- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MonsterStrength zei:Ik doe ze met losse barbell, gewoon goed tegen je benen trekken, gaat wat schuurwonden veroorzaken, maar jij bent toch hardcore hé![]()
huckfinn zei:Idd, barbell hacksquat is super voor je quads (althans - je voelt het super). Het is wel even wennen bij het omhoogkomen. De barbell komt tegen je hamstrings en reet aan etc. Maar na een paar keer oefenen is dat verholpen.
is dat niet enkel voor pl-ers? Net zoals bij het gewone deadliften zeg maar, bij elke rep even de grond aanraken?KaLe zei:en leg je de bar elke rep stil op de grond? Zeg maar... dat je er een soort back deadlift van maakt?
boogie zei:is dat niet enkel voor pl-ers? Net zoals bij het gewone deadliften zeg maar, bij elke rep even de grond aanraken?
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.html
Hier wordt er in ieder geval geen uitsluitsel over gegeven.
En pakken jullie de barbell met overhand of halfomhalf?

Metal^militia zei:Je wordt sterker vanaf de vloer als je elke rep een deadstop is. T-n-g doe ik soms, maar alleen als ik een backoff set doe met minder gewicht voor 10+ reps.

Frenkpie zei:hey kale.. val je nog wel af ofniet? je zit al lang op die 92 kg is het niet?![]()
Heb alleen nooit mijn stats aangepast...