XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Inmiddels hebben er al drie collega's mij gevraagd of ik Olivier ken, hij was blijkbaar op tv. Kreeg ook meteen te horen hoeveel eieren hij wel niet at en hoevaak hij per dag eet. Ik denk echt dat de onwetenden denken dat bodybuilders alleen maar eieren vreten ofzo.

Inmiddels hebben er al drie collega's mij gevraagd of ik Olivier ken, hij was blijkbaar op tv. Kreeg ook meteen te horen hoeveel eieren hij wel niet at en hoevaak hij per dag eet. Ik denk echt dat de onwetenden denken dat bodybuilders alleen maar eieren vreten ofzo.
Ook mooi als je die leden dan hoort zeggen “Arnold Schwarzenegger” was hier niks bij. Olivier oogt gewoon extra breed door dat die zo lang is. En dan naast een kleine Aziaat gaat staan. Als die 185cm zou zijn, zag die er niet eens zo heel imposant uit.

Laatst bewerkt:
wie is olivier

• #1.009
Vandaag en morgen rust. Brachialis heeft de laatste training een flinke klap gekregen. Tijdens het trainen niets gemerkt door de paracetamol. Kon vanmorgen nog amper mijn arm strekken. Verder is mij quad ook flink rood en heb ik behoorlijk veel last van pip. Daar had ik vrijdag gezet, die spot is ook al jaren niet meer gebruikt. Meen alleen tijdens mijn eerste en tweede kuurtje met die groene harpoenen. Met grijs ging het wel goed daar.

• #1.010
Trok net een shirtje aan en wat een buik man, leek wel zwanger. Grappige was dat je wel abs door het shirtje zag komen. Shirtje uitgedaan en even selfie gemaakt. Lekker vochtig laatste tijd.

20201108_225903.jpg

Laatst bewerkt:
Je gulp staat open.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven