XXL Nutrition

Kabinet stemt in met boerkaverbod

• Topic Starter Topic Starter
Hoe makkelijk is het om anders aanslagen te plegen om jezelf vervolgens te vermommen in een moslima in bijv. Den Haag? Daar lopen er genoeg rond...

Zeg niet dat dit DE reden is maar ik vind het wel één van de goede argumenten.

Wat een gezeik weer voor dat handje vol mensen die zo'n ding dragen. Gaat wat mij betreft helemaal nergens over. Ze zouden zich op die zaken moeten richten waar dit land mee uit de crisis komt.

Weet je hoeveel gezeik dit hele politieke spelletje gekost heeft en nog gaat kosten? Sraks komen daar ook weer rechtzaken etc bij...

Zonde van het geld en tijd.

Maar das mijn mening

Dit hele land moet zich eens effectiever met belangrijkere zaken bezighouden, maar daar zijn we nog steeds veel te netjes en aardig voor.

Hoe makkelijk is het om anders aanslagen te plegen om jezelf vervolgens te vermommen in een moslima in bijv. Den Haag? Daar lopen er genoeg rond...

Zeg niet dat dit DE reden is maar ik vind het wel één van de goede argumenten.

Aanslagen zijn weer overdreven, maar stel je wordt gezocht dan is een boerka dragen wel een goed middel om zo niet op te vallen ja.

Ik hoop dat je zelf wel snapt dat dat niet de reden is van het verbod?

Dat snap ik, maar wordt wel door veel mensen als argument gebruikt.

Onderdrukking van vrouwen pak je ook niet aan met zo'n verbod, dit is symptoombestrijding. Bovendien weer een verdere inperking van vrijheden, en dat ben ik wel spuugzat.

• Topic Starter Topic Starter
Aanslagen zijn weer overdreven, maar stel je wordt gezocht dan is een boerka dragen wel een goed middel om zo niet op te vallen ja.

Idd wel een beetje overdreven maar was het 1e wat in mij op kwam.

Slecht he eigenlijk? :P Sadist dat ik ben!

Als mensen zich op deze manier ongestraft onherkenbaar kunnen maken kan iedereen op deze manier dus incognito over straat.

En dat is een probleem omdat?

Verder helemaal met Burrun eens.

Dat snap ik, maar wordt wel door veel mensen als argument gebruikt.

Onderdrukking van vrouwen pak je ook niet aan met zo'n verbod, dit is symptoombestrijding. Bovendien weer een verdere inperking van vrijheden, en dat ben ik wel spuugzat.

Wat een vrijheid, jezelf bedekken zodat niemand weet wie je bent of hoe je eruit ziet :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 16:17 ----------

En dat is een probleem omdat?

Verder helemaal met Burrun eens.

Dat leg ik net uit.

Nu komen die vrouwen natuurlijk helemaal niet meer buiten

Zolang dat je eigen keuze is, is inderdaad die privacy ook een vrijheid.
En bovendien de vrijheid om die keuze te maken, wat voor achterlijke redenen je er ook voor mag hebben.

Ik vind dat belangrijk, dat de overheid dat niet voor je bepaalt.

Totaal eens met abfab. Wat een gelul om niks, inperking van vrijheden, racistische redenen die erachter zitten. Serieus wat een argument 'ja ik vind dat iedereen op straat herkenbaar moet zijn'. Goh wat een probleem zeg, ik heb daar nu echt zo een last van als ik mensen hun gezicht niet kan herkennen op straat. Ik ben ook voor meer straatverlichting, want ik vind het zo lastig om mensen in het donker te herkennen.

Oh ja als het 10 graden vriest doe ik mn bivakmuts gewoon lekker op zoals altijd hoor.

Goed nieuws zo vlak voor het weekend.

Al dat stomme geloof komt alleen maar ruzie en oorlog van. Sommige Moslims vinden het leuk om zich zelf in een hokje te stoppen en af te zonderen van de rest. Net als zo'n Moslim baard.
Kleed je gewoon normaal en doe gewoon normaal mee met de Nederlandse samenleving.

Ik hoop dat de Moslims nu ook leren handjes schudden en meer respect krijgen voor de vrouw.

Iedereen heeft natuurlijk recht van vrijheid, maar al dat gezeik kwa geloof moet gewoon eens afgelopen zijn.

Dit is weer een stap in de goede richting.

Als je zo kortzichtig bent, is die boete van 380 euro waarschijnlijk terecht

Oke meneer 'BobbyV' waar precies ben ik kortzichtig?
Als ik tank bevind ik mij op openbaar terrein en theoretisch kan ik dus ook een boete verwachten.

Vraag me af hoe dat zit als je tankt terwijl je op de motor zit.
Pin & Go bijv.

Goed nieuws zo vlak voor het weekend.

Al dat stomme geloof komt alleen maar ruzie en oorlog van. Sommige Moslims vinden het leuk om zich zelf in een hokje te stoppen en af te zonderen van de rest. Net als zo'n Moslim baard.
Kleed je gewoon normaal en doe gewoon normaal mee met de Nederlandse samenleving.

Ik hoop dat de Moslims nu ook leren handjes schudden en meer respect krijgen voor de vrouw.

Iedereen heeft natuurlijk recht van vrijheid, maar al dat gezeik kwa geloof moet gewoon eens afgelopen zijn.

Dit is weer een stap in de goede richting.

lol dit slaat nergens op.

Dit gaat enkel om een boerka niet om een hoofddoekje hé jongens. Vindt het zelf geen goede regel maar er zijn er maar een paar handjes vol van in NL dus een heel groot probleem was het niet. Gewoon politieke punten scoren bij bepaalde groepen mensen dit.

Mooi dit. Opzouten met je boerka. Irriteer me er kapot aan als ik in de metro sta en er komt ineens zo'n figuur binnen.

Terug
Naar boven