- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Ik was op!Pittige postUnregistered zei:LOL lunges pakken ook andere spieren hé. Een been varianten pakken ook belangrijke stabilisatoren aan zoals de gluteus medius en vastum medialis oblique, wat ook zorgt voor minder knieblessures simpel gezegd. Belangrijk hierbij is ook dat je diep gaat. En ze zijn vrij handig omdat IRL ook bijna alle bewegingen unilateraal zijn. Persoonlijk als ik eenbenige oefeningen doe, wissel ik ze af, dus niet altijd dezelfde oefeningen.
Step ups, one leg romanian deadlifts, lateral lunge, box lunge, lateral step up, pistol, etc etc
Dus iemand die bilateraal heel sterk is hoeft dat unilateraal niet te zijn

Frenkpie zei:Sorry Kale, maar ik vind dat je je lunges wel wat zwaarder kan doen. Je squat meer dan ik nu. maar lunges kan ik met 2x36 kg 18 stappen maken. Dus moet jij dat handig meer kunnen !
Jezelf meer opfokken en doorknallen ! of was het niet de bedoeling om die zwaar te doen?
terwijl me benen nog makkelijk verder kunnen. Zelfs met straps. Maarja, dat was in tijdens het cutten.