AndroidHealthClinic

KaLe's trainingslog

Vind je het gek kale? ik vind het al erg knap dat jij zo groot/sterk bent geworden natural... en al helemaal dat je nog steeds natural doorgaat :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
het kriebelt wel :p maar ik ga nog even een tijdje natural door.

mooi man... ik denkdat als jij je zinnen erop zet je echt ver kan komen :)

DumphuiZ zei:
Hoezo zou je AAS willen gebruiken dan?

vind je het gek.. check eens hoe hoog niveau hij heeft bereikt natural.. daar kunnen de meeste mensen nog een puntje aan zuigen !

imo het juiste moment om met AAS te beginnen:.. tenzij je niet nog (veel) groter wilt worden....

Frenkpie zei:
vind je het gek.. check eens hoe hoog niveau hij heeft bereikt natural.. daar kunnen de meeste mensen nog een puntje aan zuigen !

imo het juiste moment om met AAS te beginnen:.. tenzij je niet nog (veel) groter wilt worden....

Onzin, ik geloof niet dat onzer vriend Kale op zijn hoogtepunt zit. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.

DumphuiZ zei:
Onzin, ik geloof niet dat onzer vriend Kale op zijn hoogtepunt zit. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.

*agreed

eerst nog eens flink wat gaan spelen met schema's ed, er valt vast nog wel wat uit te halen :)

Ben nog lang nietvan plan te gaan gebruiken hoor, het begint nu pas allemaal. Elk jaar word ook steeds stricter en beter met voeding ed. Maar wat ik bedoel; Ik ben niet van plan te gebruiken, maar ik zeg nooit nooit. En wat ik al in een ander topic zei, ik denk er wel vaak aan, maar kan eraf blijven :) Ik zou het trouwens ook zonde vinden om mijn natural status te krenken :D Er moet zeker nog een 10-15 kg natural bij bij dit vet%.

idd, je bent nu behoorlijk sterk voor een natural, en als je door aas maar iets sterker wordt, hebben veel mensen het idee dat het alleen daardoor komt :)

Zolang je nog vooruit gaat, gewoon zo doorgaan ;)

matthieu zei:
idd, je bent nu behoorlijk sterk voor een natural, en als je door aas maar iets sterker wordt, hebben veel mensen het idee dat het alleen daardoor komt :)

Zolang je nog vooruit gaat, gewoon zo doorgaan ;)

Idd, daarom is het naar mijn inziens 'beter' om naturel te blijven :).

vandaag benen training overgeslagen (morgen pak ik wel kuiten mee), vanwege me knieen. Even een paar daagjes rust eraan plakken en dan vanaf maandag schema omdraaien en met de beentjes beginnen (hebben ze 1,5 week rust gehad ipv 1).

sissy :p work those legs b*ch :whip:

greetz,
Ron

nou ja sissy, ik kan er ook wel mee gaan trainen, maar het lijkt me niet verstandig ;)

Nee maar nu ff serieus, heb je enig idee hoe het komt dat je last van je knie hebt? Want ik kan me nog herinneren dat je eerst een tijd geen benen kon trainen vanwege een liesblessure, dus misschien dat hier wel een reden voor is?

greetz,
Ron

tja, ik heb geen geluk denk ik. Ik heb altijd al vrij zwakke knieen gehad (is ook een reden waarom ik na 8 jaar karate moest stoppen) en die lies kwam door een ongelukje.

Schouders + biceps + triceps + traps

Military press smith

10x70
8x90
4x110

push press

10x60
6x80
5x80

Moet weer even aan deze oefening wennen. Vooral met het evenwicht (deed deze oef. weleens met korte bar, maar nog nooit met een olympische)

reversed flyes on bench

15x20
12x24
10x28

zittend side raises

12x20
10x24
8x28
6x32

jezus! zelf zittend lukt het me :D Ben wel schor van het grommen en schreeuwen :D

dumbbell curl

10x20
8x26
5x32

dumbbell hammercurl

10x20
8x26
6x32

rope extension

12x25
10x35
5x45

rope extension (boven het hoofd)

12x25
10x30
8x35

shrugs (smith)

12x110
12x150
10x190
8x230
6x290 !!! :beerbang:

lekkere training. Alleen mijn voorste koppen van de schouders zijn zwak. Vandaar ok de slechte bench. Maybe lockout benches erbij knallen op borst dag??

Goede militairy press & shrugs :thumb:

hehe thanks :)

begin ook echt een flinke nek te krijgen. Deze is al bijna nek zo dik als me hoofd (en ik heb al een dikke kop).

KaLe zei:
lekkere training. Alleen mijn voorste koppen van de schouders zijn zwak. Vandaar ok de slechte bench. Maybe lockout benches erbij knallen op borst dag??
Goeie training, strong mofo!
Bench lockouts is btw meer triceps, middenste deel van de bench is dacht ik schouders, gaat dat ook het moeilijkst?

jep en daar wil ik ook me lockout mee trainen. Als ik fail op de bench dan ik het idd iets minder dan halverwege en das schouder werk. triceps zijn loeisterk, dus daar licht het niet aan.

Terug
Naar boven