Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk gaat het er natuurlijk om wat jezelf het prettigst vind. Als je een ritje op een monster gaat maken kijk dan goed naar het type blok. De 1100 is dacht ik de laatste luchtgekoelde 2-klepper en dat geeft hem een karakter wat best veel lijkt op hey harley blok van de Buell.
Klopt, ik heb nu al zo’n 5 jaar geen motor meer, maar ik blijf het mooie en interessante machines vinden. Als de jongste straks naar school gaat ga ik wel weer rondkijken denk ik.Momenteel heb jij geen motor meer toch? Je laatste was de duke?
Voordat ik Ducati's had, leek het merk Buell mij ook wel wat. Maar Buells stonden vroeger heel slecht afgesteld en pakten zelfs bij 2x terugschakelen niet goed op, zodat inhalen bij 100-150 haast onmogelijk was. Ik wilde wel eens een nieuwe kopen en heb hem na een korte testrit hoofdschuddend teruggebracht. Bij de speciaalzaak wisten ze wel wat ik bedoelde en gaven mij toen een speciaal getuned exemplaar mee. Maar dat was nauwelijks minder beroerd, nog veel erger dan bij een 600cc viercylinder. Ducati's doen dat meestal wel erg goed en hebben ook veel karakter. Ik had wel eens een Biggelaar getunede Supersport 750 en die was in de praktijk net zo snel als een Suzuki GSXR750, natuurlijk wel minder topsnelheid. De Ducati's die ik had waren trouwens betrouwbaarder dan de Suzuki's, met mijn nieuwe Bandit 1200 ging zelfs de versnellingsbak kapot.Ooit eens een kort ritje gemaakt op een x1, eigenlijk te kort om er iets over te zeggen en hier had ik ook amper rijervaring. Maar het geluid vind ik echt waanzinnig.
Monster klinkt op zich ook leuk, ga daar tzt nog een proefritje op maken.
Ik snap wat je bedoeld, er zijn meerdere manieren die naar hypertrofie leiden. Volume uppen, korter rusten, sneller uitvoeren, name it. Op élke oefening zwaar gaan ben ik ook niet van. Ik kies er altijd een paar uit waar ik gericht op train en de rest is op gevoel. Maar ik ga een programma van John Meadows proberen zodra de gym weer toegankelijk is .Nette training. Wat ik graag doe, is elke training een andere helling qua incline en dan 3 sets x high reps met weinig rust. Gejat van Louie, bij Westside doen/deden ze dat vaker. Houd het leuk (houd je pr's bij) en vooral ideaal voor als je niet erg zware dumbells hebt. Heeft in mijn ogen meer carry over naar je press dan speciale bewegingen of veranderingen in tempo. Ik probeer altijd aan te houden;
- assistance = beweging trainen: zo goed mogelijk zelfde beweging/tempo aan houden als bij je main lifts. Dumbell presses vallen bij mij in de categorie assistance, net als bijv. floor press/seated military press/etc.
- auxillary = spieren trainen: / care about the beweging/tempo, doen wat goed voelt en de spier vol pompen. Hierbij zijn eventuele tempo verschillen, nadruk op bepaalde gedeelte van de ROM, etc. wel een goed plan, want als je de spier kan laten groeien met minder gewicht (of in dit geval; het moet, omdat je misschien niet meer hebt) ben je vaak op lange termijn goed bezig. Dit laat namelijk minder schade achter dan altijd maar overloaden op "normale" oefeningen.
Ik snap wat je bedoeld, er zijn meerdere manieren die naar hypertrofie leiden. Volume uppen, korter rusten, sneller uitvoeren, name it. Op élke oefening zwaar gaan ben ik ook niet van. Ik kies er altijd een paar uit waar ik gericht op train en de rest is op gevoel. Maar ik ga een programma van John Meadows proberen zodra de gym weer toegankelijk is .
Ik denk dat als je kuurt zijn programma's echt top zijn. Heb het gevoel dat je er als natty toch minder uithaalt. Maar desondanks een leuk variërend programma. Kan niet wachten tot de gyms weer open zijn om hem opnieuw op te pakkenIk snap wat je bedoeld, er zijn meerdere manieren die naar hypertrofie leiden. Volume uppen, korter rusten, sneller uitvoeren, name it. Op élke oefening zwaar gaan ben ik ook niet van. Ik kies er altijd een paar uit waar ik gericht op train en de rest is op gevoel. Maar ik ga een programma van John Meadows proberen zodra de gym weer toegankelijk is .

Dat viel me op en heb ik nu een beetje van jou gekopieerd. Daarvoor moest alles voor mij zo zwaar mogelijk en zag ik zelfs tegen db flys of db lateral raises op. Ging daardoor steeds minder volume doen omdat ook de mentale belasting te groot werd.Ik snap wat je bedoeld, er zijn meerdere manieren die naar hypertrofie leiden. Volume uppen, korter rusten, sneller uitvoeren, name it. Op élke oefening zwaar gaan ben ik ook niet van. Ik kies er altijd een paar uit waar ik gericht op train en de rest is op gevoel. Maar ik ga een programma van John Meadows proberen zodra de gym weer toegankelijk is .
En wat als het een zusje wordt?Ik ga binnenkort denk ik beginnen met hcg/hmg....ben van plan om mijn zoontje nog een broertje te geven én on te blijven.
Momenteel ben ik bezig met het inwinnen van info over de nodige doseringen, uiteraard ga ik starten met een blast. Ik wil mijn zaad ook laten te testen op den duur, meten = weten. Het lijkt mij ook een zeer informatieve toevoeging om hier over te gaan loggen. Ik denk dat ik na mijn volgende blast ga beginnen.
En wat als het een zusje wordt?
Ik heb ergens gelezen dat of steroids of hcg/hmg de kans aanzienlijk vergoot dat je eerder een meisje dan een jongen krijgt. Kijk maar naar Ronnie Coleman die volgens mij acht dochters heeft en nog heel veel andere bodybuilders die alleen maar dochters krijgen. Heb er zelf nooit studies over gelezen, dus kan net zo goed bro science zijn, maar het is wel opmerkelijk dat er veel bodybuilders voornamelijk dochters krijgen.
En wat als het een zusje wordt?
Ik heb ergens gelezen dat of steroids of hcg/hmg de kans aanzienlijk vergoot dat je eerder een meisje dan een jongen krijgt. Kijk maar naar Ronnie Coleman die volgens mij acht dochters heeft en nog heel veel andere bodybuilders die alleen maar dochters krijgen. Heb er zelf nooit studies over gelezen, dus kan net zo goed bro science zijn, maar het is wel opmerkelijk dat er veel bodybuilders voornamelijk dochters krijgen.
In strongman Nederland hebben volgens mij best wel veel gasten zonen hoor. Klinkt idd als bro science..En wat als het een zusje wordt?
Keep us posted, wil het zelf ook ooit zo gaan doen.Ik ga binnenkort denk ik beginnen met hcg/hmg....ben van plan om mijn zoontje nog een broertje te geven én on te blijven.
Momenteel ben ik bezig met het inwinnen van info over de nodige doseringen, uiteraard ga ik starten met een blast. Ik wil mijn zaad ook laten te testen op den duur, meten = weten. Het lijkt mij ook een zeer informatieve toevoeging om hier over te gaan loggen. Ik denk dat ik na mijn volgende blast ga beginnen.
laat eerst eens testen of hcg wel nodig is. Ik heb beide kinderen gemaakt zonder iets van protocol en zonder off te gaanIk ga binnenkort denk ik beginnen met hcg/hmg....ben van plan om mijn zoontje nog een broertje te geven én on te blijven.
vraag is alleen of dat zo'n slim plan wasAanpak van @Pleister al gezien?
![]()
Pleister coached by Cement Factory
Een goeie vriend van me was al wat jaartjes bezig met z’n vriendin en uit onderzoek bleek dat z’n zaad van z’n slechte kwaliteit was dat de kans om z’n vriendin zwanger te krijgen heel klein was (hij had btw nog nooit gekuurd). Na heel wat onderzoeken en artsen verder hebben ze hem uiteindelijk...forum.bodybuilding.nl

laat eerst eens testen of hcg wel nodig is. Ik heb beide kinderen gemaakt zonder iets van protocol en zonder off te gaan
Aanpak van @Pleister al gezien?
![]()
Pleister coached by Cement Factory
Een goeie vriend van me was al wat jaartjes bezig met z’n vriendin en uit onderzoek bleek dat z’n zaad van z’n slechte kwaliteit was dat de kans om z’n vriendin zwanger te krijgen heel klein was (hij had btw nog nooit gekuurd). Na heel wat onderzoeken en artsen verder hebben ze hem uiteindelijk...forum.bodybuilding.nl