XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wobble squats
5x110
4x130
2x3x155
3x3x175
3x2x185
3x3x175
4x6x140

+standing gm's en calfraise

Viel allemaal zwaar, ben dan ook grieperig. Morgenvroeg coronatest, schoonzus is positief en daar is ook contact mee geweest.
Beterschap man! Hoop voor je dat het een ouderwets griepje is ipv corona
Los van de grieperig klachten...hen je wel nog smaak en reuk? Vaak met corona heeft diegene ook geen smaak van eten meer idem met reuk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625

Beterschap jongen. als het bij grieperig blijft niets aan de hand.

Beterschap man! Hoop voor je dat het een ouderwets griepje is ipv corona
Los van de grieperig klachten...hen je wel nog smaak en reuk? Vaak met corona heeft diegene ook geen smaak van eten meer idem met reuk.

Heb denk ik geen corona maar voor de zekerheid even uitsluiten. Beetje grieperig that's it. Vandaag gewoon weer trainen.

Maar bedankt guys 😘

@Camelus beterschap man. Of je dan ook positief of negatief test, hoop ik dat je van watdanook niet teveel last hebt. Liever een mild coronaatje dan een heftige griep.

@Spambod @Vypaw kunnen jullie die shit niet bundelen en in de Ebooks sectie posten? :o

@Camelus beterschap man. Of je dan ook positief of negatief test, hoop ik dat je van watdanook niet teveel last hebt. Liever een mild coronaatje dan een heftige griep.

@Spambod @Vypaw kunnen jullie die shit niet bundelen en in de Ebooks sectie posten? :o
Mijn ouders hebben het beide en het is bij hun toch wel even erger als een heftige griep vooral bij m'n vader.

Dus doe mij dat griepje maar.

• Like
Waarderingen: vntl

Dit dus.
Ja Spambod en Vypaw...
Zou ik geen probleem vinden maar volgens mij is betaalde e-books gratis beschikbaar stellen illegaal 😁
En hoewel mij dat niets interesseert kan het forum daar wel last van krijgen

Zou ik geen probleem vinden maar volgens mij is betaalde e-books gratis beschikbaar stellen illegaal 😁
En hoewel mij dat niets interesseert kan het forum daar wel last van krijgen
Volgens mij zijn al die ebooks die erop staan normaal betaald. Daarom staan ze in de elite member prive sectie. @Sanca Saxon kan hier vast meer over vertellen

beterschap kutkameel :D

1608929350760.png

Op het moment niet man, corona gekte heeft ons goed te pakken. Vriendin moet morgen wellicht opnieuw testen omdat er klachten bij zijn gekomen en ze eigenlijk "te vroeg" getest is. Best wel fucked up shit dit man. Je weet nooit wat het met je doet, dat is de ellende. Ik weet dat je 80% kans hebt dat je niet ziek wordt en van die 20% het ook nog eens 1% kans is dat je ernstig ziek wordt (op onze leeftijd), maar als je een pistool met 99 losse flodders en 1 echte kogel ziet liggen, zet je hem ook niet gerust tegen je hoofd toch? Jij bent een beast though, komt goed, Insha'allah!

• #1.639
Opgestaan, met de bike naar de teststraat en lege snelweg dus even topsnelheid aangetikt :hedbang: De rest van de dag op de bank gehangen want we hebben kerst uitgesteld tot zondag ivm het testen. Uiteindelijk opgestaan cafeïne, paracetamol en dextrose gepakt en gaan trainen.

Barbell rows ss DL below knee
12x40/50/60 (wu)
12x70 ss 10x70
12x80 ss 10x80
12x90 ss 10x90
10x100 ss 10x100

De barbell rows onderhands uitgevoerd, is even wennen.

Meadows row
15x30
15x40
10x50

High row with bands (2xredband)
4x20-12

Straight arm pulldown with red band
4x12

+ Db curls
+ High band curls

Al met al toch lekker getraind.

• #1.640
Op het moment niet man, corona gekte heeft ons goed te pakken. Vriendin moet morgen wellicht opnieuw testen omdat er klachten bij zijn gekomen en ze eigenlijk "te vroeg" getest is. Best wel fucked up shit dit man. Je weet nooit wat het met je doet, dat is de ellende. Ik weet dat je 80% kans hebt dat je niet ziek wordt en van die 20% het ook nog eens 1% kans is dat je ernstig ziek wordt (op onze leeftijd), maar als je een pistool met 99 losse flodders en 1 echte kogel ziet liggen, zet je hem ook niet gerust tegen je hoofd toch? Jij bent een beast though, komt goed, Insha'allah!

Precies. Gisteren had ik twee vrienden 'op bezoek' die kwamen trainen. Heb de poort open gedaan zodat ze de tuin in konden maar mijn achterdeur op slot gedraaid zodat ze niet mijn huis in konden. Tja de jongens vinden het wat overdreven en zien het als een griepje. Misschien hebben ze gelijk maar ik ga geen risico lopen om iemand te besmetten. Stel dat zo'n droplul het bij jou oma flikt of een ander in je directe omgeving die het minder goed kan verdragen. Nee f**k dat man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven