Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Hoop het met rekoefeningen er uit te krijgenNapijn in de nek, rug en schouder tot onderarm is er wel maar valt mee
Gaat dus de goede kant op
Merk wel dat ik het nu even bij machines moet houden en de barbell moet laten liggen
Zodra ik daar mee werk dan gaat het kraken in de rug... dat zal over een tijdje wel weer weg zijn.
Heb nu alleen sinds 2 weken last van een pijnlijke spier in mijn bil en dat straalt uit naar mijn linker been (dof gevoel) maar waar dat nu weer vandaan komt? Hoop het met rekoefeningen er uit te krijgen
Heb nu ook magnificent gekocht voor een beter herstel na de training misschien gaat het daarmee nog beter met de spiertjes

Nee Ischias denk ik niet, omdat het niet uit mijn onderrug komt. Het lijkt meer op een soort van knoop in mijn bil
Met rekken en bewegen heb ik het al minder gekregen, misschien toch iets wat er in geschoten is??.
Wat betreft het matras en mijn kussen... tja ik heb niet zo'n supermatras waar je helemaal in weg zakt maar mijn kussen is wel een speciale nekkussen.
Denk gewoon dat het door mijn werkhouding komt... 9 uur achter een computer daar zijn we niet voor gemaakt
Ben je nu al een keer naar een goede Thai geweest?
Dus geen Chinees met studentes maar een echte Thai die je goed rekt en strekt, diepe acupressuur en diep tissue massage met separatie van je spieren doet.
Je zit helaas wel al een poos in de lappenmand....
Niet ophouden met trainen hoor! Al doe je alleen maar cardio, het ritme om naar de sportschool te gaan moet je wel proberen vast te houden!

Gisteren maar weer even hardgelopen...
Maar het is weer mis vandaag met de spieren in de rug (gisteren al)
Heb maar weer een afspraak gemaakt bij de fysio maandag
Ben er over aan het denken om naar een sportmedisch centrum te gaan voor een onderzoek... er zit gewoon geen verbetering in