grimlock2009
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey,
Ik train nu ongeveer 3-4 maanden in de sportschool
professie
Dit is wat ik binnen anderhalf jaar wil hebben
duidelijk dat je wat meer massa bij moet dit eet ik dus nu
Maaltijd 1: 2 scoop whey shake met water + 40 gr. brinta/rijstebloem/havermout + 1 stuk fruit (geen banaan)
Maaltijd 2: 1-2 blikjes tonijn + sla/tomaat/komkommer + 1 stuk fruit (geen banaan)
Maaltijd 3: 2 boterhammen + 100-150 gr. kipfilet/kalkoenfilet
Maaltijd 4: Avondmaaltijd richtlijn: 200-250 gr. kip/mager vlees/vis + ½-¾ bord rijst/pasta/aardappel + groenten
Maaltijd 5: 250 ml. magere kwark / 500 ml. magere yoghurt + 35 gr. noten (macadamia, amandel, walnoot)
Maaltijd 6: 2 scoop whey shake met water (post-workout)
Kan ik hier mee doorgaan en zulk resultaat boeken ?
of zou ik focking veel moeten gaan eten en me bf % dan dus omhoog laten gaan ( zou het heeeeeel erg ku* vinden )
Ik train nu ongeveer 3-4 maanden in de sportschool
professie
Code:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/transformation-week-0-11-loopt-313917/
Dit is wat ik binnen anderhalf jaar wil hebben
Code:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/moet-doen-315127/
duidelijk dat je wat meer massa bij moet dit eet ik dus nu
Maaltijd 1: 2 scoop whey shake met water + 40 gr. brinta/rijstebloem/havermout + 1 stuk fruit (geen banaan)
Maaltijd 2: 1-2 blikjes tonijn + sla/tomaat/komkommer + 1 stuk fruit (geen banaan)
Maaltijd 3: 2 boterhammen + 100-150 gr. kipfilet/kalkoenfilet
Maaltijd 4: Avondmaaltijd richtlijn: 200-250 gr. kip/mager vlees/vis + ½-¾ bord rijst/pasta/aardappel + groenten
Maaltijd 5: 250 ml. magere kwark / 500 ml. magere yoghurt + 35 gr. noten (macadamia, amandel, walnoot)
Maaltijd 6: 2 scoop whey shake met water (post-workout)
Kan ik hier mee doorgaan en zulk resultaat boeken ?
of zou ik focking veel moeten gaan eten en me bf % dan dus omhoog laten gaan ( zou het heeeeeel erg ku* vinden )