Heb nog niet het idee dat ik er helemaal vanaf ben.
Oefeningen voor de achterkant schouders doe ik zat maar of de problemen in de nek en rond mijn rug daar echt mee weggaan?
Gisterenavond toch maar naar de sportschool gegaan alleen om weer te wennen. ik ben inmiddels al zo lang uit de running dat alleen daardoor je al een klap krijgt als je iets doet.
Begin ook een beetje moedeloos te worden.
Heb besloten te beginnen met 2x p/week licht trainen en voornamelijk bovenlichaam / (Woensdagavond en Zaterdagochtend) benen kan ik eventueel een beetje doen met een avond joggen
Maar goed zoals ik al zei ik ben gisterenavond maar weer even een uurtje geweest.
Training stelt niet veel voor maar ik heb weer wat gedaan.
15min fietsen naar de sportschool
Borst 2 oefeningen
Bankdrukken (liggen op het bankje - gelijk duizelig en opstaan het zelfde verhaal

)
opwarmen 20 reps stang 20kg
12 reps 40 kg / 10x50 kg (knak daar verschoof weer een wervel in de rug) 8x50 kg
peckdeck 3x12 reps 30 /10 reps x40
Triceps pulldown met touw
18kg 4x12 reps
Dippen bankje en benen gestrekt op de vloer 4x12 reps (laatste 2 sets met 10kg op de schoot)
verschillende oefeningen met kabel voor de achterkant schouder
Diverse oefeningen voor de buik waarbij ik hoofdzakelijk de benen optrek (zodra ik ga liggen en krijg ik last van duizelingen - sit-ups werkt dus niet zo best)
Hoewel ik bang was voor een heftige reactie in de nek (door de knak bij het bankdrukken) valt het vanochtend NOG mee. Hoop dat het zo blijft dan ga ik zaterdag weer wat proberen.