Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:echt ****ing sterk zeg..... militairy press met 100 kg...barbell curl met 60 kg... damn ! Ik moet eigenlijk met jou trainen KaLe... goed voor m'n motivatie !
Mill. press los is 60 kg 4-5 x m'n max in de bulk en barbell curl met 50 kg 2-3 x...
Jij tilt nu tijdens t cutten nog kilo's meer dan ik !!
Ik hoop over een paar jaar ook zo sterk te zijn...

Frenkpie zei:Heheh grappig dat je kracht op de leg press ongeveer gelijk is aan mijn kracht. M'n record was 320 kg 6-7 x en der zat meer in
Maar **** 250 kg shrugs ! Krijg je je schouders dan nog wel omhoogvolgensmij maak je dan ROM's de helft van je 1e set. of niet?
idd, ik geloof dat Munk 450kg op zijn leg press doet, iets wat op de mijne totaal niet mogelijk zou zijn ...f*cking ecto zei:je hebt verschillende soorten legpress machines he.. De ene is zwaarder dan de ander

Frenkpie zei:Heheh grappig dat je kracht op de leg press ongeveer gelijk is aan mijn kracht. M'n record was 320 kg 6-7 x en der zat meer in
Maar **** 250 kg shrugs ! Krijg je je schouders dan nog wel omhoogvolgensmij maak je dan ROM's de helft van je 1e set. of niet?

)