XXL Nutrition

KaLe's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ronn-need zei:
Ik weet het het gewicht dat wij nemen is zo verdomd belangrijk! Maar wat is ons doel? Groeien natuurlijk, teveel tellen kan het omgekeerde geven dan je wil! Train zo hard mogelijk, met zo veel mogelijk gewicht dat je op een aanvaardbare wijze kan tillen of trekken, als je helemaal kapot bent doe je er nog een, OOK AL MOET JE HIER SLINGEREN, dit slingeren op het einde helpt je jouw grenzen verleggen. Dus vergeet het gewicht en hou je doel voor ogen, GROEIEN! :D

sja.. ieder z'n ding! Ik snap niet wat er mis is met een log.

progressie in kracht en massa is mijn doel. Dus ja, kracht is ook net zo belangrijk voor mij.

ronn-need zei:
Ik weet het het gewicht dat wij nemen is zo verdomd belangrijk! Maar wat is ons doel? Groeien natuurlijk, teveel tellen kan het omgekeerde geven dan je wil! Train zo hard mogelijk, met zo veel mogelijk gewicht dat je op een aanvaardbare wijze kan tillen of trekken, als je helemaal kapot bent doe je er nog een, OOK AL MOET JE HIER SLINGEREN, dit slingeren op het einde helpt je jouw grenzen verleggen. Dus vergeet het gewicht en hou je doel voor ogen, GROEIEN! :D

Kerel als je niet een klein beetje een plan hebt wens ik je veel succes toe maar kale zal uiteindelijk groter worden als jij door alles bij te houden en continu beter proberen te doen

Wat een impulsieve reactie van je nonn-need... Zonder log zou ik nog lang niet zijn waar ik nu ben en ik denk dat dat voor veel mensen geldt. En logs van trainingen geven geen vertekend beeld... teveel in de spiegel kijken wel.

DumphuiZ zei:
Wat een impulsieve reactie van je nonn-need... Zonder log zou ik nog lang niet zijn waar ik nu ben en ik denk dat dat voor veel mensen geldt. En logs van trainingen geven geen vertekend beeld... teveel in de spiegel kijken wel.

:thumb:

helaas heb ik nu heel erg weinig tijd om het bij te houden. Nieuwe baan. 50 uur per week, dus tja...

Vanaf deze week of volgende week ga ik het weer proberen bij te houden.

Moen zei:
Kerel als je niet een klein beetje een plan hebt wens ik je veel succes toe maar kale zal uiteindelijk groter worden als jij door alles bij te houden en continu beter proberen te doen
uhh...dacht het niet ik ken genoeg pro's die zonder log trainen...

KaLe zei:
:thumb:

helaas heb ik nu heel erg weinig tijd om het bij te houden. Nieuwe baan. 50 uur per week, dus tja...

Vanaf deze week of volgende week ga ik het weer proberen bij te houden.

wat voor werk doe je nu dan?

Mugje zei:
uhh...dacht het niet ik ken genoeg pro's die zonder log trainen...

Een pro is ook al een pro, hij is er eigenlijk al, je denkt toch niet dat al die pro's vroeger toen ze 90% vd massa die ze nu hebben gepakt hebben zo trainden zoals ze nu doen ? (op een paar uitzonderingen na mss)

Als je gewoon doet zoals xxxxx hier zei, je elke keer gaan afbeulen zonder verder plan of doel wens ik je veel succes toe

Moen zei:
Een pro is ook al een pro, hij is er eigenlijk al, je denkt toch niet dat al die pro's vroeger toen ze 90% vd massa die ze nu hebben gepakt hebben zo trainden zoals ze nu doen ? (op een paar uitzonderingen na mss)

