AndroidHealthClinic

Kabinet stemt in met boerkaverbod

Eindelijk?
Ben in staat zelf een boerka aan te schaffen en mee over straat te lopen.

Wie denken die kwallen wel niet dat ze zijn door te bepalen wat een ander mag dragen.

Eindelijk?

Wie denken die kwallen wel niet dat ze zijn door te bepalen wat een ander mag dragen.

Ben je serieus?

Je moet gewoon herkenbaar zijn vind ik, wie weet wat voor leip zich zo kan verschuilen. Het gaat de goede kant op iig.

Potverdorie je mag niet met een integraalhelm rondlopen.

Dus als ik tank met mijn helm op, kan ik een boete verwachten van max 380 euro.

Nice

Wat jij vind veeg ik me reet mee af.
En ik moet helemaal niks.

Als het jou niets boeit wat hij vindt, waarom post je hier dan überhaupt? Waarom zou het ons dan iets moeten boeien?

Zelf vind ik het ook beter, in Istanbul moeten Westerse dames wel met een hoofddoek een moskee binnen, dan mogen ze hier die boerka ook afdoen en onze waarden accepteren.

Vraag me toch af in hoeverre dit wordt gehandhaafd, die vrouwen doen het vanuit hun geloof. En de politie hier die durft toch niks, dus die zal wel geen scène neer willen zetten.

Vraag me ook af hoe dit dan zit met iets als een Morphsuit? weet iemand hoe de wet exact beschreven staat/word?

Ben je serieus?

Je moet gewoon herkenbaar zijn vind ik, wie weet wat voor leip zich zo kan verschuilen. Het gaat de goede kant op iig.

Want er zijn in het verleden zoveel misdrijven gepleegd door mensen in burqa. Hoog tijd voor een verbod!

Zucht.

• Topic Starter Topic Starter
PatrickvH = Real G

Want er zijn in het verleden zoveel misdrijven gepleegd door mensen in burqa. Hoog tijd voor een verbod!

Zucht.

Volgens mij snap je me niet helemaal. Ik zeg dat het gezicht herkenbaar moet zijn op straat, niet dat mensen in een boerka in het verleden misdrijven gepleegd hebben. Als mensen zich op deze manier ongestraft onherkenbaar kunnen maken kan iedereen op deze manier dus incognito over straat.

Maken ze wel een uitzondering tijdens de carnavalsdagen...?

Zucht.

Goed dat je weet waartoe het verbod dient. Er zijn inderdaad ook al heel veel moorden gepleegd door mensen, dus laten we iedereen wat mens is ook verbieden. Worthless comment is shit.

Eindelijk?

Ik zie het probleem niet, en jubel het eigenlijk toe.
Vind het gewoon een normale zaak dat iedereen er herkenbaar bij loopt.

Wat een gezeik weer voor dat handje vol mensen die zo'n ding dragen. Gaat wat mij betreft helemaal nergens over. Ze zouden zich op die zaken moeten richten waar dit land mee uit de crisis komt.

Weet je hoeveel gezeik dit hele politieke spelletje gekost heeft en nog gaat kosten? Sraks komen daar ook weer rechtzaken etc bij...

Zonde van het geld en tijd.

Maar das mijn mening

Terug
Naar boven