- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Hierbij verklaar ik je mentaalOpgestaan, met de bike naar de teststraat en lege snelweg dus even topsnelheid aangetikt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hierbij verklaar ik je mentaalOpgestaan, met de bike naar de teststraat en lege snelweg dus even topsnelheid aangetikt![]()

ja precies dit... Alex is er ook vrij relaxed mee, wat op zich chill is, maar precies wat jij zegt. Daarom waren we al heel blij dat mijn vriendin maandag en donderdag negatief testte. Als zij het dan alsnog heeft, heeft zij het iig van die oudjes gekregen in plaats van andersom. Maakt het voor hen er niet erger op, maar heeft ons wel aan het denken gezet. Als iemand oma/moeder/opa/vader/whatever overlijd omdat wij ons niet aan de regels hielden... niet chill!Precies. Gisteren had ik twee vrienden 'op bezoek' die kwamen trainen. Heb de poort open gedaan zodat ze de tuin in konden maar mijn achterdeur op slot gedraaid zodat ze niet mijn huis in konden. Tja de jongens vinden het wat overdreven en zien het als een griepje. Misschien hebben ze gelijk maar ik ga geen risico lopen om iemand te besmetten. Stel dat zo'n droplul het bij jou oma flikt of een ander in je directe omgeving die het minder goed kan verdragen. Nee f**k dat man.
”Jullie“ zijn ook niet te vertrouwen hè.Precies. Gisteren had ik twee vrienden 'op bezoek' die kwamen trainen. Heb de poort open gedaan zodat ze de tuin in konden maar mijn achterdeur op slot gedraaid zodat ze niet mijn huis in konden.

En dat is 280 oid?
Mijn infarct heeft mogelijk met corona te maken. Ik werkte, onder protest, op een corona-afdeling. Het is nu bekend dat corona samenklontering van bloedplaatjes kan veroorzaken.ja precies dit... Alex is er ook vrij relaxed mee, wat op zich chill is, maar precies wat jij zegt. Daarom waren we al heel blij dat mijn vriendin maandag en donderdag negatief testte. Als zij het dan alsnog heeft, heeft zij het iig van die oudjes gekregen in plaats van andersom. Maakt het voor hen er niet erger op, maar heeft ons wel aan het denken gezet. Als iemand oma/moeder/opa/vader/whatever overlijd omdat wij ons niet aan de regels hielden... niet chill!
Hoe bedoel je?
Denk zoiets idd. Op de digatale teller is dat 296 oid. Fabrieksopgave is 280 standaard. De mijne heeft een pk of 10 meer.
Gsxr en cbr. Waarschijnlijk komt er deze zomer een andere voor in plaats. Welke? Dat veranderd met de dagLekker man, strijder gaat gwn trainen
Wat voor motor heb je eig?
Sick man, paar maatjes van me rijden ook kawa, en KTM. Power van die dingen van hun is echt achterlijk. Laatst zat ik nog achterop, 1x gas opentrekken is instant wheelie lol. Ben benieuwd wat het word voor je manHoe bedoel je?
Denk zoiets idd. Op de digatale teller is dat 296 oid. Fabrieksopgave is 280 standaard. De mijne heeft een pk of 10 meer.
Gsxr en cbr. Waarschijnlijk komt er deze zomer een andere voor in plaats. Welke? Dat veranderd met de dag
Momenteel ben ik van een z1000 weer overgestapt op een buell xb12ss.

Sick man, paar maatjes van me rijden ook kawa, en KTM. Power van die dingen van hun is echt achterlijk. Laatst zat ik nog achterop, 1x gas opentrekken is instant wheelie lol. Ben benieuwd wat het word voor je man

Een wat?Gewoon een Slechtvalk halen. Blijft toch wel een van de bruutste motoren.
daar denk ik ook wel eens aan 
Hayabusa.
Snap ik man. Op een Busa ga je dodenritten maken. Zeker als ik lees dat je dat nu al af en toe doetEen wat?
Ow een busadaar denk ik ook wel eens aan
Maar ik wil wat rustiger gaan rijden ivm mijn zoontje én een betere zithouding.
Dan moet ik het meer gaan hebben van beleving en ik kan enorm genieten van slag van een hd. Maar wil dan ook weer een sportieve bike, vandaar een xb12ss.
. Uiteindelijk heb je op lange termijn meer aan een xb12ss.Ik heb er ook over getwijfeld en een ritje op gemaakt, maar mijn voorkeur zou dan uit gaan naar een Ducati Monster 1100.ja wat nou
heerlijke sound man, harley klinkt gewoon prachtig.
Ik heb er ook over getwijfeld en een ritje op gemaakt, maar mijn voorkeur zou dan uit gaan naar een Ducati Monster 1100.
Kwa rijbeleving zo’n Buell is het eigenlijk net niet, althans naar mijn mening.
Kwa rijbeleving zo’n Buell is het eigenlijk net niet, althans naar mijn mening.