Als je gewoon doet zoals xxxxx hier zei, je elke keer gaan afbeulen zonder verder plan of doel wens ik je veel succes toe
Tja ik train nu bij Ron Sinnema in de gym en die heeft altijd al zo getraint.
En een pro is er nog steeds niet hoor die probeert zich ook nog steeds te verbeteren. Hij heeft me een logboekje echt afgeraden omdat niet elke dag hetzelfde is. Je kunt niet met bv. 30 graden het zelfde squaten als met 20 graden of je bent es niet helemaal fit dan gebruik je gewoon andere gewichten. En je pakt zonder een logboekje es gauwer een andere oefening wat ook weer positief is. Maar ik ga Kale z'n log nu niet verder vervuilen en heb al een poll over dit onderwerp geopend...

moet maar weer even gebumpt worden :)

dinsdag 11-1-05

borst + triceps

flat bench (ruim een half jaar niet meer gedaan)

12x60
10x80
8x100
2x120 (de balans was erg k*t)

Incline smith press

12x60
10x80
8x100
4x120

low crossover (superstrict)

12x20
10x25
8x30

crossover (superstrikt)

12x30
10x40
8x50

skullcrushers supersetted with small bench

10x40 + 10x40
8x50 + 8x50
6x60 + 6x60

triceps press down op schuine bank (met rug naar block)

12x30
10x40
6x50

Rug + biceps

front pulldown

10x60
8x80
8x100
6x120

straight arm pullover

10x30
8x40
6x50

Bent over row

10x60
10x100
8x140
4x160

t-bar in the corner

10x80
10x100
8x120
3x160 (had me vergist in de schijven, wilde 100-120-140-160 pakken)

nog wat hyperextensions

cable curl (smalle grip)

12x50
10x65
8x80
4x100

one arm cable curl

12x25
10x35
8x45

concentration curl

10x16
8x20
6x24

gaat wel weer lekker de laatste tijd, na een enorme dip (ziek, nieuwe baan, 5-6 uur slaap per nacht).

ben wel weer redelijk op oud niveau :D

je bent over row is echt ZIEK

hoe ver sta je ongeveer voorover gebogen? pak je em onder- of bovenhands?

bovenhands (onderhands doet te pijn aan me polsen) en ik sta met ongeveer 45 graden, mischien nog iets meer.

strong mofo :)

Dankje :) ik vind het alleen erg vreemd dat ik op de grote drie in verhouding veel slapper dan andere compound of isolatie oefeningen.

idd, ik meende dat je op oefeningen als raises bijv. zowat 30kg pakt?

misschien dat je eens een tijdje moet gaan powerliften, dat de grote 3 dan wat meer kans hebben zich te ontwikkelen(qua kracht)

8x32 max. met raises ;)

maarre, mischien heb je wel gelijk en ga ik me wat meer concenteren op de drie.

benen

ik wil even een tijdje me concentreren op de grote 3. Dit doe ik met 4x4. De rest hou ik bb style. Met squat begonnen. Ik begin met een vrij licht gewicht. Heb nu 140 gedaan met gemak, volgende week 150 enz enz. Moet wel uitkijken, want ik heb de laatste tijd zere knieen (vooral bij squat) en ik wil aan me techniek werken, want ik denk persoonlijk dat hier een hoop aan schort.

legextension opwarm 1 been

15x20
15x30
15x40

squat

140 4x4

legpress

10x150
8x200
6x250
4x300 (zat veel meer in, maar me kop explodeerde zowat :D , volgende week 5-6 reps)

legextension

12x80
10x100
8x120
6x140 (nice!)

romanian deadlift

12x60
10x100
8x140
6x180

lying legcurl

12x20
10x30
8x40
6x50 (squeeeeeezee)

standing calves

12x100
10x125
8x150

seated calves

100 x 20kg

Moet wel uitkijken, want ik heb de laatste tijd zere knieen (vooral bij squat) en ik wil aan me techniek werken, want ik denk persoonlijk dat hier een hoop aan schort.
misschien wat onzin(imo :p ) als legextentions ed eruit gooien en wat meer gaan squatten?

idd onzin. ik vind legextension een zeer goede oefening en geen (in tegenstelling tot vele anderen) knieensloper. :) En daarbij vind ik 4 sets squat (meestal 8 door nog 4 sets front squat) per training voldoende.

Terug
Naar boven