AndroidHealthClinic

KaLe's trainingslog

JA bij mij is het er ingeschoten tijdens sprinten...Je zou eventueel naar je fysio kunnen gaan?!

Zo netjes die training! Die full squat is ook zeer bruut :eek:

Maar sterkte met je hamstring hopen dat die snel weer geneest.

Nog steeds last van je hams?

• Topic Starter Topic Starter
nee dat is na een paar dagen steeds over, maar wanneer ik ga deadliften (welke variant dan ook), is het weer raak.

Ben ook vrij slecht aan het trainen de laatste 2 weken. Veel werkdagen van 14 uur achter de rug. Wil ik deze week weer goed beginnen krijg ik de griep. Ik ga wel trainen vanavond (ik kan ook werken, dus :D ), maar veel soeps zal het niet worden.

hoe zit het met je opwarming bij DL? misschien door een matige opwarming dat je er last van krijgt.. ik heb na mijn gescheurde borst een jaar lang last van mijn borst gehad bij het banken.. nu ik veel uitgebreider opwarm heb ik er geen last van..

opwarmen zit goed. Als ik deadlift zal dit altijd als laatste oefening zijn en dan nog doe ik 3 goede opwarmsets (van 20 t/m 100kg). Daarna voer ik me gewichten op (20-40kg per set)

vb:

set 1 - 20
set 2 - 60
set 3 - 100
set 4 - 140
set 5 - 180
set 6 - 200

KaLe zei:
nee dat is na een paar dagen steeds over, maar wanneer ik ga deadliften (welke variant dan ook), is het weer raak.
QUOTE]
Voor je gevoel is het over, tot dat je hem weer belast. Ik kon 3 dgn later ook weer redelijk normaal me been gebruiken, 3wkn later kon ik zelfs sprinten to het 7e sprinten en hij weer knapte :(
Als ik jouw was, de komende weken bij dl-en niet meer als 100kg pakken en dan weer opnieuw rustig opbouwen, bv elke week 10kg meer. Zo went je hammie weer aan de extreme belasting en heeft ie genoeg tijd om zijn vezels na elke training opnieuw aan te sterken!

laat ook maar weer eens wat van me horen

Vandaag de beentjes

Zuur genoeg is mijn hamstring nog steeds niet hersteld, maar dat kan even duren. Een maat van me is fysiotherapeut, dus die gaat een dezer dagen even ernaar kijken. Volgens hem is het ingescheurd, omdat het na 2-2,5 maand nog niet hersteld is. Maargoed, ik heb er geen last van bij squatten. Hamstring oefeningen vrij licht en voorzichtig uitvoeren.
Waar k last van heb tijdens squats zijn me knieen. Jaja, me benen lijken echt uit elkaar te donderen.
Al met al toch een lekkere, pijnlijke, misselijke, brute workout. Paar keer wat kots door moeten slikken :D En bijna tegen de vlakte gegaan. heerlijk :D

squat

12x70
10x100
8x130
8x160

front squat

12x60
10x80
6x110 (laatste 2 herhalingen kreeg ik geen zuurstof meer :eek: , anders had ik 8hh wel kunnen halen denk ik)

legextensions

12x30
10x35
8x40
licht gewicht en lekker vasthouden bovenin. Burnt lekker

Barbell lunges

20 stappen x 40
18 stappen x 50
18 stappen x 60

Moet hier heel voorzichtig mee zijn, want mijn hamstring wil ik nog wel eens voelen met de 60kg. Zwaarder moet ik voorlopig nog zeker niet gaan

lying legcurl

12x40
10x50
8x55

legpress calves

3 sets 12-15 reps met 160 kg

seated calves

75 x ? kg

GODDAMN!!! Wat een training!

Armen + zijkant schouders + traps

small benchpress

10x60
8x80
8x100

pushdown

12x40
10x50
8x60

one arm dumbbell extension

10x14
8x16
8x18

Barbell curl

10x50
8x60
6x70!!
3x80 :hedbang: (alleen bij de derde 3 gecheat)

barbell curl 21en.

7 x laag, 7 x volledig, 7 x hoog ---> 3 sets met 30 kg. (branden... en ik zat niet meer te grommen/brullen, maar ik piepte!)

dumbbell side laterals

10x24
8x28
8x32

12x14
12x14
12x14

Barbell shrugs

12x100
12x140
12x180
12x220

Flinke krachtstats kale :) Erg netjes :thumbs:

KaLe beer :eek: :thumbs:

Nice going dude :D

bodyweight bb curl gaat je lukken...ik verklaar je nu officieel tot mijn grote voorbeeld :hedbang:

Meesterlijke barbell curl! :D

:D thanks

ga toch powerliften kerel! Strong mofo :D

damn man.. :eek:

Terug
Naar boven