AndroidHealthClinic

KaLe's trainingslog

Ben er ook niet voor, verdoet alleen maar je rom vind ik. Voor zoveel mogelijk gewicht is het een goede optie, maar niet voor zoveel mogelijk spiergroei. Als je een full body oef wilt doen zijn er betere keuzes waarbij je wel behoud van de ROM hebt.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag borst + triceps.

NIEUWE GYM!!! Hell yeah! Echt iets waar ik al tijden naar zoek. Lekker hardcore (gasten die er al 20 jaar trainen, ex-kampioenen etc). Alleen dumbbells tot 50kg. Is al beter dan wat ik had, maar daar zit ik zo op, helaas.

Was even aftasten natuurlijk. Dumbbells waren wennen, banken was wennen etc. Maar toch een lekkere training.

benchpress

12x60
10x80
8x100

geen 120 meer gepakt, wegens tekort aan spotters op dat moment.

Incline dumbbell press

12x34
8x38
6x42
4x44

zat veel meer in, maar de dumbbells moeten nog even aanwennen

crossover

geen idee wat de gewichten zijn, want de schijven zijn met cijfers gemerkt. Maar in 4 sets opgewerkt tot full-block

low crossover

opgewerkt in 3 sets tot iets meer dan de helft van het block.

triceps pressdown

12x35,5
10x42,5
8x57,5

incline triceps extension (ez bar)

10x40
8x50
6x55

triceps above the head machine

12x25
10x30
8x40

Lekkere training!

Goeie training! Nieuwe gym is altijd goed voor de motivatie.
Maar als je sterker wil worden op de bank zou ik toch een stuk lager gaan in de reps hoor, dan gewoon wat meer volume!

Idd zou proberen gewoon iets van 5 sets te doen van 2-4 reps, en rouleren met het gewicht wekelijks.. Plus een dag invoeren om speed bench te doen..

th. Op dit moment train ik een russisch schema van 6 tot 8wkn.
2*4 80% 1*1 90% 3*3 90% 1*1 100%.Dit bevalt voor zover.Ik ben gewoon nieuwsgierig met wat voor schema's dit forum ervaring heeft maar ik heb blijkbaar al ruzie volgens ?. Speed bench ga ik proberen.

Ruzie valt wel mee hoor, je moet je alleen iets beter opstellen ;) Het beste kun je dit schema even in je eigen topic plaatsen, want ik ben bodybuilder en heb eerlijk gezegd de ballen verstand van powerlifting :)

Ik ga hier effe mijn huidige schema plaatsen, kan jij hem bekijken en bekritiseren Vincent.

Heb geen zin om een topic ervoor te openen en kan niks vinden met die gare search (sorry site-members maar de search is gewoon beroerd)

Dag 1
Buik
Cable kneeling crunch 3x8
Dumbbell side bend 3x12
Weighted hanging leg-hip raise 3x8-10
Lever 45* side bend 3x8-10

Borst
Dumbbell incline bench press 3x8
Dumbbell fly 3x8
Cable standing fly 3x8
Dumbbell decline bench press 3x8

Dag2
Rug
Barbell deadlift 3x6-8
Dumbbell shrug 3x6-8
Dumbbell lying row 3x8-10
Weighted chin-up 3x8-10

Triceps
Barbell lying triceps extension 3x8
Weighted triceps dip 3x8
Barbell close grip bench press 3x8
Weighted bench dipping 3x8 (die haal ik over een maand eruit)

Dag3
Benen:
Barbell squat 3x6-8
Dumbbell straight-back straight-leg deadlift 3x8
Dumbbell single leg split squat 3x8
Barbell straight leg deadlift 3x8

Kuiten,shin tibias:
Dumbbell single leg calf raise 3x12
Dumbbell reverse calf raise 3x12
Barbell standing leg calf raise 3x12
Leaver seated calf raise 3x12

Dag 4
Schouders
Dumbbell shoulder press 3x8
Dumbbell one arm upright row 3x8
Barbell rear delt row 3x8
Dumbbell front lateral raise 3x8

Biceps
Dumbbell concentration curl 3x8
Cable curl 3x8
Dumbbell prone incline curl 3x8-10
Dumbbell incline curl 3x8

en 1keer per week (en soms niet) doe ik onderarmen bij de benen/kuiten of biceps/schouderdag erbij:

onderarmen
Dumbbell hamer curl 3x8-12
Barbell reverse wrist curl 3x8
Cable reverse preacher curl 3x8
Dumbbell wrist curl 3x8-12

Thanks laterz
Roas

Euhh... dus dan plaats je hem maar in iemands persoonlijke LOG?? Hoe lomp is dat !

Euhh... dus dan plaats je hem maar in iemands persoonlijke LOG?? Hoe lomp is dat !

Quote:

Heb geen zin om een topic ervoor te openen

*talk to the hand*

je opent gewoon een eigen topic, anders zoek je het maar uit

Bitches!!!!
Wie vroeg jullie wat?
(of heet je ook Vincent, sorry;))
hahahaha

Ik vroeg het aan Vincent, want hij heeft me al vaker geholpen ok? ;)

@Alligrator:
Je kan hem ook gewoon een PM sturen als je hem persoonlijk iets wilt vragen ;) Ik zou je willen zeggen dat triceps na borst en benen na rug niet zo'n goede volgorde is, maar dat zeg ik je niet aangezien je ons niets vraagt :P

Maar weer eens een update.. 2 weken mijn hamstring goed verrekt toen ik een setje met 180 deed. Ging te soepel en in 1 keer *pats. Het voelde als een veer wat losschoot. Dus een week weer geen benen getraind.

Maar sinds deze week knal ik weer door mijn barriere heen. (bijv. incline dumbbellpress 3x50kg, tbar in the corner 6x160, etc).

Vandaag dus benen.

Ik had vanacht maar 4 uur geslapen, hard gewerkt en teveel en te kort voor het trainen gegeten, zodat ik de hele training een opgeblazen buik had. En toch heb ik de beste benentraining ooit achter de rug. In een totale tijd van 40-45 minuten en toen
dizzy, overhit en kokhalzend naar huis.

fullsquat

12xbar
12xbar
12x60
10x100
8x140
6x160!!

legpress

12x200
10x250
10x300!!!

leg extension supersetted with lying legcurl

legext. + l.legcurl
12x30+12x50
10x40+10x55
8x50+8x60

Goodmornings

12x60
10x80
8x100

DOOD!

en ik train btw ook veel strikter en wat meer herhalingen. Werpt toch z'n vruchten af.

Goed bezig kale aap!

Ik wil nu binnen 2 maanden de 200kg kunnen bereiken. Hopen dat ik nu zonder kwakkelen me benentrainingen voort kan zetten.

nee ik bedoel meer qua spieren..kracht? conditie? hardheid?

je moet eens gaan maxen, als ik zo naar je stats kijk zou je best wat moeten liften

rond 180 squat, 230 deadlift en 140/150 bank ofzo?

greetz,
Ron

Terug
Naar boven