MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je nog tips voor die roman chair?

Ik ben eigenlijk toe aan wat zwaarders dan een 20kilo plate bij mijn hyperextension. Dus ik ga deze proberen, lijkt me ook beter voor mijn bovenrug.
Je kan hem ook eventueel verzwaren d.m.v een barbell.

BC8E5EE5-9558-4139-9F2A-3B663D5602B1.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Heb je nog tips voor die roman chair?

Ik ben eigenlijk toe aan wat zwaarders dan een 20kilo plate bij mijn hyperextension. Dus ik ga deze proberen, lijkt me ook beter voor mijn bovenrug.

Ben er ook pas sinds kort mee begonnen..Enige tip die ik kan geven is gebruik kleine plates, zodat je rom niet beperkt wordt.

Je kan hem ook eventueel verzwaren d.m.v een barbell.

BC8E5EE5-9558-4139-9F2A-3B663D5602B1.jpeg

Deze doe ik ook sinds een tijdje met barbell. Heerlijk gevoel in onderrug en erectors. Idd kleine plates gebruiken voor meer ROM en die pad meer naar rond je navelstreek verhogen ipv rond je middel/kruis zodat je minder glute en hams gebruikt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
Ja is maar net wat je wilt natuurlijk. Ik doe hem voor dikkere glutes en hams en daarbij hoop ik ook op een verbetering van mijn onderrug klachten.

Ja is maar net wat je wilt natuurlijk. Ik doe hem voor dikkere glutes en hams en daarbij hoop ik ook op een verbetering van mijn onderrug klachten.
Over die onderrug klachten, heb je daar al eens professioneel advies of behandeling voor gehad?

Ben er ook pas sinds kort mee begonnen..Enige tip die ik kan geven is gebruik kleine plates, zodat je rom niet beperkt wordt.
Okido. Vind hem wel lekker zo ergens na rdl Kleine plates lijken we zinvol ja, zal ook maar eens beginnen met 25 kilo. Zwaar zat voor 12 reps.

Mijn hams zijn dan al wat moe, dus laat de hele posterior chain hard werken. Backpump krijg ik er van.

Snap je je smartphone al ouwe, dan kunnen we mugshots vergelijken.
Kijk jij maar eens in de spiegel en dan in mijn log (daar staat een foto die ik uit een ander forum heb opgediept; smartphone is inderdaad nog niet helemaal duidelijk geef ik toe).... Maar het zal wel allemaal door je zware werk komen.

Kunnen de bejaarden gaan klaverjassen, dan kan Camelus verder met het loggen van boeiende content.

Eenmalig naar de ha gegaan, hij verwees mij door naar de podo voor steunzooltjes...heb behoorlijk last van platvoeten. Niets meer mee gedaan.
Hier idem, inclusief "niets meer mee gedaan". Moet daar nu de prijs voor betalen en als een cowboy met O-benen lopen om mijn knieën te ontlasten. Ff geen prioriteit, maar ga toch nog eens steunzolen o.i.d. laten aanmeten, heb gemerkt dat ik steeds meer compenseer tegen supineren. De eigenaar van mijn sportschool, voormalig top bodybuilder (met wie ik overigens nu weer op goede voet sta), is iets ouder dan ik en heeft dat nog veel erger, Schiet elke keer weer in de lach als ik hem zie lopen, maar krijg nu ook zelf opmerkingen.

Hoeveel ml zet je met die 0.4x13 naald en welke maat spuit?

Je bent dik en sterk dus... nu nog lelijk worden en we gaan steeds meer op elkaar lijken (als ik ooit terug een beetje sterk wordt). Als "daddy" hoor je natuurlijk ook een "dadbod" te hebben!

Eenmalig naar de ha gegaan, hij verwees mij door naar de podo voor steunzooltjes...heb behoorlijk last van platvoeten. Niets meer mee gedaan.
Heb je hier geen last van bij het squatten?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar heb het idee dat ik hierdoor onstabiel sta.

Heb je hier geen last van bij het squatten?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar heb het idee dat ik hierdoor onstabiel sta.
Een vriend van mij heeft steunzooltjes en tijdens het squatten trekt hij op de een of andere manier altijd scheef.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven