AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?

Zonde van je geld zo’n ding, dat is 2 a 3 uurtjes leuk

Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?
Zo een kinder model moet wel volstaan met jouw lengte.
Kost ook niks.
Screenshot_2020-11-11-16-10-52-601_com.android.chrome.jpg

Ik denk dat de snelheid tegen zal vallen als je een snelle motor gewend bent.

Heb je ook een aanhanger en shit of een busje om dat ding mee te vervoeren? Lijkt me nogal een gedoe allemaal

Is alleen klote dat je bijna overal op het water maar maximaal 20 km/u mag en in de zomer vaart er echt regelmatig politie...

Is alleen klote dat je bijna overal op het water maar maximaal 20 km/u mag en in de zomer vaart er echt regelmatig politie...
Je hebt wel snelvaar-gebieden. Eigenlijk zijn die snelle scooters alleen zinvol op zee of groot water zoals de Grevelingen of Westerschelde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven