Obeb
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat ik zou doen is niet meer setjes erbij maar gewoon de gewichten omhoog gooien. En dan maakt het niet zoveel uit als je net niet je aantal reps haalt.
Succes
.
)
standaard splitschema. Ik ga wel mn Kcal weer omhoog gooien.Ik was al aan het bulken maar had het wat op 'safe' gespeeld, ik voel wel dat ik het nog wat kan verhogen.

Ik heb een aantal pagina's gelezen en verbaasde me over het aantal kcals dat je weg werkt elke dag. Toen zag ik je foto en realiseerde ik me dat je 192cm bent
Je gaat goed man, niet te druk maken om je rug, dat moet goed komen, lijkt me een kwestie van het niet goed kunnen sturen onderin je rug. Welke oefeningen moet je doen bij de fysio?
is wel relaxt, hoewel.. tijdens mijn werk moet ik echt wringen om er een eetpauze tussen te krijgen paar keer per dag. Ik neem zo goed als alle telefonie aan dus heb ik net een bak rijst+kip voor me staan en 5 telefoontjes later is hij nog steeds maar half leeg.
Ben er al een hele tijd niet meer naartoe gegaan vanwege drukte in mn leven.. en het schiet sowieso niet op omdat ik een kantoorbaan heb ( een zwaar drukke kantoorbaan) en 9u per dag op een stoel zit.
Ik kan mijn houding wel goed houden tijdens het zitten maar om echt van lordosis af te komen moet je regelmatig staan en ook strekoefeningen doen.. dat lukt me echt nooit.
en ja 1m92 met snel metabolismeis wel relaxt, hoewel.. tijdens mijn werk moet ik echt wringen om er een eetpauze tussen te krijgen paar keer per dag. Ik neem zo goed als alle telefonie aan dus heb ik net een bak rijst+kip voor me staan en 5 telefoontjes later is hij nog steeds maar half leeg.
Ik kan op zich wel deadliften en op het eind mijn heupen naar voren "duwen" maar de holling gaat nooit helemaal weg tijdens het rechtop staan. Als ik gebogen sta ( denk bent over rows, of squats in lage positie) heb ik wel een rechte rug, mijn rug wordt echt krom 'getrokken' door inflexibiliteit als ik rechtop sta.
het is toch mn onderrug weet je, vandaar dat ik ietwat voorzichtig ben.
Ik mis het deadliften wel, daar niet van.
volgens mij is het meer spier-onbalans en spierverkortingen die het veroorzaken. Ook al 'duw' ik mijn heupen naar voren tijdens het rechtop staan, het lukt me niet om een normale rug te krijgen.
j/kAls dat het probleem was, dan was je met gewoon rekken er allang vanaf geweest. In 3 weken kun je prima op lengte komen. Er zal vast iets mee spelen qua motorische controle dunkt me.

Wat je zegt over het eten, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ik ben slechts een student en heb genoeg uren vrij dus kan prima maaltijden maken en eten. Lijkt me vervelend om fulltime te werken en dan niet te kunnen eten, dan verga je van de honger. En het altijd 's avonds trainen.
Kan je niet weer gaan studeren. Meer vrije tijd = meer eten = meer trainen = meer oefeningen voor onderrug.
Het is wel je onderrug, maar je heupen, schouder, enkels en knieën vind je dus inferieur?j/k
maar nee inderdaad. Ik doelde er meer op van, ja.. dunno je snapt me