XXL Nutrition

kan het kwaad als de exp.date voorbij is???

koelkikker zei:
Schroefje drink jij dan maar eens melkf die 2 dagen overtijd is dan zul je het wel proeven!!!! ;)
Hallo ik woon in zeeland watersnood ramp etc wij zijn zuinig ;)

Ik drink soms melk wat al kaas is geworden en ik groei er goed op ;)

ScHrOeFjE zei:
Hallo ik woon in zeeland watersnood ramp etc wij zijn zuinig ;)

Ik drink soms melk wat al kaas is geworden en ik groei er goed op ;)
Nou dat vind ik fijn voor je, groei dan maar lekker verder maar doe mij maar gewoon normale melk en normale kaas!!!

daar groei ik perfect op en het is nog lekker ook!!! :D

Gr.

Als je amps. hebt die over de datum zijn kun je ze gerust nog wel ff gebruiken. Zelf zou ik niet verder dan 6maanden gaan. Steriel zal de oplossing wel blijven, alleen de hoeveelheid werkzame stof is tot de houdbaarheidsdatum gegarandeerd. Daarna niet meer.

Hoi,

Heb eens een reportage gezien op telefacts waarbij fabrikanten express de houdbaarheidsdatum zo kort mogelijk willen maken terwijl ze veeel langer meegaan.

Ze doen dit alleen om meer te kunnen verkopen zodus ik zou het nog wel gebruiken...Ampulles zou ik tot max 6 maand over datum laten gaan en bij pillen mag dat wel wat langer zijn.

Zo zie je dat de medische sector ook vuile handen heeft (zoals premie's geven aan dokters die hun merk voorschrijven).

Wat je wel misschien niet weet is hoe ze bewaard geweest zijn wat wel veel invloed kan hebben.....

Zelf ben ik begonnen in oktober aan anavar maar ben ermee gestopt, heb watten in potje gestoken en op een donkere plaats gelegd en op goede temperatuur bewaren...die pak ik volgend jaar dan.....

grtz wimpy :D ;)

Terug
Naar boven