MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies. Gisteren had ik twee vrienden 'op bezoek' die kwamen trainen. Heb de poort open gedaan zodat ze de tuin in konden maar mijn achterdeur op slot gedraaid zodat ze niet mijn huis in konden. Tja de jongens vinden het wat overdreven en zien het als een griepje. Misschien hebben ze gelijk maar ik ga geen risico lopen om iemand te besmetten. Stel dat zo'n droplul het bij jou oma flikt of een ander in je directe omgeving die het minder goed kan verdragen. Nee f**k dat man.
ja precies dit... Alex is er ook vrij relaxed mee, wat op zich chill is, maar precies wat jij zegt. Daarom waren we al heel blij dat mijn vriendin maandag en donderdag negatief testte. Als zij het dan alsnog heeft, heeft zij het iig van die oudjes gekregen in plaats van andersom. Maakt het voor hen er niet erger op, maar heeft ons wel aan het denken gezet. Als iemand oma/moeder/opa/vader/whatever overlijd omdat wij ons niet aan de regels hielden... niet chill!

ja precies dit... Alex is er ook vrij relaxed mee, wat op zich chill is, maar precies wat jij zegt. Daarom waren we al heel blij dat mijn vriendin maandag en donderdag negatief testte. Als zij het dan alsnog heeft, heeft zij het iig van die oudjes gekregen in plaats van andersom. Maakt het voor hen er niet erger op, maar heeft ons wel aan het denken gezet. Als iemand oma/moeder/opa/vader/whatever overlijd omdat wij ons niet aan de regels hielden... niet chill!
Mijn infarct heeft mogelijk met corona te maken. Ik werkte, onder protest, op een corona-afdeling. Het is nu bekend dat corona samenklontering van bloedplaatjes kan veroorzaken.

Lekker man, strijder gaat gwn trainen
Wat voor motor heb je eig?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.648
”Jullie“ zijn ook niet te vertrouwen hè. :D
Hoe bedoel je?
Denk zoiets idd. Op de digatale teller is dat 296 oid. Fabrieksopgave is 280 standaard. De mijne heeft een pk of 10 meer.
Lekker man, strijder gaat gwn trainen
Wat voor motor heb je eig?
Gsxr en cbr. Waarschijnlijk komt er deze zomer een andere voor in plaats. Welke? Dat veranderd met de dag :roflol:
Momenteel ben ik van een z1000 weer overgestapt op een buell xb12ss.

Hoe bedoel je?

Denk zoiets idd. Op de digatale teller is dat 296 oid. Fabrieksopgave is 280 standaard. De mijne heeft een pk of 10 meer.

Gsxr en cbr. Waarschijnlijk komt er deze zomer een andere voor in plaats. Welke? Dat veranderd met de dag :roflol:
Momenteel ben ik van een z1000 weer overgestapt op een buell xb12ss.
Sick man, paar maatjes van me rijden ook kawa, en KTM. Power van die dingen van hun is echt achterlijk. Laatst zat ik nog achterop, 1x gas opentrekken is instant wheelie lol. Ben benieuwd wat het word voor je man

Gewoon een Slechtvalk halen. Blijft toch wel een van de bruutste motoren.

• #1.652
Sick man, paar maatjes van me rijden ook kawa, en KTM. Power van die dingen van hun is echt achterlijk. Laatst zat ik nog achterop, 1x gas opentrekken is instant wheelie lol. Ben benieuwd wat het word voor je man

Ja op een ktm ook vaker gereden, maar dan zou ik toch liever de dorsoduro 1200s kiezen. Die gsxr is ook een wheeliemachine.

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.654
Gewoon een Slechtvalk halen. Blijft toch wel een van de bruutste motoren.
Een wat?

Ow een busa :) daar denk ik ook wel eens aan :)

Maar ik wil wat rustiger gaan rijden ivm mijn zoontje én een betere zithouding.
Dan moet ik het meer gaan hebben van beleving en ik kan enorm genieten van slag van een hd. Maar wil dan ook weer een sportieve bike, vandaar een xb12ss.

Een wat?

Ow een busa :) daar denk ik ook wel eens aan :)

Maar ik wil wat rustiger gaan rijden ivm mijn zoontje én een betere zithouding.
Dan moet ik het meer gaan hebben van beleving en ik kan enorm genieten van slag van een hd. Maar wil dan ook weer een sportieve bike, vandaar een xb12ss.
Snap ik man. Op een Busa ga je dodenritten maken. Zeker als ik lees dat je dat nu al af en toe doet :D. Uiteindelijk heb je op lange termijn meer aan een xb12ss.

• #1.660
Kwa rijbeleving zo’n Buell is het eigenlijk net niet, althans naar mijn mening.

Ooit eens een kort ritje gemaakt op een x1, eigenlijk te kort om er iets over te zeggen en hier had ik ook amper rijervaring. Maar het geluid vind ik echt waanzinnig.

Monster klinkt op zich ook leuk, ga daar tzt nog een proefritje op maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven