XXL Nutrition

KaLe's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ehm nee! (btw.. ik heb geen schimmel.)

hier een quote van mij in het exceemtopic
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23984

Ik heb het heeeel erg. Me hele leven al. Alleen in de zomer valt het mee (je ziet er iig weinig van op de foto's) Ik heb van alles geprobeerd; allergelogen, dermatelogen, homeopathen, fysiotherapeut (acupunctuur, stroomschokjes), enz enz. Ik heb zelfs enorme zware hormoonzalfjes moeten gebruiken (ben daar nu een aantal jaar vanaf, en me gezicht kan pas sinds een jaar weer bruin worden, omdat daarvoor me huid erg dun was, zodat het alleen maar verbrande). Ik heb zelfs zware prednison (icm anti-biotica) kuren gehad.
In het verleden heb ik enorme infecties gehad aan oa me gezicht (dat was het ergst, ging met me nagel langs me gezicht en had een enorme pulk etter aan me nagel hangen), oksels, handen, enz.
Ik heb het de laatste jaren vooral aan mijn handen. Ik krab 's nachts hele stukken vlees uit me handen, zo erg is het af en toe. Er gaat ook geen nacht voorbij dat me bed niet onder het bloed zit.
Ik begrijp hoe je je voelt, want het heeft zeker wel een enorme invloed op je leven (denk aan onzekerheid tegenover meisjes, trainen, werken, allerdaagse dingen). Ik heb zelfs erover na zitten denken (en op verzoek van de artsen) om naar een psychiater te gaan.

Er is altijd gezegd dat ik eroverheen zou groeien, maar ik ben nu 24, dus dat zal niet meer gebeuren. Ik hoop altijd nog op een wondermiddel, want tot zover zijn deze er nog niet.

Sjezus wat k*t, sterkte.

damn bro, sterkte..

Mijn moeder is natuurgeneeskundige en zei denkt dat het misschien door je voeding komt. Ze heeft mensen in de praktijk gehad die eczeem hadden door wit brood enz. Je zou eens kunnen gaan experimenteren met je voeding door bepaalde dingen weg te laten (b.v. whey & dextrose). Maar de keuze is aan jou natuurlijk en misschien komt het wel helemaal niet daardoor...

Ik loop ook bij een allergeloog en met voeding is er al veel geexperimenteerd. Ik ben voor een hoop voeding allergisch en heb ook al een hoop geexperimenteerd. Geloof me als ik zeg dat ik al van alles geprobeerd heb, me hele leven lang al :) Ik heb via via weer een adres gekregen van een of andere vage meneer die me mischien kan helpen. dus wie weet.

Ik hoop het voor je kerel.

Damn KaLe nette gewichten !!.. jammer van je exceem :( Sterkte kerel :thumb:

KaLe zei:
Ik loop ook bij een allergeloog en met voeding is er al veel geexperimenteerd. Ik ben voor een hoop voeding allergisch en heb ook al een hoop geexperimenteerd. Geloof me als ik zeg dat ik al van alles geprobeerd heb, me hele leven lang al :) Ik heb via via weer een adres gekregen van een of andere vage meneer die me mischien kan helpen. dus wie weet.

Sterkte!

en regelmatig in de sauna, zou dat niet een beetje helpen?

nee. die sauna zorgt ervoor dat het gaat broeien en jeuken. Als ik zweet heb ik ook veel last.

24-09-2004

Benen

Squat

100x8
120x8
140x8
160x3 Bij de 2e kreeg ik kramp in me ballen??? Na 3 gestopt

Frontsquat

80x8
90x8
100x6
110x3 (4e was een fail)

Goodmornings

60x10
70x8
80x8
90x6

Lying legcurl

30x10
35x8
40x8
45x6

opzich een lekker traininkje. Merk dat het bulken zijn werk gaat doen :)

Gek! :eek: :D
Hopelijk gaat die exceem es over bro... :)

Kramp in je ballen?!?! Whaha, bro, hoe doe je dat??

Maaruh, verder flinke stats bro :thumbs:

je weet niet. niet echt in me ballen, maar meer die brug tussen je anus en je zak.

Oww je Panis :D ;) damn nog knap hoor :D

whaha panis :D Die ja :p lol!

zondag 26 september 2004

biceps + triceps + traps + zijkant schouders

Omdat ik me gister niet zo lekker voelde heb ik een dag verschoven. En het ging als een beest. Me biceps zijn aanzienlijk sterker geworden. Ik merk trouwens de hele week al vooruitgang.
En een pomp!!! t*ring, of ik ooit eerder zo'n pomp in me armen heb gehad weet ik niet, maar me armen leken op dat moment wel 50 cm (bij wijze van spreken natuurlijk, want koud heb ik 43 cm)... Maw.. toptraining!!!!

small benchpress

12x60
10x80
6x100 easy! Durfde alleen niet verder, omdat ik geen spotter had

declined barbell extensions

10x40
8x50
4x60

triceps pressdown

12x30
10x40
8x50

preacher dumbbellcurl

8x20
8x24
6x28!!!!

bend over dumbbell curl (zijwaarts)

10x18
8x20
8x24

hammercurl

10x20
8x24
6x30!!

lateral raises

10x20
8x24
6x30!!!!!
15x12 (ultra strict)
12x14 (ultra strict)
10x16 (ultra strict)

Shrugs (smith)

15x100
12x140
10x180
1x250 : Helaas... straps ofniet, de stang begon toch een beetje te rollen en klapte met de haken tegen de hangers, dus net effe te zwaar.

Laatst bewerkt:
Godver Kale.. wat kan jouw trainingslog mij toch motiveren ! Heerlijk om te lezen kerel! :thumb:

jezus 30 kg lateral raises :eek: :thumbs:

nice man, doe zo verder !!

gvd kale, zo ****in zwaar trainen... heerlijk! is voor mij echt al tijd terug :( :mad:

Terug
Naar boven