoorde tussen de bedrijven door vandaag dat er het een en ander gaande was in Den Haag (het enige positieve van het bericht zeg maar), maar ik wist nog niet dat het kabinet gevallen was...
MY ****ING GOD..... again.... Een borderline persoonlijkheid is stabieler...
En verdorie ook nog om 'de kwestie Hirschi'. Heeft die nog niet genoeg geld gekost?
Wat betreft het geneuzel over links en rechts: nederland is imo groot geworden door zeer veer verschillende zaken, waaronder onze regering, niet ALLEEN door deze regering, maar ook door de kromme ruggen van arbeiders, slimme koppen en een dosis geluk (zonder geluk vaart niemand wel en Nederland heeft flink veel gevaren)
Hoe populair was het poldermodel? gigantisch, een voorbeeld voor de wereld, nu worden we uitgelachen...
En een puur links kabinet komt er toch niet. Dus daar over neuzelen heeft geen zin. Ik maak me drukker om die miljoenenkostende verkiezingen.
Of deze regering nu wel of geen positieve invloed heeft gehad op de Nederlandse economie, dit is echt SLECHT. punt.
De Nederlandse politiek begint naar mijn idee een hoog erg hoog Idols gehalte te krijgen. Wie wordt er nu weggestemd en verguisd? En een ander volledig talentloos minkukel wordt vereerd. Met posters achter de ramen.
goed, mijn vinger weet de knop achter de eerste vrouw op de lijst van de SP wel weer te vinden. (waarom heb ik verdomme nooit de eer gehad een fijn rood vinkje (je weet wel, zon sTvolle, met de rechterzijde ongeveer dubbel zolang als de linkse en net iets buiten het vakje) achter een verkiesbaar persoon te zetten? stemcomputers, bah! (zijn overigens de programmeercodes van die machines al vrijgegeven?)
Je laatste zin is de reden waarom je voor het voorgaande van je post niet bang hoeft te zijn.RichardV zei:EricR blijft gewoon volhouden dat links goed is. Alle kritiek op links wuift hij toch van de hand, maar van het kabinet Balkenende is niks goed.
Nu met PVDA dadelijk misschien wel aan het roer, en ik mijn hypotheekje niet meer kan opbrengen (omdat ik 350 euro meer moet betalen) en half nederland dadelijk weer gehuurd gaat zitten hou je geen rekening? Alleen die regel is genoeg voor een revolutie in dit land.
EricR zei:En ik geef daar zeker links geen pluim, aangezien paarse kabinetten een combo waren van links en centrum rechts. Daar is Nederland dus meer bij gebaat dan kabinetten gestoeld op 1 kleur van het politieke spectrum.

Big_T zei:Slechte zaak dit, ik vond heel die discussie met Verdonk een storm in glas water verhaal. Kunnen ze zich niet bezighouden met politiek ipv elkaar steeds in de haren te vliegen om kleinigheden?
Frenkpie zei:indd je leert je de pl**ris en na hard je best doen krijg je een goed betaalde baan en dan kun je lekker NOG meer belasting betalen dan t nu al is zodat er minder verschil is tussen arme en rijke mensen.
zwaar oneerlijk. Hoe is het allemaal geregeld in belgië?
RubenSossa zei:OMFG!
ff serieus: als ik echt moest, zou ik Femke Halsema er flink van langs geven, wel anaal dan.
Ach.. wat is duur? Gewoon veel privekilometers maken dan wordt het steeds goedkoperSinlath zei:welk milieu dan ? het feit dat lease auto's relatief goedkoop waren ? dat er vlak na de (zwaar gehypte) IT-Boom veel lease auto's kwamen ? (dit is slechts een voorbeeld, uiteraard is de IT niet verantwoordelijk voor alle lease auto's etc. etc.) rond die periode is het lease rijden duurder gemaakt, ja als je in enen in 3 jaar tijd 500.000 lease rijders erbij krijgt is dat wel even de kas spekken ja (en dan zwijg ik nog even over het kwartje van Kok)

klempic zei:dan leer je de engelse taal en ga je toch lekker naar the states als het rode beleid in NL je niet bevalt..

klusmier zei:.........of lekker naar de Antillen...........![]()
![]()
![]()
keuze genoeg tussen de verschillende eilanden; St Maarten & Curacao bevallen me PRIMA !!
![]()

Wat me stoort is dat er veel gebeurd is vóór deze affaire (ergere dingen) waar men de regering niet over heeft laten vallen. Het lijkt er dus op dat ze een gelegenheid nodig hadden om een beetje met een stok rond te zwaaien. Dat het niet perfect gegaan is zoals Verdonk het heeft aangepakt ben ik eens, beetje jammer want verder had ze een goed (niet te links) beleid. Gewoon volgens de wetten gehandeld, alleen niet zo netjes.klempic zei:het was geen kleiningheid, maar een cumulatie van missers en leugens van Verdonk over allerhande zaken, met als kookpunt de hirsi kwestie, toen moest er iets gebeuren tegen Verdonk anders verliest de vertrouwensregel zn kracht en de politiek zijn geloofwaardigheid. politiek gezien had ze eind 2004 al moeten aftreden, maar die Fuhrerin had grote plannen (lijsttrekker) en wilde beslist niet aftreden, terwijl ze niet aan zichzelf moet denken, maar aan het algemeen belang, zoals ook staat in art. XX in de Grondwet, dat politieke volksvertegenwoordigers het algemeen belang 'behartigen'
ik vind haar eigenlijk een schande voor de Nederlandse politiek, ze is zo makkelijk omver te praten en soms praat ze zichzelf gewoon in de knoop met als uitweg het schenden van het achste gebod die Mozes ons een kleine 2000 jaar geleden schonk. Tegen sterke argumenten komt ze met haar welbekende Rita-oneliners, die vele stemmers als muziek in de oren klinken. Met sterk inhoudelijke argumenten heeft ze me nooit kunnen bekoren.
Dit kabinet zit dus met de puinhopen van Kok en daar had Pim dus gelijk in, we zijn nog bezig om eruit te klimmen.
Links denkt alleen op korte termijn en hoe ze geld uit kunnen geven, rechts kijkt naar de lange termijn en probeert wat te sparen.....
Socrates zei:Ga morgen met spoed m'n Nederlandse paspoort aanvragen mischien kan ik het nog op tijd krijgen om te stemmen(spoedverzoek bij Rita indienen)
@Richard: wat ga je dan in Spanje doen dan? (als ik vragen mag?)
). Ik mag ze wel die spanjolen.