MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag 90 kg ochtendgewicht. Merk altijd een stijging na rustdag. Het begint op mijn werk nu ook op te vallen. Verder flirten de dames meer. Vandaag de poetsvrouw van de gym die de hele tijd oogcontact zat te zoeken en zat te glimlachen. Ik ben dan wel een stier maar zij is een koe. Daarna een kassameisje in de Jumbo, giechelen en zenuwachtig worden..heeft mij wel wat extra pannenzegels opgeleverd, f**k yeah. Verder ben ik sinds zondag gestopt met roken, gaat mij tot dusver bijzonder goed af.

Flat benchpress: paused, wide grip
5x5x115

Reset doet het goed, gaat weer vloeiend. Wide grip lijkt ook goed te werken voor mijn schouders, kortere rom maar ook meer borstactivatie. Polsen krijgen zo wel meer te verduren, misschien wrist wraps voor aanschaffen.

Db shoulder press ss pec.deck
4 sets (18-12 reps)

Hierna vermoeid, ben wat grieperig.

Seated side raise
4x15x10

Seated chest press
15x68
8x104.3
7x113.4

Cable fly: rope attachmemt
3x10

+ 2 cable extensions varianten en db calf raises

Buiten de shoulder DB press doe jij niks voor schouders, toch?

Lekker man, gestopt met roken. Ff volhouden, sigaretten zijn tyfustroep

Cold Turkey gestopt met roken? Heeft voor mij tot nu toe het best gewerkt. 82 dagen gestopt 👀

90kg, netjes ouwe! Hoevaak train je nu in de week?

Goed bezig, stoppen met roken! Ben nu zelf sinds mid-februari gestopt na zo’n vijf jaar gerookt te hebben

En nu volhouden ook!

Als je je in kan houden terwijl je gedronken hebt en mensen om je heen roken dan kan het bijna niet meer mis gaan.
Ik gebruik die app QuitNow, die houd bij hoelang je gestopt bent, hoeveel sigaretten, hoeveel je hebt bespaard etc. Is wel leuk om te zien. Motiveert ook klein beetje.

Lekker man, gestopt met roken. Ff volhouden, sigaretten zijn tyfustroep
true, voor elke dag een pakkie kan je ook hgh kopen :)
Cold Turkey gestopt met roken? Heeft voor mij tot nu toe het best gewerkt. 82 dagen gestopt 👀
Yes. Nice, jij rookte ook veel.
90kg, netjes ouwe! Hoevaak train je nu in de week?

Zo'n 5 dagen gemiddeld denk ik.
Volhouden doe met je mee met niet roken.

Goed bezig, stoppen met roken! Ben nu zelf sinds mid-februari gestopt na zo’n vijf jaar gerookt te hebben

Goed bezig boys. f**k die kankerstaafjes.

Als je je in kan houden terwijl je gedronken hebt en mensen om je heen roken dan kan het bijna niet meer mis gaan.
Ik gebruik die app QuitNow, die houd bij hoelang je gestopt bent, hoeveel sigaretten, hoeveel je hebt bespaard etc. Is wel leuk om te zien. Motiveert ook klein beetje.
Can confirm.
Screenshot_20201106-190153_Quit Tracker.jpg

Behoorlijk brak, hoofdpijn, snot, moe.
Dus een shitload paracetemol en cafeïne genomen voor het trainen. Na de eerste oefening ging het wel.

Barbell rows, reverse grip
8x60
5x8x80
2x8x100

Cable latpull
5x12-10

Smithmachine: snatch grip rows op een stepje
15x50
4x10x70

Snatch grip high pull
5 of 6 sets

Facepull
4 sets

Barbell curls ss Reverse crossed cable fly
10x20 - 12x
5x40 - 15x
5x50 - 15x
3x5x55 - 12x

Barbell curls ss Bent over dumbbell raise
4x8x40 - 10x10

Slow dumbbell curls
3x10x10

Overigens begonnen met weightgainers (complex carb gainer xxl). Ez kcals :)

Verder ga ik misschien alsnog wedstrijden draaien. Maar heb nog wel wat maanden bedenktijd voordat de prep gaat beginnen.

Behoorlijk brak, hoofdpijn, snot, moe.
Dus een shitload paracetemol en cafeïne genomen voor het trainen. Na de eerste oefening ging het wel.

Barbell rows, reverse grip
8x60
5x8x80
2x8x100

Cable latpull
5x12-10

Smithmachine: snatch grip rows op een stepje
15x50
4x10x70

Snatch grip high pull
5 of 6 sets

Facepull
4 sets

Barbell curls ss Reverse crossed cable fly
10x20 - 12x
5x40 - 15x
5x50 - 15x
3x5x55 - 12x

Barbell curls ss Bent over dumbbell raise
4x8x40 - 10x10

Slow dumbbell curls
3x10x10

Overigens begonnen met weightgainers (complex carb gainer xxl). Ez kcals :)

Verder ga ik misschien alsnog wedstrijden draaien. Maar heb nog wel wat maanden bedenktijd voordat de prep gaat beginnen.
Hard man (betekenis uit urban dictionary).

Hoe bevallen de y-raises?

Ik doe irl niet aan straattaal. Ik gebruik het eigenlijk alleen wanneer ik nóg belachelijker over wil komen en om aan jullie verwachtingen te voldoen. Heb een hekel aan slang tbh.
Hier idem. Maar ik heb een Engelse ex die geen Nederlands sprak, ben daardoor beïnvloed. Het is dan ook Engelse straattaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven