- Waardering
- 525
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Ik trainde ze heel weinig. Ik probeerde het wel, maar het giong gewoon echt niet. Legpress ging volgens mij nog wel. Beter kun je het helemaal laten rusten. Want als je eenmaal je lies echt goed beschadigd, heb je de kans er chronisch last van te houden. 

Chewie zei:

MonsterStrength zei:Moet je es zercher deadlifts proberen (aka spider deadlifts) ... word je hard van!![]()
MonsterStrength zei:Niet te zwaar gaan in het begin, dit is zowat de beste oefening die er is om je core te trainen![]()

Normaal vanaf de grond, maar voor de mensen die niet lening genoeg zijn, je kunt de halter ook op wat schijven leggen hématthieu zei:hoe doe je die zercher dl dan? met de halter vanaf pins ofzo?

Ik zou hem bij rug doenKaLe zei:waar zou ik em het beste kunnen indelen? Bij rug of benen?

MonsterStrength zei:Normaal vanaf de grond, maar voor de mensen die niet lening genoeg zijn, je kunt de halter ook op wat schijven leggen hé
Ik zou hem bij rug doen![]()