- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi dit. Opzouten met je boerka. Irriteer me er kapot aan als ik in de metro sta en er komt ineens zo'n figuur binnen.
Alsof het logisch zou zijn dat in een achterstandswijk waar 90% allochtoon is, er een hoog percentage tegen een burka stemtIk heb zo'n idee ook dat de mensen doe het aanmoedigen zelf op het platte land of iets dergelijks wonen waar in een straal van 100 km geen boerka te bekennen valt. Net als de mensen in het kabinet die de immigratie flink toejuichen maar zelf in een villawijk wonen waar geen enkele allochtoon te bekennen valt.

VieuW

Ik heb zo'n idee ook dat de mensen doe het aanmoedigen zelf op het platte land of iets dergelijks wonen waar in een straal van 100 km geen boerka te bekennen valt. Net als de mensen in het kabinet die de immigratie flink toejuichen maar zelf in een villawijk wonen waar geen enkele allochtoon te bekennen valt.
jij bent badass zeg...Wat jij vind veeg ik me reet mee af.
En ik moet helemaal niks.
Normaal zou ik het niet oneens zijn, maar wat dacht je van de kwallen die vrouwen dwingen om ze te dragen? De overheid heeft hier de kans om moslima's te beschermen tegen deze achterlijke praktijken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou het verbod idd onzin zijn.Eindelijk?
Ben in staat zelf een boerka aan te schaffen en mee over straat te lopen.
Wie denken die kwallen wel niet dat ze zijn door te bepalen wat een ander mag dragen.
wat een gezeik weer voor dat handje vol mensen die zo'n ding dragen. Gaat wat mij betreft helemaal nergens over. Ze zouden zich op die zaken moeten richten waar dit land mee uit de crisis komt.
Weet je hoeveel gezeik dit hele politieke spelletje gekost heeft en nog gaat kosten? Sraks komen daar ook weer rechtzaken etc bij...
Zonde van het geld en tijd.
Maar das mijn mening
Normaal zou ik het niet oneens zijn, maar wat dacht je van de kwallen die vrouwen dwingen om ze te dragen? De overheid heeft hier de kans om moslima's te beschermen tegen deze achterlijke praktijken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou het verbod idd onzin zijn.