Natrural zou ze misschien minder hebben dan jij ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natrural zou ze misschien minder hebben dan jij ja.
Natrural?Natrural zou ze misschien minder hebben dan jij ja.
Kot tuetsenbrod
Eentje die niet gechipt is.Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?
Zo een kinder model moet wel volstaan met jouw lengte.Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?
Ik denk dat de snelheid tegen zal vallen als je een snelle motor gewend bent.Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?
Denk dat dat meevalt. Op het water lijkt alles sowieso sneller, en zeker met een goeie Jetski.Ik denk dat de snelheid tegen zal vallen als je een snelle motor gewend bent.
Ik denk dat de snelheid tegen zal vallen als je een snelle motor gewend bent.
Leden die verstand hebben van watersport? Ik wil voor de zomer een jetski of waterscooter aanschaffen. Hoeveel pk is genoeg om t*ring snel te zijn en waar moet ik op letten bij de aankoop?
Hayabusa heeft zo'n 175 pk. Ik zag op mp verschilldende jetski's staan met 215 pk (standaard) sommigen waren getuned naar richting de 300.
Geen verstand van. Maar heb wel vaarbewijs. Volgens mij heb jij die ook nodig.
Achter zijn motor, gaat ie in 1 keer door. Eerst de snelweg onveilig maken, dan de rivier.Heb je ook een aanhanger en shit of een busje om dat ding mee te vervoeren? Lijkt me nogal een gedoe allemaal
En die boetes zijn geen grap op het water.Is alleen klote dat je bijna overal op het water maar maximaal 20 km/u mag en in de zomer vaart er echt regelmatig politie...
Je hebt wel snelvaar-gebieden. Eigenlijk zijn die snelle scooters alleen zinvol op zee of groot water zoals de Grevelingen of Westerschelde.Is alleen klote dat je bijna overal op het water maar maximaal 20 km/u mag en in de zomer vaart er echt regelmatig politie...