MuscleMeat

KaLe's trainingslog

je zou dan toch ook snatch grip dl kunnen doen?

• Topic Starter Topic Starter
nee je pakt em 20-30 cm breder vast. heb em zelf nog nooit gedaan, ga em denk wel doen, want dan heb je toch ook het voordeel van laag starten?

Laag starten + moeilijkere grip. Maar dat laag starten komt bijlange niet in de buurt van wat je hebt met spider deadlifts

nog tips om de pijn in je armen tegen te gaan? Handdoek ertussen, of schuim? Want van gister met 60kg voel ik het al aardig en aangezien die delen bij mij erg blessure gevoelig zijn...

Ik maakte een grapje moest je het niet doorhebben ... :rolleyes:

Anders gewoon handdoek rond de barbell tapen ofzo ;)

KaLe zei:
nog tips om de pijn in je armen tegen te gaan? Handdoek ertussen, of schuim? Want van gister met 60kg voel ik het al aardig en aangezien die delen bij mij erg blessure gevoelig zijn...

Ik kreeg ook al snel last van de pezen in mn onderarm. Nu doe ik er een stuk schuim tussen (van dat isolatiespul voor verwarmingsbuizen)

De barbells hebben bij ons een kleinere diameter (wegen ook maar 10 kilo), dus dan heb je er nog meer last van. Maar met zo'n stukje schuim voelt het al stukken beter aan.

Ik houd ze trouwens ook zo vast: (weet niet of dat de beste manier is)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik leg er bij de zwaarste sets een handdoekje over de stang, maar ik denk dat als je doorbijt je het ook wel zonder kan; het zal waarschijnlijk net zo wennen zijn als de eerste backsquats waarbij je traps pijn deden.

Koop gewoon een paar elbow sleeves bij de perry ofzo probleem opgelost.
Ik full squat de zerchers btw itt de parallel squat op het plaatje

ik fullsquat ze ook..

Ik heb nog nooit een zerchersquat gedaan.. wat mis ik, buiten pijn in mijn armen?

enkel de pijn in je armen eigenlijk lol. buiten dat krijg je een sterke core, omdat je je lichaam moet recht houden tijdens de lift en kun je goed naar achter gaan zitten in sumo omdat het gewicht vooraan ligt.

Aardappelen Rulez!!!!!! Goed krachtvoer :thumbup:

armen + traps + zijkant schouders

small benchpress

8x90
8x100
6x110
2x120

Triceps pressdown

12x50
10x55
8x65

one arm behind the neck extension

10x16
8x20
8x24

Barbellcurl

8x60 (dacht eerst dat het 50 was ... )
8x70
4x80

one arm posing curl

10x40
8x50
6x55

concentration curl

10x20
8x24
8x28

Smith shrugs

12x100
12x140
10x200
8x260
5x300

seated side raises strict (bovenaan vasthouden)

12x16
10x18
8x20
6x22
(burn)

Terug
Naar boven